Suicide solution ou pas? - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 10/04/2006, 10h49
Fan RM

Envoyer un message via MSN à mervyn
Moi mo pas kroir dans "destin in marker " , mo kroir ki c nous ek nous l'entourage ki fer destin , alors kan ena enn tas problem souffrance , pas met la faute lor bondié ou destin . alors mo penser ki si enn dimounn ena problem c mieu li kozé r enn dimounn mem si li pas konn dimounn la trop , paski souvent bann c ki pense a se sucidé zott pena personne a ki parler , parler a des personne sa fé du bien , apres si li li envi mem sucider alors la li ena so raison , couma sista dir c l'aboutissement d'un longue et mure reflection .
c pour sa moi je ne me prononce pas si c la solution ou pas , alors je suis ni pour ni contre .
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 10/04/2006, 11h33
Manev

Pour moi le suicide c'est une solution et ce n'est pas un acte de lâcheté, bien au contraire il faut du courage pour cela. Je suis passer par là et je sais de quoi je parle. Cela dis je n'incite personne à faire cela.
On dis souvent que la vie est trop belle etc... mais quand on touche le fond et qu'on n'arrive pas à remonter!!!!
Si de nos jours il y a plus de jeunes qui pense à cela c'est qu'il y a un
malaise et ce n'est pas un phénomène de mode.
Cette opinion n'engage que moi!!!!!!!
Bonne journée à tous
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 10/04/2006, 14h53
Supervisor

ah Billy je partage totalement ton avis
sincerement sa fai plaisir de voir ki ya o moin kelkun ki partage a peu pres le mem avi ke mwa........ne pronnons pas le suicide, acceptons le!

mai jpense ke la personne doi kan mem laisser une lettre ou un mot pr expliker cet act, parske sinon la famille vi dans le doute, et c chiant
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 11/04/2006, 07h37
Fan RM

La semaine dernière dans "Ça se discute", le thème ti justement concerne bann dimounes ki ti déjà perdi ene proche et qui ti pé senti zot coupable de ça! Parmi, ti éna le cas d'ene couple qui ti éna ene fils unique qui ti suicide li et bann parents là ti pé senti zot 100% responsables! Ce n'est pas la première émission lor suicide qui zot passer ici et peut importe la situation, bann parents tout le temps senti zot coupable même si c'est pas du tout a cause de zot ki zot zenfant ine suicide li!

Mone dire li plus tôt, mo redire li, avant de commettre le suicide, faudra penser aux parents et aux gens qui nous aiment!
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 18/06/2006, 06h49
Enflé

Moi mo pensé qui personne mérite qui nous suicide pou li, en cé qui conserne banne amoureux fou.
Si nou occupe les autres dimoune au lieu guette touzours nou nombril ,zamais pas ti pou éna ça l'envie là parcequi èna dimoune pas avantagés ditout lors la terre et qui èna touzours le sourire et zot èna ène la force et ène envie de vivre. Bizin prend zot l'exemple.
Autrement la vie assez courte et aussi nou tou pou mort ène zour et ça arrive assez vite.
Pas nécessaire faire ça.
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 18/06/2006, 09h45
Couper Cannes

Envoyer un message via MSN à Davidou
Citation:
Posté par mervyn
Moi mo pas kroir dans "destin in marker " , mo kroir ki c nous ek nous l'entourage ki fer destin , alors kan ena enn tas problem souffrance , pas met la faute lor bondié ou destin . alors mo penser ki si enn dimounn ena problem c mieu li kozé r enn dimounn mem si li pas konn dimounn la trop , paski souvent bann c ki pense a se sucidé zott pena personne a ki parler , parler a des personne sa fé du bien , apres si li li envi mem sucider alors la li ena so raison , couma sista dir c l'aboutissement d'un longue et mure reflection .
c pour sa moi je ne me prononce pas si c la solution ou pas , alors je suis ni pour ni contre .
mo pensé , li ena gaign coz. Ca bien important de pouvoir cozer ar enn dimounn. C'est vrai la solitude la bien mortel parfois.

Le probleme des suicidaire est que ces personnes se disent que leur vie n'a plus aucun sens, et qu'ils souffrent trop sans réels raisons sachant que en aboutissant à la fin de leur vie ils mourront ineluctablement. Ils pensent souvent que en accelerant le processus ils ne seront pas perdant au change.

Mo pas dire ke zot suicidaire gaign coz, mo zuste penser ke zot pena assez de soutien de leur entourage.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
pas, solution, suicide

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages