Ban mauricien de moris ena bocou toupe, fer attention - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
Vieux 07/08/2006, 18h12
Manev

merci ShehZu

Citation:
Posté par SheHzaD555
dapres lorde tone alle presente toi web designer sa.pou tout dimoune ki to zoine dire toi fer website pu zote ek en plus zot dire toi paye hosting tout.

sinon mo donne toi 1 ti taymine.next time to desane moris kan banne la demande toi kot to travaye dire zote to travay dan chichen & chips.

sa 1 mari zarme sa pa kasse tete toi kan to dire dimoune sa to pa pou gagne okaine tracas ek zot ek osi zot pa pou demande toi narien.

Bref c a toi de voir maintenant si to pou alle glacer ek travaille ki to travaille... moi dans mo coter pou dimoune pa pose plis kestion etc mo nek dire zot mo travaille chicken & chips.

osi banne seki content veille zaffaire dimoune demander comer temp 1 dimoune dans uk
moi ek zotte tout mo dire 3 mois.

enfin mo p donne toi mo point de vue lor la moi

amicalement votre

ShEhZu
merci ShehZu,

ena ene kit chose mo apran, moris ine mari changer, mo pa all fer advert pou mo job, si mo gagne ene PM ou email, mo juste coz en general, mo vivre dans londre sa fait 28 ans, mo pa connais any mauricien/ne kot mo vivre pou mo capave coz mo langue, already mo n'est plu capave coz kreole, alor ek internet, it was an opportunity, to cherche or make friends from my own country, but i also have to bare in mind, the people that come on the net, is not of my age group which i have found that out, i do not have any problem what so ever with young people, anyone can be a friends no matter what age you are, i did try to make friends with mauricienne woman, but i think they got the wrong idea, if you get what i mean, all i say was hello, how are you, give my name, they never reply back, only the guys, anyway one make friends ask questions about moris, conseil of how to get this and that, they would tell you i will help you, now in my days if you ask someone to help with something they will gladly do it, proud to help, and be a real citizen, but not nowadays, they are too busy wanting your money, by the way i would ask something like, could you send me certain medicine, i will send you the money to buy and post it, oh yes they would say but nothing happen, they would only talk of what they want, what you must do. mari toupe comme sa.

someone said they laugh when they heard my history, so did i, i had the last laugh, because of the joy of being older and wiser.

pitipiti
Réponse avec citation
Google
Vieux 07/08/2006, 18h34
Manev

well i suppose we all see things different

Citation:
Posté par vanessa_gater_doux
loool to post p fer moi gg riyer, selma pas tout moricien ki pareil, mais certain deux le sont...
mo content to capave riyer, passe ki pou moi c'est tres triste and i feel ashamed to think our people has turn out like this, i use to be proud, to tell people here that in our country people are very nice and friendly and that one can be very safe to walk about at night, i am not so sure anymore.

it's such a shame for moris and it's people.

pitipiti
Réponse avec citation
Vieux 07/08/2006, 19h01
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Pitipiti, moi ca fait 20 ans qui mo en france , c'est vrai ki Moris fine changé nea gros réquin partout mais ena aussi morisien ki pou capave donne zot chemise pour toi.Alors pas besoin dire "it's such a shame for moris and it's people", ena beaucoup dimoune valable à moris.
Par conte ,toi ki en anglettere to conné souvent ena fete morisien sur londres et so ban zenviron la bas to pu capave cosé rié morisien....
Réponse avec citation
Vieux 07/08/2006, 20h24
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par pitipiti
mo content to capave riyer, passe ki pou moi c'est tres triste and i feel ashamed to think our people has turn out like this, i use to be proud, to tell people here that in our country people are very nice and friendly and that one can be very safe to walk about at night, i am not so sure anymore.

it's such a shame for moris and it's people.

pitipiti
Pitipiti, I beg to differ on that statement, one can not put all Mauritian men in the same basket. I am of the opinion that you have a complex about your age as it emerges frequently in your recent posts. Remember my dear, that women are like expensive wine, the more mature they are the sweeter they are found. So relax as RM has a mixture of all ages and we all get on fine. We do not discriminate about ages, colour, religions, social classes or sexual preferences.

It takes all kinds to make a world; you assume that all Mauritian men at home are crooks as you have illustrated in your post, I take it that I am one of them too. If you have read today’s Express, you’ll find out that a Frenchman has swindled a poor Mauritian woman out of Rs. 200.000. He promised to marry her after his divorce then claimed that he can no longer entertain the wedding plan as he has got cancer. So this kind of fiddle does not occur only in Mauritius, any vulnerable person will be portrayed as a prey.

As for learning creole, I personally think that you have come to the right place, be present on the Chat and you’ll soon catch up with your forgotten mother tongue.

Aller pitipiti, nou content trouve toi parmi nou et mo senti ki to courageuse pou ki tone partage to la peine avec nou.

Rocco
Réponse avec citation
Vieux 08/08/2006, 07h48
Manev

moris

Citation:
Posté par Rocco
Pitipiti, I beg to differ on that statement, one can not put all Mauritian men in the same basket. I am of the opinion that you have a complex about your age as it emerges frequently in your recent posts. Remember my dear, that women are like expensive wine, the more mature they are the sweeter they are found. So relax as RM has a mixture of all ages and we all get on fine. We do not discriminate about ages, colour, religions, social classes or sexual preferences.

It takes all kinds to make a world; you assume that all Mauritian men at home are crooks as you have illustrated in your post, I take it that I am one of them too. If you have read today’s Express, you’ll find out that a Frenchman has swindled a poor Mauritian woman out of Rs. 200.000. He promised to marry her after his divorce then claimed that he can no longer entertain the wedding plan as he has got cancer. So this kind of fiddle does not occur only in Mauritius, any vulnerable person will be portrayed as a prey.

As for learning creole, I personally think that you have come to the right place, be present on the Chat and you’ll soon catch up with your forgotten mother tongue.

Aller pitipiti, nou content trouve toi parmi nou et mo senti ki to courageuse pou ki tone partage to la peine avec nou.

Rocco
dear Rocco,

I certainly do not think you are a crooks and I do not have a complex about my age at all, as i said i can be friends with people of all ages, so far i've only come accross younger people on RM, i do not have any problem with that what so ever, my son is 21 yrs old, so i know about young people, the younger people seems to have more problem with it than me, as soon as they know my age, they dissapear, i give you an example, i had a young man add me to his contact on msn just last week from RM, he's pick up my email i put on my post, we got talking, obviously we asked each ages, as soon as i told him my age, he was gone, so please do not think, it's a problem i've got. one is learning all the time, it's obvious there are more younger generation on RM than mine.

also i put about my experience on RM, so others don't get caught or make a mistake, i could have easily, keep it to myself, but when one think of others thats what one do, let people know what can happen, that there are also horrible people existed in one country, i sincerely do not believe or think all mauricien man are crooks, in every place on earth there are crooks, so lets not be naive. LOL please bare in mind my post wasn't a cry for help, it was to warn others.

i appreciate everyone comments or opinion.

thanks

regards

pitipiti
Réponse avec citation
Vieux 08/08/2006, 08h00
Manev

hello dev

Citation:
Posté par Dev
Pitipiti, moi ca fait 20 ans qui mo en france , c'est vrai ki Moris fine changé nea gros réquin partout mais ena aussi morisien ki pou capave donne zot chemise pour toi.Alors pas besoin dire "it's such a shame for moris and it's people", ena beaucoup dimoune valable à moris.
Par conte ,toi ki en anglettere to conné souvent ena fete morisien sur londres et so ban zenviron la bas to pu capave cosé rié morisien....
bonjour dev,

oui mo connais ki mauricien pou fer tous pou nimport person, kan mo met such a shame for moris and it's people, parce-que mo triste connais ki kit chose sa capave arrive, kan mo ti moris, to pa ti tan kit chose comme sa, ban dimoune ti tellement toujour aider, et bon sa ti nou la vie aide dimoune, jamais fer mal a aucun. ayo matlo, moris ki mo connais avant pa moris ki etre maintenant, please excuse mo kreole, comme la mo p apran mo langue. mo tan ban fete, mais mo toujour manque zot, mais la mo pou vin lor RM comme sa mo connais ki arrive.

merci dev pou to comments

my regards

pitipiti
Réponse avec citation
Vieux 08/08/2006, 10h52
Fan RM

Envoyer un message via MSN à mervyn
Exclamation

Citation:
Posté par vanessa_gater_doux
loool to post p fer moi gg riyer, selma pas tout moricien ki pareil, mais certain deux le sont...
wai moi mo d'acord r Vanessa , paski tous Moricien pas pareil , donc pas globalize les chose , petete ki ena Moricien ki penser ki bann Moricien ki en Europe ena bps cass etc...
Detoute fason c vrai !!!
1€ = 38-41 Rs 1£ = 50 Rs je crois
Ena ki pas koné ki la vie en europe pas ausi facile ke sa ena loyer ++ enn tas factures a payer tous les mois ,
Mais c pas trop zott faute ,
Apres ena ki content profité comme partout ena profiter , voler , violer ... etc
Réponse avec citation
Vieux 08/08/2006, 21h32
Manev

Citation:
Posté par Rocco
Tou depend coma to fine presente toi avec zote, dimoune na pa capave lek demanne cado ek cash si zote pa conne to point faible.
Exactement !
Toupé vine coume sa, Rocco ine bien capté ça. Tenté pas capav enpéché mais continué, c signe ki tone laisse sape ene ti faiblesse dan to rapport avec ça dimoune là. PAr ailleurs, Dev éna ossi raison dire ki éna bcp dimoune valable dan moris ; rékin rode partou, pa spécifique à moris.
Manké arrive moi ene zafaire coum sa ek en dimoune lor ene forum ki mo pa pou sité, nek mone coup so conté ; zamé ine récoumensé.

Apré coute mone demane moi si sa catégori dimoune là pas pensé ki sirma euros pousser couma lerbe sovaz é ki nek éna pou demandé.
Réponse avec citation
Vieux 09/08/2006, 11h14
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Samsara
Exactement !
Toupé vine coume sa, Rocco ine bien capté ça. Tenté pas capav enpéché mais continué, c signe ki tone laisse sape ene ti faiblesse dan to rapport avec ça dimoune là. PAr ailleurs, Dev éna ossi raison dire ki éna bcp dimoune valable dan moris ; rékin rode partou, pa spécifique à moris.
Manké arrive moi ene zafaire coum sa ek en dimoune lor ene forum ki mo pa pou sité, nek mone coup so conté ; zamé ine récoumensé.

Apré coute mone demane moi si sa catégori dimoune là pas pensé ki sirma euros pousser couma lerbe sovaz é ki nek éna pou demandé.
Samsara to fine faire ene bon résumé de la situation et to fine donne aussi la conclusion.
Pitipiti on est avec toi
Réponse avec citation
Réponse

Tags
attention, ban, bocou, ena, fer, mauricien, moris, toupe

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages