L'amitié - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 15h20
Pena Titre

L'amitié

soso ti dimane nu nu point de vue lor lamour
b aster dir nu ki zot penser lor lamitié.
kesk sa sentiment la reprézent pu zot? ki zot pu faire pu zot best friend? couma zot considère li? juskou zot pu cav aller par amitié?
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 15h27
Fan RM

Envoyer un message via MSN à mervyn
l'amitier c enn lien mari mari fort ,
si enn dimounn dir enn lot son ami alors c son ami
moi je pense ke un ami c kelkun a ki on peu se confié un secret ,ou ouvrir son coeur sans limite , mais pou ki ausi nous disposé ekouté ou aider au mieu de notre capacité kan il fo ,
et je pense ke l'amitier entre une file et un garçons c possible .
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 15h36
Pena Titre

lontem mo ti ena mo meilleure copine (et d'ailleurs li encore mo meilleure copine). nu ti bien complice, ti cav coz tout ensam, nu ti touletem ensam. aster situation la pa fine sanzé, selma mo fine faire la rencontre d'1 autre tifi ki mo considère couma mo ser.
kan mo sonne cot li, so mama abitié dire mwa "attane, mo al appel to ser".
n lot ti anecdote: la semaine dernière tifi la ti p coze ec mo mama, et line al criye li mami.
ou encore mo papa et mo mama apel li zot tifi
niveau garson, mo ena n bon cam ki reste la france, selma depi ki nu fine commence al luniversité, nu pa autant ensam comme auparavant. avant nu ti tout letem fourré ensam à l'école, nu ti abitier gg zouré ec banes professeurs parski nu ti p nec cozer, riyer, ..
sinon ena 2zot garson ki mo fine conne impe plis récémment mais ec ki le courant fine passe de suite. sac cout ki nu zouaine, ena la faya assuré. madire n lien fraternel fine instauré entre nu.
bien sur le summum c kan mo 2frers, mo sista ec mwa nu réuni.
lot fois mo ti passe n moment inoubliable ec zot et sac cout ki mo mazine sa mo blizé riyer.

b lamitié c impe comme l'amour. bizin respect nu cam, bizin try so best pu compren li meme si nu pena meme point de vue ke li, nu pena pu ziz li mais nu bizin conseille li, nu pena pu zalou li mai nu bizin conten kan arrive li n heureux évènement.
si nu envie dire li kitsoz, nu bizin dire li cash, sans détour!!!
la vraie amitié n'a pas de limite dans le temps et dans l'espace: elle durera éternellement peut importe où on se trouve!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 16h41
Super Fan RM

Citation:
Posté par mamzelle_crapo

b lamitié c impe comme l'amour. bizin respect nu cam, bizin try so best pu compren li meme si nu pena meme point de vue ke li, nu pena pu ziz li mais nu bizin conseille li, nu pena pu zalou li mai nu bizin conten kan arrive li n heureux évènement.
si nu envie dire li kitsoz, nu bizin dire li cash, sans détour!!!
la vraie amitié n'a pas de limite dans le temps et dans l'espace: elle durera éternellement peut importe où on se trouve!

Tous a fait d'accord avec twa l' amour et l'amitié c enn lien trés fort qui baser sur la confiance, la fidélité et le respect.....

Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 16h51
Baby Girl

Envoyer un message via MSN à vanessa_gater_doux
Moi ki mo pu dire toi lor lamitier, to conner meme, Lamitier li mari compter sa, Lamour ek lamitier mari important ds la vie ene dimune, Ek mo bon camarade nu mari content zourer, prend nissa fer fete tou sa!!!!
Mo bon camarade ene ti folle sa, dimune pren nu pu lesbienne defoi...lol
Mais thanks god nu pas lesbienne lol, Bane dimune ena labitude dire LOIN DES YEUX LOIN DU COEUR, pou moi li le contraire, Loin des yeux pres coeur!
Mo bon camarade li mari loin selmen li toujour ds mo lecoeur. Mo ti ena 2 bon best friend kan mo ti p ress la France, Kan mone vinne uk, mo fer connaissance or ene ti mamzelle lor Internet, nune rente maribon camarade, mo consider li cuma mo ser, li mo la vie koi. Pu li mo pu cav fer nimporte koi, meme si mo pu gg honter mo pu fer li, mo pu cav donne li mo la vie!
Sa mo camarade la, li mari jalouse, lol, Kan mo ek ene lote tifi cote moi, li fer so crize, mari comik sa mo dire zotte!
Mo camarade l ene bon tifi, mature, inteligent, mari zoli , sexy tout...
lol Telmen li ena qualiter, si mo pu cummencer zamais mo pu fini. Lamitier se trouve prtout, defoi jarrive pas a croire ke g rencontrer cette demoiselle vi le net.
Lamitier est importante a mes yeux. Si ene dimune coze mo camarade so cozer mal divan mo pu cav casse so lesdent!
Mo pas cav truve mo la vie sans mo crapo orange la :P
Luv u sistaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 16h52
Baby Girl

Envoyer un message via MSN à vanessa_gater_doux
Citation:
Posté par monica__95
Tous a fait d'accord avec twa l' amour et l'amitié c enn lien trés fort qui baser sur la confiance, la fidélité et le respect.....
Wai sa ossi mo dacord ! confiance, fideliter et surtt RESPECT
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 18h13
Pena Titre

thanks pu to reponse vanessa gater doux
sa description to fine faire la mari funny
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 05/05/2006, 22h49
Fan RM

L'amitié c ènn sentiment ki bien important dans la vie...et li figuré dans différente façon...To capave éna ènn l'amitié envers to banne proche, camarades, etc... Trouve ènn bon camarade c bien difficile..mé moi mo éna chance parceki monn gagne 3 mari bon camarades..C'est à dir mo soeur et 2 autre camarades ki pa près avc moi mé ki malgré la distance nou toujour uni...Nou cozé toulé zour et kan éna ènn problèm pou résoudre zott toulé temps là pou conséié et viceverse...Mo soeur ça mo camarade dépi l'enfance et mo fière éna ènn seour couma li Mo souhaite tou dimoune gagne banne camarade couma mo éna...
KISSSSSSSSSSSSSSSSSSS
miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 10/08/2006, 15h06
Super Fan RM

Recette de l'amitié

Cette recette est tellement belle que je veux le partager avec vous.
Désolée elle n'est pas de moi.

Pour deux personnes.

Préparation: 30 minutes hebdomadaire minimum

Cuisson: toute la vie.

Ingrédients:
  • 1 kilo de sincérité.
  • 500g de bonne volonté
  • 3 cuillérés pleine de compréhension
  • soutien inconditionnel a la louche
  • humour et bonne humeur à volonté
Préparation:
  1. Pelez votre coeur,retirez les rancoeurs et la jalousie,pour obtenir une sincérité pure.
  2. Coupez les quartiers en grandes tranches,beurrez-les de compréhension.
  3. Nappez-les de soutien inconditionnel.
  4. Ajoutez de la bonne volonté finement râpée et parsemez d'humour et de bonne humeur.
  5. Assaissonner d'amour et d'amitie
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 10/08/2006, 16h32
nicomaurice-dit
Guest

ces nicomaurice pour moi l'amitié c'est lamoure aimé quelq'un qu'ont n'aime et surtou c'est de quelque chose qui à de sentimen pour les personnes voila bisou à tous
Réponse avec citation
Réponse

Tags
lamitié

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages