Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Mal du pays - Homesickness !!! (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/3686-mal-du-pays-homesickness.html)

NetRunner 30/04/2006 08h11

Mal du pays - Homesickness !!!

:moris: Est-ce qui ça arrive ou gagne le cafard, aine coup de blues, qui ou senti ou tout seul, incompris, perdu, isolé ...
Ou latet fatigué,
Ou envi entand des voix familiers,
Des sons de labas ségas, gazals, kawals etc...
Reprend ou marques pou retrouve ou chemin
Senti ban senteurs nous mama, nous laterre nous Tizile
Goute de nouveau à toutes ces saveurs de labas
Sentir sur sa peau, la chaleur de ce soleil de chez nous
Svp. Que quelqu'un vous fasse le bruit de la mer ...
Les chants des oiseaux, martins, Condés, Serins, Bengalis, Pikpik ...
Est-ce qui ça arrive zot souvent ?
Dans de tels cas comment zot arrivé passe ça cap la ?
Mo penser qui tout expatriés aine zour ou l'autre aina ça sentiment là, alors mo ti ava bien content entand zot lors ça sujet la car mo sure ça capav aide beaucoup d'entre nous ...
Mem moi mo expérience ça sentiment la de temps en temps ...
Heureusement RM lamem ek zot tous à l'écoute :grin:
En tout cas, Merci pou zot partage

Sophia 30/04/2006 11h08

c enn santiman mo resanti ase souven mwasi etant done ki sa fer 3 ans mo pa trouv moris.... bizin avouer ki RM li la comme enn secours kan la nostalgie me gagne! Merci RM!

mina2005 30/04/2006 11h20

moi je suis française mais j'ai eu le coup de foudre pour ton ile en 99 et depuis, j'y reviens reguliement cela va faire la 8e fois, chaque fois que je quitte l'ile, je suis malheureuse et ici mon coeur et mes pensées restent là bas, j'y retourne en septembre pour le mariage d'une petite amie et j'attends ce moment avec impatience. moi aussi j'ai souvent le cafard, il me semble que je suis mauricienne de coeur, lorsque j'ai un moment de nostalgie, je me mets sur radio morris que j'écoute toute la journée, je te souhaite bon courage

monica__95 30/04/2006 11h30

Mwa sa arrive mwa souvent aussi d'avoir le cafard et la nostalgie du pay, d'avoir envie d'être avec ma mére ,mes soeurs et mes amies profiter du soleil,des fruits etc etc ,comme dit soso heureusement ki ena RM et bane radiomorisiens pou fer nou blié impé sa nostalgie la...... merci RM

SISTA 30/04/2006 16h06

moi ossi mo couma zott kan nostalagie pren moi ayo pa koné ki pou fer c tre tres dur dan banne moment coumçà ! pas facile d'etre loin de nos racines, familles enfin nu banne repere !
c vrai k rm là pou fer nu affronte çà mais pas facile meme si lontan nune kit moris !

exotik 01/05/2006 12h17

mo croire qui mo ena impé plis chance ki zot tou mo bane fami en suisse avec moi a part ene ser ki reste en france alors moris pas manke moi et
avec rm mo gagne l'occasion coze avec bane morisien d'ailleur ossi ecoute bane sega, bane emission live sa fer couma dire mo moris mem.
VIVE RM NOU GRAND FAMI VIRTUEL

bomli 02/05/2006 16h12

Dear dear netrunner ! tone ale mette lédoi dan ene thème bien douloureu pou moi !
Sa mank to pé cozé la, mo senti li preské tou les zours. Pou moi péna nan nié ici ki otentik : mo coz dan ene langaz ki pa pou moi, donc mo traduire mo pensé, mo sentiments...sa mari fatig moi parski mo éna limpression fer semblan et mo pa kontan fer semblant!!!:p
Coze mo gro créole, meme lor téléfone, pa assez. Ena ene mari mank ; mo fami, mo bane frères, ene la vie pli simple, pli humain, cote kan dimoune dimane toi ki manière to koné li sincère.
Mo essaye laisse moi pa tro blouzé kan mo cave parski li pa évident. Lerla mo call lacaze (mo call 1 fois par semaine en temps normal !:mrgreen: ), mo avoye sms mo bane frères, dimane mo papa raconte moi ene joke, ecout ene ti séga, vine lor RM ! Voila netrunner ! si to éna tips, avoyé frère ! pa honté !:mrgreen:

Rocco 02/05/2006 19h22

Citation:

Posté par bomli
Dear dear netrunner ! tone ale mette lédoi dan ene thème bien douloureu pou moi !
Sa mank to pé cozé la, mo senti li preské tou les zours. Pou moi péna nan nié ici ki otentik : mo coz dan ene langaz ki pa pou moi, donc mo traduire mo pensé, mo sentiments...sa mari fatig moi parski mo éna limpression fer semblan et mo pa kontan fer semblant!!!:p
Coze mo gro créole, meme lor téléfone, pa assez. Ena ene mari mank ; mo fami, mo bane frères, ene la vie pli simple, pli humain, cote kan dimoune dimane toi ki manière to koné li sincère.
Mo essaye laisse moi pa tro blouzé kan mo cave parski li pa évident. Lerla mo call lacaze (mo call 1 fois par semaine en temps normal !:mrgreen: ), mo avoye sms mo bane frères, dimane mo papa raconte moi ene joke, ecout ene ti séga, vine lor RM ! Voila netrunner ! si to éna tips, avoyé frère ! pa honté !:mrgreen:

Bomli, kandemem mo pa tro religieu avec to arome mais mo bien satisfait avec to revendikation. Toule temp mo ti ouler conner ki sa ve dire ene moricien et asterela to fine donne moi ene definition precis, et mo sure ki ena bocou compratriotes ki pensent pareil coma toi.
Continuer tini to lipied ferme lor la terre fi et toule temps to pou rest morisienne.
Ene joli post ki NetRunner fine metter.

Rocco

bomli 02/05/2006 20h24

Citation:

Posté par Rocco
Continuer tini to lipied ferme lor la terre fi et toule temps to pou rest morisienne.
Rocco

Merci Rocco ! Ene mari zoli compliment pou moi ca. Reste moricienne ene combat de tous les jours pou moi : dan ene pays cote dir toi bizin intégré gramatin tanto, couma to lé reste to meme are to racines ? Et si to pa intégré, to pa senti toi cot toi...donc sentiment aliénation enkor pli gro et pli dir. Li pa facil parski to rencontre bane lézot problem couma socialization ek confiance. Mo zis fer en sorte ki mo reste mo mem, sa em mo pli gran fierté et mo pli bel succès (a part fami ek létid) :)
En tout cas Merci Netrunner pou to thread !

Sophia 02/05/2006 21h01

Citation:

Posté par bomli

abe bomli, c exactement seki mo resanti !!!

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h14.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com