Qui faire zotte content radiomoris - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 04/07/2004, 14h31
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Re: lopinion

Citation:
Posté par ruelland
salut tout le monde
lechef encore un peu de patience nou tou pou vine exprimé c ki nou ressenti kan nou lor site radiomoris. Premier fois ki mone fine tome lor sa site la mo ti pensé ene blague sa ki li impossible ecoute sega sa kantité kan nou a letranger. en tout cas ene grand merci tou bane dimoune grace a ki nou pé gagne ecoute tou sa bane ti sega en meme temps sa fer nou reste en contact avec nou pays meme si nou pas kapav alé souvent. Weekend kan pena programe moi ek mo 2 zenfan nou met radiomoris et nou met ene ti lafaya zot adore sa. (zot ena 2ans et 5 ans)
vive radiomoris
longue vie a radiomoris
la c'est vrai et en meme temps ca nous permet d'ecouter les nouveautes et les nouveaux chanteurs qu'oon ne connait pas forcement en quittant moris
longue vie a toi radio moris comme on dit chez nous ..mo souhete toi ene longue labouzi
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 07/07/2004, 10h44
Fan RM

premierman :li n radio san pur san tipik moricien,tou ban vrai moricien ki rest endor base mo le dir moris,nou tou kontan ekoute nou sega e nou bizin fier ki nou ena n langaz maternel et ki nou kapav bien dialogee,u ossi kapav chating dan u langaz mama lor RadioMoris,enfin mo bien kontan mo alkon zot,mari good.L.N.
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 07/07/2004, 16h12
Couper Cannes

Mo partage sentiments Zazaluv . Lemotion ki mo sentit quand mo ecoute Radiomoris li vraiment incroyable . Pou moi sega c'est Moris et Moris c'est sega .Mo content sega traditionel ...banne paroles couma Coq Sante...Ton Madev.......Ici kot nou ete ....vraiment casse mo lecoeur .Ca mo Moris ..the Moris de mon enfance ...the moris that was kind ...happy ...and carefree ...until greedy politicians spoilt it .Tous les jours mo ecoute Radimoris et mo esperer ki li continuer pou toule temps. By the way mo pas ene ti creole...mo ene Morisien hindou et pourtant pou moi Moris c'est creole !!
Well done you guys and bonne continuation.....ca nou kiltir ca..ki nou kreol..ki nou chinois...ki nou ...hindou...ki nou musulman....first and foremost we are morisiens !!!!!!!
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 08/07/2004, 10h14
Enflé

SANS RADIO MORIS mo pas arrive même penser qui pou arrivé.ça faire parti mo la vie couma gagne ene ti l'occasion guette un peu banne news qui banne camarade finne envoiyé Ecoute ene bon ti séga.Partage l'avis des autres.Conne banne nouveautés.Quand mo lors site Radiomoris mo dans dans Quatre Bornes ou lors l'ile.
Alors Longue vie à toi radiomoris. Nous bisin toi.Avec toi la distance nous pays li moins loin.
MERCI
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 08/07/2004, 21h50
Fan RM

Radiomoris c nous la vie sa
full la faya
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 09/07/2004, 09h01
Couper Cannes

Citation:
C ene façon pou montrer qui radiomoris faire nou leker content et
pou dir merci tout bannes dimounes qui derrière sa site la pou zotte le temps. "LeChef"
Tone dir tou to mem, beh, pé dimand nou kifer? Oa, zot kone ène lot radioMoris qui pé passe sega zot ? Non, sa li ène mari nissa, mo 12000 km or zot, mo pousse mo ti radiomoris lacaze, kamawade la pé diverti,énan pé met nissa( ), ène ti mamzel pé pousse so léreins lor ène ti sega local, ène lot pé frote frote sa or mwa lor ène la misik blakkayo, beh mo moris la Pa croir, guette sa, mo la Suisse, et kan mo guette figire, c pas zis Mauriciens ki pé amizés, Mauriciens pé donne zot, pé donne nou, ène mari vibes..li fair nou leker sofé, nimporte ki place nou été..Ki to dan Moris, Canada, England, l'Australie, USA, South Africa, Mada, l'italie, ki to lor map lémond , pa blié check sa ti liens la
http://www.radiomoris.com alalila, mo espéré ki mone repone twa LeChef.. Sa mem ki pé fair bann la dir : Sanela la li, cause so kiltir papi
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 09/07/2004, 11h04
Manev

mo mo bien contecnt radiomoris parski li p fini ene mythe li zis dan radio, k7 ou cd ki kpav gagne sega.mo dan moris et zot p coz cyber island , abe alalila cyber sega!!!mo bien chagrin pou MASA mais dir zot "bat ** fer mastik" parski zot pa pou kapav rasse ene p0il are radiomoris , dir zot poursuivre zafer , are diable ki zot pou gagne zafer.
moi mo pour la liberter expression et radiomoris pa p kokin person o contraire li p promote nou kiltir, nouu lagange mama et nou valer ancestrale.

mo dan moris moi et mo met moi a zot disposiiton pou fer nimporte koi pou radiomoris continuer exister san ki ban parasite affecter nou..

vive radiomoris, vive lile morice et vivre nou sega
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 11/07/2004, 20h26
Super Fan RM

bouba77

Posted: Sun Jul 11, 2004 4:16 pm Post subject: Merci

--------------------------------------------------------------------------------

Bonsoir.

MERCI beaucoup, beaucoup, à cette radio, c'est super.

Je ne cesse de la faire connaitre, et ça marche. Nous sommes de plus en plus ici, longue vie à elle.

Merci encore.

A+.
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 17/07/2004, 21h12
Manev

Envoyer un message via Yahoo à anne-marie chelin
Qui fer mo content Radio Moris???????

J'écoute radiomoris dépi l'annee derniere.Mais selment cette annee ci mo finne capave enregistrer moi.Et sa fer moi ene grand plaisir ,parcequi mo ti pé rode ene moyen pou mo remercier sa banne dimoune qui finne fer sa radio là.Quitte fois pou banne qui reste moris li capave ene radio inutile, mais pou dimoune couma moi, qui finne reste des annees loin de la famille,des amis et l'odeur nou la terre, pou nou li important ecoute nou la musique.Sa fer nou fier dire qui nous "mauriciens".Merci encore.
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 18/07/2004, 11h23
Couper Cannes

bien dit anne marie je naurai pas pu dire mieux
bravo
vive radiomoris
Réponse avec citation
Réponse

Tags
content, faire, qui, radiomoris, zotte

Outils de la discussion