lasalle pou reception mariaz - Page 4 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #31 (permalink)  
Vieux 26/01/2006, 17h05
Fan RM

BOULAKYYYYYYYYYYYYY!! ou fer mo ventre pliyé !!
trop top to post ! to salesman toi ki ??!! si pa salesman, dégazé converti man ! ou pou gagne la vie !
Réponse avec citation
Google
  #32 (permalink)  
Vieux 27/01/2006, 03h57
Couper Cannes

Bomli
mo ena 1 ti magasin la rue pagoda et dan mo ti commerce mo finne zoine sa banne dimoune la.sinon couma mo p dire mamzelle ki p alle maryer la.
mariaze sa 1 seul fois dans la vie.moi ek mo madame ek mo zanfant nous content ale mariaz.nous surtout content manze briani dans mariaze 1 lote plaisir.mais c`est a sa mamzelle la pou decider kot li pou marier moi mo la mo finne ziste donne li 1 nidee mariaze la.

moi kan mo ti marier mo bien rapelle.mo ena cassete mariaze tou la case.tout coup kan mo tout seule ek mo madame la case kan zanfant ine alle reste cotte mo mama mo assizer ek mo madame mo guette video mariaze.

moi kan mo ti marier mo mariaze ti fer dan rabita hall.1 semaine ti ena tamtam kot moi.tout mo banne camarade mo ti inviter.ek lor la zour mariaze couma to conner 1 musulman fer nikkah.aber sakine arriver

dan mosque to fer nikaah.couma mo dire nikaa kaboul c`est a dire mo accepter mo madame comme mo madame to pas ler kwar 1 mo banne camarade crier koulouter.sa ler la mo meme mo finne riyer.apres sa couma nikaa fini p sorti dans mosque to pas ler croire banne la cachiette mo soulier.lerla 1 mo camarade vini.li dire coumsa banne la ine cachiette to soulier.mone fini conner ki line roder.mo finne tire 1 lenveloppe mone donne li.la dans seki li pas ti conner c`est ki lenveloppe la mone tire dans poche coter gauche ek dans poche coter gauche mo finne mette ziste papier dans lenveloppe.piti pane trouver papier li finne prend lenveloppe la apres li finne vinne kitte mo soulier ek moi.

rentre dan loto p arrive rabita hall kan p alle assizer ena mo madame so soeur li osi li finne prend 1 lenveloppe ek moi.pas bizin dire ou kan marier la bizin ena 1 douzaine lenveloppe la dan.pas facile sa mo dire ou.selma seki plis zolie c`est kan mo ti coupe gato ek mo madame tout la fami camarade tout sa la ti la.mo ti bien content sa lheure la.mo madame osi ti content a cause depi 7 bananer ki mo finne cachiette alle zoine ek li tout sa mo finne reussi marier.

apres mariaze fini tout sa.depi mercredi soir fami ine vinne kitte nous dans campement.sa ler la ki mo cpv dire.couma fami p kitte nous devant la porte campement mo nek ouvert la porte ek ferme la porte derriere moi.sa ti coumencement nous lune de miel.mo pas pou raconte zotte plis ki sa.selma mo mariaze mo ti bien content.to finne marier toi bomli?to mariaze couma ine passer?
Réponse avec citation
  #33 (permalink)  
Vieux 30/01/2006, 15h01
Labourer

bon, a priori, c'est bon pour La Bonne Chute à la Preneuse!
est ce que quelqu'un connait ce resto et/oou a des photos que je puisse voir à quoi ça ressemble!

mone tane dire lli bien...
Réponse avec citation
  #34 (permalink)  
Vieux 30/01/2006, 15h58
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
Désolée j'ai pas de photos mais je sais que c'est bien alors bonne chance !
Réponse avec citation
  #35 (permalink)  
Vieux 30/01/2006, 16h04
Labourer

merci beaucoup Sista!
mo tonton ena rendez vous dan la semaine, li pou avoye moi tou ban document (prix, menu..etc)
domaz ki péna foto mé plisier dimoune ine dire moi ki ene bon restoran ça, li bien réputé...
le cadre est joli pour un mariage et le principal c'est que c'est libre le samedi 16 décembre et peut contenir jusqu'à 300 invités...
Réponse avec citation
  #36 (permalink)  
Vieux 30/01/2006, 16h10
Super Fan RM

Concernant le tarif je crois que c'est moins de 500 rps par personne et le service top !
Réponse avec citation
  #37 (permalink)  
Vieux 30/01/2006, 16h13
Labourer

oui mon oncle m'a dit que c'était environ 375Rs/ pers pour le buffet, donc ça vaut le coup!
et si tu me dis que le service est top alors c'est génial!
Réponse avec citation
  #38 (permalink)  
Vieux 14/02/2006, 18h52
Super Fan RM

alors j'aimerai savoir si tu as eu des nouvelles concernant ta recherche !
Réponse avec citation
Réponse

Tags
lasalle, mariaz, pou, reception

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages