Un jour dans studio RM - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 21h49
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Un jour dans studio RM

Un jour dans studio RM

Allez banne moderators et DJs, raconte nou ene jour tipik dans studio RM comment li fonctioné. Ki l’here zote commencer et fini, comma zote shift composé et ki l’enbiance ki exister dans studio. Comment zote tackle banne problem teknik et ki faire zote gagne pli bocoup stress.
Mo besoin tire chapo are zote cose zote faire ene boulot formidable, keep up the good work.

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 22h22
Super Fan RM

mo ena limpression ki zot studio li homebase ....
oui sapo aux djs.... et surtou a zahool....
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 22h23
samemsa
Guest

c sa sophia studio radiomoris
li dans lacaz mais zahoo, ec shehzu mo sur qui zot la sam la ene vraie studio
sa
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 22h32
Super Fan RM

Samensa, to ouler dire ki ena sosette pe trainner, can Pepsi vide dans coin, boite chips vide lor rebor lafnette, boite 555 vide partou, apres ki ena?

Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 23h04
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Samensa, to ouler dire ki ena sosette pe trainner, can Pepsi vide dans coin, boite chips vide lor rebor lafnette, boite 555 vide partou, apres ki ena?

Rocco
Rocco, tone bien trouver! Ene fois, nou Za ine gagne le courage mette photo so la sam. Check sa toi!: Fer ene NiSaze Ec Moi !!!. Mais check seki mo ti réponne: Fer ene NiSaze Ec Moi !!! et aujourd'hui, je maintiens toujours ce que j'ai dit!

Za, vine explik zot ene coute bien coment sa se passe dans Studio 1 de RM à Londres
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 23h33
Super Fan RM

Citation:
Posté par Nathalia
Rocco, tone bien trouver! Ene fois, nou Za ine gagne le courage mette photo so la sam. Check sa toi!: Fer ene NiSaze Ec Moi !!!. Mais check seki mo ti réponne: Fer ene NiSaze Ec Moi !!! et aujourd'hui, je maintiens toujours ce que j'ai dit!

Za, vine explik zot ene coute bien coment sa se passe dans Studio 1 de RM à Londres
mone tiek sa link tone avoye lor zahool so la chambre la....... piou piou.... foutou! pena mots pou dekrir sa!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 22h39
Fan RM

Moi, suis au platine les vendredis d'où "Friday Fiva". Avant le début de chaque émission, je prépare une liste des chansons que je compte diffuser lors du live! Cette liste est ensuite completée ou modifiée en fonction des demandes des auditeurs qui viennent faire des demandes sur le chat lors du live. Quant aux demandes, j'essaie d'espacer plusieurs demandes de chansons d'un même artiste. J'essaie aussi de ne pas intermêler ragga et séga car l'un "casse le rythme" de l'autre...

Je dois aussi m'assurer qu'il n'y a pas de problème au niveau technique, c'est-à-dire, pas de problèmes de sons, de connection, etc... Dans le cas où j'en rencontre et que je ne peux les résoudre par moi-même, je contacte immédiatement ZahoOL qui se trouve dans le studio principal de RM à Londres ou je contacte BB!

Sinon, si j'ai des doutes ou des probs quant à la préparation de mes chansons pour le live, mes deux collègues Elvis J et MrJ sont toujours là, prêts à m'aider. Je les remercie d'ailleurs. Ce sont de vrais Pro, je ne suis qu'une novice et ils m'ont beaucoup aidé et continuent à beaucoup m'aider.

Les Friday Fiva's commencent à 19 00 GMT tous les vendredis pour terminer vers 22 00 - 23 00 GMT.

Quant au stress, je ne vais pas vous cacher que lors des premières émissions que je faisais, j'étais quand même stressée (malgré qu'a cette époque, les lives, je les faisaient avec DJ Kinsou) mais maintenant, ça va heureusement beaucoup mieux après un peu plus d'un an de Friday Fiva

Voilà en gros coment ça se passe pour moi. Si zot éna questions etc, pas hesiter!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 22h54
Super Fan RM

Nathalia, merci pou sa description la, li reassure mo curiosite.
Maintenant, mo attane version sa 2 boff Londoniens

Rocco
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 18/01/2006, 23h07
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Wai Rocco ene zoli sujet tone evoquer. Plitard si nu zoine capow amene toi dans secter check base la. Sinon cot David G (boss la em) , c la bas cervo RM - Main server si to le. Sa coute enta cass ec mo mari fier pu dire mam la tini bill la ec li pe continuer aide zik mauricien. Server la (pic la Aug 2005 sa,pas conner si line changer) , ec li madire ene frigider.

Aster coter Live , nu tout tracer - moyen de bord. Nu reve c pou set up ene Studio dans ene place fix si possible. mais meanwhile moi ec mo colleagues ena ene setup amateur.

sa mo ti base moi , pane mange pastik , fime taba - ine met impe $$$ dans equipement
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 19/01/2006, 07h15
Super Fan RM

ZahOol, merci to to éclairessisment lor le setup du studio RM, mo besoin faire resortire ki mo bien impressioné par zote makeshift studio ki fine réuni des milliers des morisiens a travers le globe. Li evident ki zote zefort de communication est purement par amour, après si pétaille vini plutard ca ceserait ene bonus.
Mo fine observe la propreté et lorde du studio et mo ti pou apprécier bocoup si to ti capave donne moi cordoner sa lekip Mrs. Mop ki to fine loué la.
Merci pour les infos.

Rocco
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dans, jour, studio

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages