La fin du monde... - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 16h22
Fan RM

Arrow La fin du monde...

Chalut à tous...
Kissana croire dans la fin du monde? Moi mo téori c ki le monde kitfois lipou éclaté kan magma pou fèr "BOOM"et donc "bye-bye"la terre!! Mé ça éna létemps pou arivé..
Moi mo pensé ki tou séki lor la terre pou transformé...
La vie inn commencé dans de l'eau...après peti à petit inn changé... Par exemple l'évolution de l'homme...inn pass dépi zako inn vinn dimoune...Et mo pensé ki ça pou ainsi pour toujours parceki kan clima sanzé éna ètr vivant ki disparétt parceki zott pa siporte tèl climat...Dimoune aussi mo pensé pou fini pareil...

zott ki zott opinon?
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 20h55
Solda Faya RM

wa mwa mo croire avec la fin du monde parseki 1 jour zot tous pu fer bye bye avec la terre
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 21h15
Baby Girl

Envoyer un message via MSN à vanessa_gater_doux
nah moi mo pas croire sa !
Normalemen, sencer ti pu ena la fin du monde en 2000, nu encore en vie non. Pas pu ena la fin du monde. Dormi trankille zotte :P
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 21h57
Fan RM

Citation:
Posté par vanessa_gater_doux
nah moi mo pas croire sa !
Normalemen, sencer ti pu ena la fin du monde en 2000, nu encore en vie non. Pas pu ena la fin du monde. Dormi trankille zotte :P
non mé Vane ça dimoune ki tipé dir..moi mopa tipé croir ki l'an 2000 tipou la fin du monde...mé sinon to éna raison a dir ki vomié dodo trankil..
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 22h55
Pena Titre

nu pa eternel lor la terre alors n jour si la fin du monde bizin arriver, li pu arriver
kan ena n catastrophe naturel ou non ki derouler, c la fin du monde pu banes ki impliké dans catastrophe la
nu nu encore en vie, alor nu bizin enjoy li!
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 11/06/2006, 23h17
Enflé

Envoyer un message via MSN à zanana
Moi j'y crois alor d'une car dans ma religion cela est dit. Mais aussi ouvrez vos yeux et regarder ce qui ce passe autour de nous! metter juste la télé a 20Hpour les information et regardez combien d emort il ya eu dans une journée!Et il ya toute sorte de catastrophe. On dit que avent la fin du monde arrivera il y aura plein de signe ,regardez le tsunami par exemple c pas un truk de malade ca?Quand mo mama ti tipti ène vié dimoune fine dier li : "ène zour pou éna l'ecran couma cinéma dasn lacaze!!" Et mo mama ti pé dire c incroyable ,mé guétté azordi vrai éna tou ca ,mé bon ca pas grave masi banne catastrophe naturel ki pire, éna tro pou dier lor sa sujet la!ET ENCORE quand la fin pou arivé pou éna plu bocoup tifi ki garcon etguétté li vrai aster.C peut etre la nouvelle technologie, mais ragardé bien c incroyable mé vrai de ce voir dans un telefone alor qu'on est a l'autre bon de la terre!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 12/06/2006, 12h28
Super Fan RM

Citation:
Posté par zanana
Moi j'y crois alor d'une car dans ma religion cela est dit. Mais aussi ouvrez vos yeux et regarder ce qui ce passe autour de nous! metter juste la télé a 20Hpour les information et regardez combien d emort il ya eu dans une journée!Et il ya toute sorte de catastrophe. On dit que avent la fin du monde arrivera il y aura plein de signe ,regardez le tsunami par exemple c pas un truk de malade ca?Quand mo mama ti tipti ène vié dimoune fine dier li : "ène zour pou éna l'ecran couma cinéma dasn lacaze!!" Et mo mama ti pé dire c incroyable ,mé guétté azordi vrai éna tou ca ,mé bon ca pas grave masi banne catastrophe naturel ki pire, éna tro pou dier lor sa sujet la!ET ENCORE quand la fin pou arivé pou éna plu bocoup tifi ki garcon etguétté li vrai aster.C peut etre la nouvelle technologie, mais ragardé bien c incroyable mé vrai de ce voir dans un telefone alor qu'on est a l'autre bon de la terre!
=====================
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 12/06/2006, 13h20
Solda Faya RM

wa ki p jah mo partner czuuuuuuu ki to panse lor la fin du monde la twa..............................
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 12/06/2006, 13h45
Fan RM

Czu mo pensé ki d'accord avec mamazelle zanana...mé droit d'auteur sha lazou..donc donn to opinion couma Siclone class 1 inn demandé...
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 12/06/2006, 14h29
Super Fan RM

Citation:
Posté par Siclone
wa ki p jah mo partner czuuuuuuu ki to panse lor la fin du monde la twa..............................
si ena pou cozer 1 tas ena pou dire
Réponse avec citation
Réponse

Tags
fin, monde

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages