2 ans de bonheur. - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 19h23
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
2 ans de bonheur.

Aujourd'hui le 20 Aout, ca faire exactement 2 ans mone enregistrer moi lor RM, kand mo analise mo parcours, mo demanne moi ki mo fine achever pendant ca 2 ans la.
Au commencement mo ti pe poster brite brite dans tou sections juska boss fine ramene moi a lorde. Mo ti senti moi genner pou tutoye les inconnues juska mone gagne gradere la cour.
Mone lance 1-2 blagues ki mo detecter apprecier par banne membres, alors mone continuer car ryer C le meilluer remede pour la sante. De temps en temps mo devier de ca pou poster banne topics debatable, parfois mo banne sujets impe controverse mais C mo makeup ca.

Mo fine faire beaucoup amis et peu d'enemis car dans la vie nou pa capave plaire tous le monde. Mo en contact regulier avec une douzaine de membres ki mo considere vrai mam koltar. Mone apprane beaucoup lor RM car C ene site ki partage ene richesse d'informations et experience.

Ene 2 fois mone rode leve paket pou aller, mais mone retourner acose mo banne vrai camarades.
Mo remerci zote tous pou zote amitier et zote support et mo esperer dans prochain 2 ans mo capave ecrire ene lote ti ligne encore.
Merci RM.

Rocco

Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 19h55
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Merci to em rocco pour to bannes posts soso depi moris ec to bannes blagues. Nous apprecier to presence parmi nous ec continuer amene the rocco touch lor forum la.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 20h23
Fan RM

Envoyer un message via MSN à Magel Envoyer un message via Yahoo à Magel
Slt Rocco bravo pour tes 2 ans de Marriage avec RM , Dans l'ensemble tu as une bonne Esprit genérale et continue à nous faire Rire

Amitiés, Magel
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 22h45
Ina Ina est déconnecté
Sirdar

Rocco mo bizin dire ki to joué ene grand rôle dan le dévéloppement et aussi le mouvement sur RadioMoris,to banne topic bien interressant.
Dommage par faute de temps mo pas capave participer et être active souvent sur forum,mais de temps en temps,mo lire ce ki to écrire.
Merci ki éna toi sur RadioMoris
Mes respects INA
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 09h39
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco
Aujourd'hui le 20 Aout, ca faire exactement 2 ans mone enregistrer moi lor RM, kand mo analise mo parcours, mo demanne moi ki mo fine achever pendant ca 2 ans la.
Au commencement mo ti pe poster brite brite dans tou sections juska boss fine ramene moi a lorde. Mo ti senti moi genner pou tutoye les inconnues juska mone gagne gradere la cour.
Mone lance 1-2 blagues ki mo detecter apprecier par banne membres, alors mone continuer car ryer C le meilluer remede pour la sante. De temps en temps mo devier de ca pou poster banne topics debatable, parfois mo banne sujets impe controverse mais C mo makeup ca.

Mo fine faire beaucoup amis et peu d'enemis car dans la vie nou pa capave plaire tous le monde. Mo en contact regulier avec une douzaine de membres ki mo considere vrai mam koltar. Mone apprane beaucoup lor RM car C ene site ki partage ene richesse d'informations et experience.

Ene 2 fois mone rode leve paket pou aller, mais mone retourner acose mo banne vrai camarades.
Mo remerci zote tous pou zote amitier et zote support et mo esperer dans prochain 2 ans mo capave ecrire ene lote ti ligne encore.
Merci RM.

Rocco

Bravo Rocco pour to 2 ans participations , le temps passe vite et to témoignage sincères. Fine bien content débattre avec toi lors RM ,en
espérant ene zour nous pou zouene,
mo termine par to leitmotiv "Kifer bizin per Kan Rocco la mem"
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 11h45
Super Fan RM

Bravo Rocco pou to 2 ans sur RM,mo r'appelle ça enn dé fois ki to finn rode leve paquet pou aller la,nou ti sipliyé twa resté ,to pas tousel,mwa aussi enn ou dé fois mo finn envie aller,mais comme tu dis on ne peut pas plaire a tous le monde!!!et mo pas pou fer certain personne sa plaisir la,mwa aussi coma Dev mo réprend to slogan "kifer bisin per kan Rocco la" et comme dit nou dj "trembler pas per"contigne fer nou riyé.Espérant enn zour trouve twa dans enn bann rencontre RM si to pas envie réconnaitre twa met to cagoule

amitié Monica
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 13h22
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
bon anniversaire a toi ROCCO.....le tan passe vite do pas pou dir ki depi 2 ans pe lire to bane jok..etc..etc...enfin mo espere pou ena encore ki to na pa pou laisse nou lor caro hein...big KISS
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 14h30
Fan RM

Talking miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Citation:
Posté par Rocco

Merci RM.

Rocco

zamé in gagne toi lor boite kriyé mé par to ban poste comprend ki kalité dimoune to été.,..To très cool... c pour sa ki mo fèr toi èn grand :miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Li spécial ça...In pass comann ...
Mo éspéré to pou content
Gros Bisous Rocco!
miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 17h12
Super Fan RM

Rocco pou fete sa 2 ans la
kan to alle lor lunch time demain.aster 1 ti gato.
hmmmmmmmmZ
de preference 1 ti fruit damour depi kot patisserie nabeel lor plaine verte.
apres sa to mette 2 ti la bouzie lor la.lerla to santer apres to souffler sa la bouzie la to leve fruit damour la la haut to dire

"A la sante de RM"

merci pou to banne ti post seryer la man.et joyeux anniversaire
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 21/08/2006, 19h52
Fan RM

joyeux aniff à toi RoccO
to bane post toujours très interessant kan mo gagne bane ti lokaz des fois mo repone
sinon, to bane ti post comik, lor zocriste là par ex, aussi tres amusant, rigolo
bonne continuation à toi...Big up ResPect.
bisous...dOdO...
Réponse avec citation
Réponse

Tags
ans, bonheur

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages