Nous sommes en l’an 2036. - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 16/01/2006, 20h20
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Nous sommes en l’an 2036.

Nous sommes en l’an 2036.

Attane ene cout laisse mo mette moi confortable dans mo sofa avant, mo vier jour la pe faire moi gagne douleur partou, ok asterla mo correct ek mo ti mini ordinateur lor mo genoux. Mo bien content ki nou encore pe communiker après tous sa temps la, et mo rapelle en 2006 RM ti ena 6000 membres. Gette asterela avec nou nouvo generation morisien atraver le monde, membership RM fine vine 23.785, mo sure ki mamou pe gette sa et li pe ki ZahOol jr. ene ti geni.
Ki zote penser lor sa banne changements ki fine prend place dans sa 30 dernière années la? Moi mo bien satisfait ek mo ti loto electric la et bien content ki noune réusi gerri sa problem pollution la, longtemps na pa ti capave respirer kand banne vehivules ti pe roule avec lessence et mazoute.
Ce soir mo pe alle moris dans sa avion 800 places la et mo senti moi soulagé ki nou nepli besoin servi passport asterela, mo trouve nou indentification pli facile ek nou l’emprunt digital ek occulaire ki sa vier passport longtemp la. Mo pe alle visite sa ti l’île artificiel ki fine construire moris la, mo tanne dire ki banne lotels lorla la bien joli. Seki mo pa daccord, C kand to besoin alle la plage asterela, to besoin paye l’entrer ene lotel pou to gagne acces ek la mer cause tou plages occupées par banne lotels.
Ki to penser avec sa l’idée ki portable fine integrée dans monte asterela? Personelment mo trouve li ene bon lidé moi ,coume sa volere portable arête cokin.

Getter, mo pese frein la meme, rapele moi inpé sa banne changements ki fine passés la, et dire moi ki nou ena zordi ki ti different dans les années 10.

Ton Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 16/01/2006, 20h40
Super Fan RM

sa monde dans le futur proche la fer mo latet tourdi.... c enn gran possibilite ki le monde vinn kumsa.... pou ena so lavantaz kom so desavantaz... c vre ki ena boku diferans... mais ena osi enn comeback des annees dantan ki p refaire surface mais sous une forme differente (pour le mieux ou pour le pire, reste a savoir)... internet, videoconference ti ziss enn utopie a lepok, mais aster zot vreman la... mais ena osi des choses qui ti presentes a lepok e ki ziss enn uotpie asterla...
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 16/01/2006, 21h55
samemsa
Guest

lol fer gagne rirer toi rocco
to lecorp pe casse
ki pou fer c la vie to dimoune bizin passe par sa
man chimin la
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 16/01/2006, 22h11
Enflé

j'espére vivre assé longtemps pour voir ou en sera la technologie!!
si nous tizil pou encore pareille ou koumen rocco pé dire,bizin payé pou alle la plage!!
tou ce ke j'espére c kil yaura pas 1 fou pour faire exploser la planet! en appuiyant sur le bouton rouge !!!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 16/01/2006, 22h54
Enflé

Rocco enna deux zafer mo pou dire toi...soi ton vin fou ousoi to pe geute trop beaucoup film..........hahahahahahahaha. mosafu....
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 01h40
Super Fan RM

ta rocco
to p coze 2036
lan 2036 mo pou fini vinne dada
dailleur lotte fois la zour reveillon.couma la cloche minuit ine sonner mo ti lor 1 bus stop ti ena moi vivi ek mo frero diego.mo truv 1 boug sorti en dehors.li ena 2 piti 1 li p prend dans godi ek lot la li p atrape so la main li p sonne petard... lerla kan mo ale kalkille mo sort 1 coup ma dir mone alle retrouve moi 10 ans apres... mone dire banne la coumsa...
"dans 10 ans zotte conner couma mo pou eter zour laneee"
"check sa boug lotte coter simer la"
"moi si mo pou ena mo zanfant pou sorte dehor pou guete petard sonner"

2036 mone fini vinne dada sa
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 02h18
samemsa
Guest

Abe oui to pe vini dadou
lol dadou mo dire toi
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 02h23
Couper Cannes

Angry

2036
moi 2010 em pas conner si mo pou encore vivant.tension 1 zour banne la ammene moi endans zotte touye moi.dans maurice aster la ek 1 poulia gandia to gagne traper alle fermer 2 banane.

selma macarena party zot kone fer
ena rode la poude tou pou sniff
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 17/01/2006, 08h11
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Ouais Shehzu, en 2036 tone fini vine dada et mo demanne moi ki RM pou devenu dans les mains de ZahOol jr. et Shehzu jr. eski to croire zote pou appel li www.mauritiansreunited.com? Et créer ene section adult?
Non, mais badinage apart, li pou mari serieu pou temoigne sa lepok la.
Eski la poste pou encore exixter?
Eski dimoune pou encore servi lunettes?
Eski pou ena kite piece electronic ki pou implante dans nou lecorps pou facilite nou location?
Eski dimoune pou retraiter a l’age de 45 ans?
Enfin ena ene tone eskis et mo na pa ouler faire reclame pou sa boisson gazzeuse la.

Rocco
Réponse avec citation
Réponse

Tags
2036, l’an, nous, sommes

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages