Les courses Maiden - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 12h55
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Les courses Maiden

Ki les courses Maiden signifi pou zote? To rapelle lepok to parents ti ammene toi Maiden, trappe to la main pou to pa perdu?
Bon, Maiden est ce Dimanche 10 Aout.
Raconte nou to l'experience Maiden, mone fine prepare mo la mal pou mo alle vanne Badia, feuilter, Kalamindass, pistash rouge, Alouda etc.

Avant les courses larguer, eski to encore ena ca sond trompette la dans to zoreilles? Pempe pem pempe, pempe pempe pempe pempeeeeeeeeeeeeeeeeee.
"Mette moi lor to zepole pou mo trouver papi!"

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h08
Fan RM

Envoyer un message via MSN à mervyn
Moi zamé monn alé les courses , mo Parents pas ti intereser r les courses ,aster sa mem pas interes moi , mais nous ti p guetter en direk a la télé ,
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h25
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
moi mone alle ene sel fois dans mo la vie..mo ti ena 7 ans...ti ene mari expedition...dan bato ziska Mahebourg ensuite ti pran bis ziska port louis...1er fois mo ale port louis...mom pane sitan guet le course mone plitot promener dans bane "BOX"...ti dimandé ha be kifer dir sa coume ca...he oui ma papa ti ena relation pou nou trouve seval pli pre ...mais souvenir ki mone garde de sa journéé la..ler le course fini ene lot le course coumance bisin guet transport pou retourne..ca l'epoque la bis ti arete roule 18h....mo rapel..ler bis pou curepipe borde..mo papa bar la porte..et fer nou passe en bas so le bra...ti ena mo ser et so bane belle ser enfin ene tas fami...ler nou fini rente dan bis controler la ..dir "ton bé ene bis zis pou ou larmé"...apres ler arrive curepipe mem zafer mais la ti ena mo cousin ti sofer bis..."united"..couma trouve nou percé...nek fer nou rente dan so bis...apres depi Mahebourg pou ale Vieux Grand Port...dan bato ti ena 3....pa bisin dir zot..ene tamtam lor sa 3 bato la...sitan nou ti pé sante..mo papa ti dir nou...poisson pou fer caussemar a soir...eh moi vremem mone croir ki poisson pou fer caussemar mo arete santé...tou dimoune ti bien rie moi....ha..rocco tone fer moi remonte ene mari l'epoque et refer vive ene dou souvenir MERCI
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h27
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Ki les courses Maiden signifi pou zote? To rapelle lepok to parents ti ammene toi Maiden, trappe to la main pou to pa perdu?
Raconte nou to l'experience Maiden, mone fine prepare mo la mal pou mo alle vanne Badia, feuilter, Kalamindass, pistash rouge, Alouda etc.

Avant les courses larguer, eski to encore ena ca sond trompette la dans to zoreilles? Pempe pem pempe, pempe pempe pempe pempeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Rocco
Mwa mo ena souvenir maiden l'époque kot ti ena bann manége grand pére ti prend lor zépaule promener partout dans la plaine rétourne la caze avec enn zouer en ferblan ou enn zoiseau acroccher avec enn difil.
Enn ti souvenir ki j'amais mo pou blier,mo ti ena 7-8 ans Mo marraine enn chinoise so papa ti enn business man tous les samedi zot ti amene mwa lécourse avec zot dans loge a lépoque ti ena que bann dimoune riche ki ti ena sa privilege la li amene mwa guette manége a chevaux avant lécourse ale parié lors bann cheval enn samedi li ti en plein discution avec enn madame blanc li demane mwa ale zouer pou li tel numéro mo finn tromper dans enn numéro ler mo donne li so billet enn liméro pas bon li finn criye avec mwa ménace mwa si sa numéro ki mo pas finn zouer la sortie ki zamais plus li pou amene mwa lécourse et devine ki liméro finn sortie sa zour la li finn gagne lecourse a cause mwa mo finn gagne droit montre manége et finn gagne pop corne a volonté mais depi sa samedi la zamais mo finn rétourne avec li lecourse mo préfére zépaule mo grandpére mais astére la lécourse népli pareille coma avant .
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h30
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco

Rocco
Les courses maiden , Rocco tone fini dire tout dans to post ki mo ti ressenti kan mo ti piti. Tout sa banne gateau là, alouda , kalamindasse,champ de mars fléuri ek tout couleurs meme si pas comprend ki cheval pé galoupé , li ti ene bon sorti lors zépaule Papa.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h36
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Soleil et Monica, merci zote ine partage ca temoinage la avec nou, mone mari ryer.
Rocco
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 13h56
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Soleil et Monica, merci zote ine partage ca temoinage la avec nou, mone mari ryer.
Rocco
pas bon to riyé nou témoinage soleil et mwa ,ki to finn riyé dans mo témoinage caprice mo marraine
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 14h36
Enflé

Mo èna bons souvenirs les courses Maiden sirtout la queue pou attenne bus parcequi dimoune pas conné acôte sorti et aussi éna zenfants ti marche travers parcequi premier fois mette souliers.
Banne zomme dans zot ti costard qui ti senti naftaline. Ti vanne aussi dizef bouilli, badja chaud bien bon et aussi friture partout dans champs de Mars ça ti senti bon.
So carousel dans fond en haut éna dimoune ti vomi d'en haut. Sa bruit cheval ti faire là l'heure zot ti passe devant moi mo ti bien peur.
Mo pas fine blié tout ça ec aussi bizin quitte avant la fin pou capave gagne bis pou rentre la case.
En tout cas pas capave bliéça.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 15h21
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
ayo k de souvenir mone retrouve moi un peu dans c ki zott fine raconté !
mange pleins gonaz !
zoué en ferblanc ! ti content ale visite pagod ossi !
ene mari l'ambiance avec mo frére et les parents !
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 07/09/2006, 15h26
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
ayo sujet top ! kel nostalgie mo ti ale souvan lé courses en famille ! bien monte carousel ek mo frere ! mange ene ta zafer calamindas , coco piqué, gato chaud , boulettes
mo ti kontan ossi ale visite pagode ! pa blié ossi banne zoué en ferblanc !
souvent nu ti ale dan loge aussi !
que de souvenir !
Réponse avec citation
Réponse

Tags
courses, les, maiden

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages