Une visite à l’intérieur d’un corps humain. - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 10h25
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Une visite à l’intérieur d’un corps humain.

Hier soir dans mo rêve mo trouve moi dans ene le corps humain, to demanne moi comment mone rentre ladans, mo na pa connais. Alors dans noir, mo pé tate taté, mo trouve moi dans ene bassin, li ti coma dire ene urinoir la municipalité, pi pi l’urine, mo dire, toi, to besoin Tante Vessie toi. Mo tiré, mo avance inpé plu devant, mo batte ek plus gros organ du corps, ene lodere rom levé ca !!!!!! mo dire to besoin Ton Foie toi. Mo casse ene pose pou gagne gou rom la, coma mo la tete commence tournée, mo move devant. La, mo batte ek ene dobi, mo trouve ene ti pierre coma ene corail, mo assise lor la et mo gette li travaille, li passe tou so le temps lave l’urine la, mo dire, toi, to besoin Ton Rein toi. Mo commence cose tousel, mo dire cote mo pou aller la. Mo grimpe inpé plu laho, mo batte ek ene moteur ki ena ene sond are li “doup doup doup” mo kal dans coin mo gette li travail, li pompe du sang ene coté et li avoy li lote coté. Et ceki ti pli etonne moi, moteur la ti pé cosé “O je t’aime mon amour, je t’adore ma t’tite princesse etc.” mo dire ca besoin ene Coeur ki amoureux.

La, mo trouve moi dans une impasse, mo dire cote mo pou aller laaaaa? Mo foncer, mo grimper juska mo arrive dans ene boite rond, la mone arrive o sommet et na pena monte encore la. Mo appuye are ene mure concave pou gete sa boule devant moi la travail, li pé faire tou sorte de multiplications, li pé dirige les zote parties du corps et li pé plannle future tou, mo dire, toi, to besoin Tonton Cervo toi

La, mone commence plein et mone envie sorti, mo faire ene pas enba, mo trouve ene lafnette ek ene boute la chair en pendant, mo rode sorti, mo na pa capave. Mo dire, toi, to besoin sa modi lamidal la toi, mo reste en place, mo trouve 2 tubes ki dessane, mo lek jette dans ene ladans. Mo tombe dans ene balon ki pi ek lodere coletar, mo senti moi sale ek tou sa banne laglu noir ki fine barbote are moi la. Ti moment pli tard, ene brouillard noir nek envahit sac la, mo commence touffé, ene lodere feuille brulé levé, mo dike sa personne la besoin pé fime mass ca, desuite mo realisé ki mo dans ene Poumon fumeur mass. Mo grimpé vite vite pou mo na pa tome dans ca fléo la. Mo rebatte ek Tante Midal encore, dire ou, ene Tsunami vini ca!!!! li ballié moi et jette moi dans ene lote sac, mo nage nagé parmi banne boute la viande, carote, lenti, zonion, et coma mo faim, mo dire mo goute ene cou, li gagne ene gou Alim, mo conclus ki sac la besoin Tonton l’estomac ca. La, mone nepli ena control de moi meme, mo la tete commence tourné ek sa rom la, plus la fumé mass la. Mo batte ene la planche pou repose moi inpé, lere mo someil cassé, mo trouve moi dans ene tube horizontal et mo le corps pé avancé sans mo faire zefort, la mo connais ki mo dans la merde la. Mo deviné ki mo dans Transversal Colon, structure tube la coma ene cheni, plu tard mo traversse dans ene lote tube en desente et mo trouve moi parmi banne matière fécal. Ene lodere pu levé, mone barboté partou, mo tini la tete laho pou mo na pa noye ladan, enplace ro respire oxygen, mo gagne ene gaz puante.
Ene cou meme mo senti ca le corps commence forcé, mo debate, mo nek tanne ene bruit “prouuuuuuuuuuuuup, ene cou meme mo na pa connais comment mo fine sorti ek tou sa gaz la et mo tome dans ene filet. Filet la lek dessanne et mo trouve 2 gros liziers pé gette moi et li dire “ki to faire la?” desuite mo someil cassé et mo abligé ale prend ene douche.
Mo dire, juska dans to lili ossi to pa en securité.

Asterela, dire moi ki organ ki pli important dans le corps ene dimoune.

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 11h15
Fan RM

mo tenté pou dir cervo mais nou lékor éna lézot fonction vitales...si léreins pa marsé par exemple, éna la mort...
donc réponse : fonction digestive ki vital !?!? (tonton intestin, tantine léreins, tonton colon, cousin cacao...)
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 12h36
Fan RM

Rocco, to pa ene Dr toi?

Ça post la faire moi pense mo bannes cours de biologie ki mo ti éna au collège Nou ti appranne en détail tou bannes différents systems ki éna dan nou le corps et mo ti trouve ça super interessant!

Mais pou réponne à to question: "Asterela, dire moi ki organ ki pli important dans le corps ene dimoune" mo même mo pas pé trop conner ki mo pou réponne! (Eski to sir ki c'est pas ene lotte to bannes pièges comme celui du code de la route sa? ) C'est vrai qui tou organes et tou nou bannes systems importants mais mo pou dire ki le system cardiovasculaire ek le system nerveux plis importants ki les autres... Aller Rocco, nou attane to réponse! Parski mo sire éna ene truc dan to question la!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 21h30
Enflé

moi mo dire systéme digestif li important parce ki kan to pas ale toilette plusieur jour to pas senti toi bien !!!

systéme nerveux ossi li ki controle tou !!

zistoir lécor:

éne jour trou fesse décide pou fer la gréve, né pli envie travaille!!
1 jour passe, 2 jour passe, éne semaine passé !!
lé zot organe pé coumance plaigné ek cervo,lécor pé vine faible !!
cervo décide pou fer éne réunion, koze en trou fesse! kifer li pé fer la gréve?
trou fesse dire ki li népli envie travaille parce ke li ki pé fer pli mové travaille dan lécor !!!
cervo suplié li pou li recoumence travaille parce ki les zot pé amerde li a cause sa !!
trou fesse dire ok, mais a éne condition "moi ki vine chef aster" !!
cervo péna choix li obligé accepté, li éne kestion survi !

moralité: kome koi pas bizin éne cervo pou controle tou ! parfois éne trou fesse kapav pli malin !!!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 22h17
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Nathalia, oui C moi Doctere Miko, to rapel Doctere Miko a moris? Mo pa ti pe envie piege persone. CT simplement ene kestion de moraliter, dans ene le corps, tous organs important coma dans la vie, ti dimoune li ossi important ki grand dimoune. Simplement nou besoin respecter chakene so diniter.
Coma mo camarade Scarface fine ilustrer, si kinton faire la greve, pression monter partou.

Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 22h47
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Nathalia, oui C moi Doctere Miko, to rapel Doctere Miko a moris? Mo pa ti pe envie piege persone. CT simplement ene kestion de moraliter, dans ene le corps, tous organs important coma dans la vie, ti dimoune li ossi important ki grand dimoune. Simplement nou besoin respecter chakene so diniter.
Coma mo camarade Scarface fine ilustrer, si kinton faire la greve, pression monter partou.

Rocco
Yes Rocco, ena ene bon moral dan to zistoire! C'est ki chaque chose pas capave exister par li meme! Scarface aussi ine bien mette l'enphase lor la Ene lotte l'exemple ki mo ti faire en biologie à l'école, c le "Food chain". Couma ene zanimo sa food chain la vine extinct, food chain la perturber et d'autres espèces chaine alimentaire la aussi capave disparaitre! Et dan la société humaine, li pareil! Nou bisin bannes éboueurs pou ramasse nou saletés, Dr pou soigne nou, boulanger pou fabrique nou du pain (sans oublier ki avan ki di pain là vine ene du pain, éna bcp d'autres travails ki impliquer: planteur du blé, ouvrier l'usine la farine, etc...) (Sorry si mone alle un peu hors sujet là).

Sinon, mone déjà tanne parlé d'ene certain Dr Miko, mo pas conner si to cousin sa, mais to pas éna l'air d'être sa Dr Miko la Rocco! Toi to ene Dr Miko gentil! Capave to cousin paternel sa! En tout cas, zot tous les 2 suivre zot grand-père! Toi to Rocco, li li ene Dr Miko spécialité sexologue (Mo espérer qui ki li pé pourri dans l'université babylonn en tout cas! )
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 24/02/2006, 00h08
Super Fan RM

hmmmmmZ mo cpv dire c`est le coeur qui important
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 24/02/2006, 13h48
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
çà meme nu moteur çà nu léker
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 24/02/2006, 15h28
Fan RM

"Kan mo coster cotte toi mo lekerfer boum boum boum,
Li fer boum boum boum,
Li fer boum boum boum,
Kan mo coster cotte toi mo leker fer boum boum,
Li fer boum boum,
Li fer boum boum boum" - Clency Jerry

Dédicassé à mon prince
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 28/02/2006, 22h24
Fan RM

Ki Ton ou ki Tantine Chikungunya attaker là Dr Rocco?
Réponse avec citation
Réponse

Tags
corps, d’un, humain, l’intérieur, une, visite

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages