Que penses tu des parents d'aujourd'hui? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 17/06/2006, 18h38
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Que penses tu des parents d'aujourd'hui?

Coma zote compare banne parents zordi avec banne parents d'autre fois?

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 17/06/2006, 18h42
Baby Girl

Envoyer un message via MSN à vanessa_gater_doux
Si moi compare mo parents ek mo graNd parents, mo truve ene bel differance!
Avan banes parents Morice ti p fer zenfant cuma ti lapin enfin moi mo p truve sa! mo p coze a peu pres 50 ans auparavan! La plus par des famille a lile morive avaient 9, 10, 11 zefants lacaze! Moi si zotte ti pu mo zenfant mo pas ti pu rappel zotte nom lol!
Anyway now banes parent moricien tj, zotte pas casse la tete pu gg bocou zenfan, mo croire 2 ou 3 assezz pu zotte!
Avan ti p passe bocou misere morice now c plus moderne. Mo cone ene deu vieu parent ki pas ti content zotte zenfan parce ke zotte ti sorti noir. Aster nu pas care init, to prend c ki to gagner.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 17/06/2006, 18h45
Super Fan RM

pa facile sa
C ban parents ki la cause
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 17/06/2006, 22h01
Pena Titre

mo pas trop conner cuma banes parents d'autrefois ti été et mo pas pu al porte n jugement lor banes parents de nos jours.
mo cav dire n sel zaffaire, séki mo bien conten mo mami ec mo papi! without them i'm nothing!
ec zot, cav coz de tout et de rien, zot extra compréhensif, extra sympathique, zot conne faire la faya et surtout zot fine donne mwa n ti frere ki mo la vie et rien que pour cela je leur serai toujours reconnaissante!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 12h47
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Coma zote compare banne parents zordi avec banne parents d'autre fois?

Rocco
moi mo napina pou comparer
gran parent seki mo plis content c de coter morpa.
morpa sorma ti bien content moi.tout les temp kan ti p ranne dadi visite ti p kitte 1 la monnaie ek moi sinon dadi couma nous dire ti p bien soutire moi
mo mama sorma li li corek li.sema li mari armani

Sinon Morma Morpa zot tout les 2 zot corek ek moi.zot ena confiance ek moi.Zot coner ki mo responsable dan la vie (depi laze 14 ans et mo fier de moi meme )
Morma avant ti p pike so bane krise ek moi mais a misire le temp passer a misire mo vine grand li trouver ki kom koi li perna pou dire moi certains trucs a cause mo cpv prend decision par mo em
sinon morpa li corek ek moi.Rode passe mo carte 1 fois.rode bate la colle ek mine ki mo ti p rouler.kot cpv

sinon mo bien content mo banne parents
smoucksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 17h17
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
A Maurice bannes parents avant zot fer ene must ki piti la gagne so bannes valeurs morales , culturel et religieux. Parents ti ena 7-8 zenfants , ena ti bisin alle coupe herbe matin bonheure , bel bel sacrifrice ec zordi zot docteur ou avocat. Avec sa tigit moyen a zot disposition la , zot fer la peine fer zot zenfant vine ene 'piti model'. Mais zordi zour li nepli le cas , parents pena le temps pou zenfant meme si moyen plis , bannes zenfants pena signe de respect , pas conne zot kiltir ou meme zot religion. To nepli conner ki sanla piti ki sanla papa , a cose li libre pu fer seki li le.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 17h29
Fan RM

Zahool ine bien résum mo pensé ! Pou moi, zenfants zordi éna moins valère moral. Aster parents travay, létemps lontan dimoune ti éna plisse létemps, plisse solidarité, okip zenfant pa pou li tout ! Pou moi sa em ki life : solidarité, humanité, valère, kone vive are dimoune, lerla em nou aprane respect ek l'entraide.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 18h18
Super Fan RM

Citation:
Posté par ZahoOL
A Maurice bannes parents avant zot fer ene must ki piti la gagne so bannes valeurs morales , culturel et religieux. Parents ti ena 7-8 zenfants , ena ti bisin alle coupe herbe matin bonheure , bel bel sacrifrice ec zordi zot docteur ou avocat. Avec sa tigit moyen a zot disposition la , zot fer la peine fer zot zenfant vine ene 'piti model'. Mais zordi zour li nepli le cas , parents pena le temps pou zenfant meme si moyen plis , bannes zenfants pena signe de respect , pas conne zot kiltir ou meme zot religion. To nepli conner ki sanla piti ki sanla papa , a cose li libre pu fer seki li le.
et wi c malerezman le K!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 19h01
Super Fan RM

Citation:
Posté par ZahoOL
Mo daccord avec toi ZahoOl lor certaines points, mais nous besoin analise problem la lor ene lote dimention, et derriere tou problems ena ene raison. Avec evolution, tradition et culture changer. Longtemps tou femmes ti obliger rest la caze faire piti, mais azordi zote exerce zote droit par alle travaille par choix et par besoin.

Alors zenfants d'aujourd'hui na pa gagne asses supervision parental et nou tou conner kand chate pas la le rat danser. Ena television ossi ki influence zote beaucoup sans oublier internet. Banne parents moderne na pa content disipline zote zenfants plus banne professeurs ossi na pa capave disipline zenfants a lecole. Mo trouver ki la situation pou degrader plu pire.

Ki solutions besoin prend alors?

Rocco

Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 19/06/2006, 19h20
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Mo pe comprend lor ki point to pe rode vini , seki arriver c qui Maurice (ec tout developing countries) zot imite seki bannes pays dans europe ec USA pe faire. Donc Seki nous pe trouver dans moris la c'est pas meme le 'pire' , le pire pas encore vini. Influence bannes media (cuma rocco ine dire) li zouer ene facter important lor development ene zenfant.

Ene Example bien simple :
Bannes films avant ti plutot baser lor theme romance , amour , lien familiale zordi zour to trouve fims cot ena la drogue , sex comme theme.

Influence la li partout , lor la cuma rocco ine souligner , fam nepli reste dans la case mais li bisin roule la case aussi. Roule la case , get piti , lor la probleme donc pena letemps pou guide piti la. Dilo suivre canal , seki les zot fer piti la pou fer. Chemin facile c chemin ki 90% zeness prend.

Solution la franchement pena sa. Le monde nu vivre fer nous vive cuma robot : Lever -> travail -> dodo
Réponse avec citation
Réponse

Tags
daujourdhui, des, parents, penses

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages