Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Pour ou contre le CPE (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/3557-pour-ou-contre-le-cpe.html)

mamzelle_crapo 16/03/2006 00h24

Pour ou contre le CPE

mamzelle_crapo 16/03/2006 00h25

depi quelque temps, ena banes manifestations ki p derouler dan la france
eski zot contre ou pour le CPE, et banes étudiants ki concernés, eski zot trouvé ke c n raison pu fermer banes universités?

SheHzaD555 16/03/2006 00h33

a cause sa em ena la greve lor la france
mo ti croire la greve coter tranport moi

deniflor 16/03/2006 16h10

Moi comme indépendant je suis pour le cpe en France et c'est une exellente initiative justement pour l'emploi, cela va au moins dynamiser et solliciter un meilleur travail de qualité pour le futur, et j'espère que les gouvernements et toute la cee vont suivrent ce mème principe,quoi en disent les étudiants, pour garder leur place dans une société future, ils sont prévenu de fournir et de démontrer leur savoir faire.

Sophia 16/03/2006 17h51

desolee, mo pa au courant cpe en france, mo bizin al fer un peu recherche avan donne lopinion. mo kone ziss cpe moris.

mamzelle_crapo 16/03/2006 19h11

CPE c contrat première embauche ici
dans moris CPE ena n tout lot signif vu ke si mo bien rapel li équivalent au cours élementaire

brunoyaka 17/03/2006 09h09

Moi je suis contre le CPE. Pour infos, ce contrat de travail réservé au moins de 25 ans est constitué d'une période d'essai de 2 ans au cours de laquelle on peut être viré sans motif et sans préavis. Le gouvernement français a envisagé (ce n'est pas fait mais l'idée est là) d'étendre ce contrat à l'ensemble des salariés, et de mettre fin au contrat CDI.
C'est grave et cela rentre dans une façon plus large de considérer les gens au travail comme une simple ressource (encore humaine?) flexible.
Les mauriciens qui viennent faire leurs études en France ne sont pas concernés par ce contrat. Néanmoins ces mêmes étudiants je pense se rendent compte de la difficulté de trouver un travail à côté de leurs études. Discrimination au recrutement, salaire de misère, horaires décalés...
Le CPE n'apporte aucun soutien et permet toutes les dérives.

Léroi Cornbif 17/03/2006 12h13

MESSAZE DI ROI:
OYé OYé!!
CPYé!!! Léroi dire mazorité zen zordi dans la france trop gras ek paresse!!! 80% dans banne sa qui pé manifester pas conner rellement but CPyé et pou qui sane la li destiné et rellement so fonctionnement!!!Léroi pas dire li bon ni li pas bon! mais tout sa qui francais conner c'est faire la greve sans aucaine fondement concret et ene analyse complet!! léroi dire c'est ene droit mais quand meme bizin conne servi droit la! léroi dire mazorité zen francais couma dire drom vide, pli boucou tapaze et sirtout zot banne faux-Q!........Léroi rappel lépep qui lémonde pas tourne autour la france(mazorité francais pense lé contraire)!! léroi dire ena latet pou tomber!!

Rocco 17/03/2006 13h17

Citation:

Posté par Léroi Cornbif
MESSAZE DI ROI:
OYé OYé!!
CPYé!!! Léroi dire mazorité zen zordi dans la france trop gras ek paresse!!! 80% dans banne sa qui pé manifester pas conner rellement but CPyé et pou qui sane la li destiné et rellement so fonctionnement!!!Léroi pas dire li bon ni li pas bon! mais tout sa qui francais conner c'est faire la greve sans aucaine fondement concret et ene analyse complet!! léroi dire c'est ene droit mais quand meme bizin conne servi droit la! léroi dire mazorité zen francais couma dire drom vide, pli boucou tapaze et sirtout zot banne faux-Q!........Léroi rappel lépep qui lémonde pas tourne autour la france(mazorité francais pense lé contraire)!! léroi dire ena latet pou tomber!!

Ou Majesté, mo apprécié certaine points ki ou fine stipulé dans ou post, kande meme mo pa trop familier avec le mécanisme du CPE, mais mo done banne étudiants la raison pou manifester pou zote l’intérets et ceux de la prochaine génération. Si ene peuple trop docile, tou le temps le Roi ou le gouvernement pou abuse lor zote faiblesse comme c’est le cas à moris. Tou mandates ou la loi ki gouvernement moris appliqué, le peuple lek accepté sans okene tapaze.
Alor, moi mo dire ki le peuple moricien capave apprane avec action de ca banne étudiants français la.

Ou Majesté, ou pardone moi pou mo l’insolence, mais mo represente les travailleurs du sous sol, mo maintenant pé agenou pou saluer ou, Majesté

Rocco

Nathalia 17/03/2006 13h57

En france, pareil couma à maurice, éna ene zaffer ki appel "piston". Lotte fois là, avec mo bannes camarades la fac, nou ti pé discute lor CPE. Quand to période d'essaie dans ene compagnie ine fini, si boss là conne kikene dan so l'entourage qui ti pou bien envie prend to place, li nette capave dire toi basta pou mette so fami ou connaissance dan to place en prétendant ki to pa bon! Avec CPE, bannes jeunes pa pou éna du tout de sécurité d'emploi! Li capave éna so bon coté, mais moi à priori, mo contre le CPE.

Actuellement, plus de la moitié des facs en grève. Dan mo facs, péna la grève mais personnellement, mo pa croire qui sa bannes jeunes qui pé manisfester là pou arriver gagne kitchose en retour avec le govt! La greve ine vine ene banalité aster là en france. Pou ene oui pou ene non, nette tanne dire la greve! Et jour qui vraimeme ene issue mérite qui vraiment mette pression lor govt et faire la greve, la greve la pa servi narnier....

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 05h47.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com