Eski to nom vilain? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 09h47
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eski to nom vilain?

Eski to nom vilain?

Hier soir mo ti dans ene party cote plusieur morisiens en vacance a moris ti present, mais ceki ti etone moi ladans, plisire moriciens de l’extérieur ti ena noms anglais. Ena ti appel John, Peter, Jane, Liz etc, li ti evident ki avec zote religion et cultures sa banne noms la ti banne noms adoptif.
Ena ene ki ti pé tire foto tou dimounes avec so portable après li montrer zote, li ti coma ene missionaire dans la jungle pe montrer banne tribu zote figures dans ene boute miroir. Li oublié ki dans moris ossi ena sa technologie la.
Alors ki faire zote donne zote meme ene nom européen kand li pa correspond avec zote race?
Rocco.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 11h19
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Alors ki faire zote donne zote meme ene nom européen kand li pa correspond avec zote race?
Topic interessant Rocco! Mais ça fait là, c'est ene fait qui nou trouver non seulement au niveau bannes mauriciens, mais aussi au niveau certaines personnes d'autres origines également!

Je m'explique: En france par exemple, éna beaucoup français d'origine étrangère qui donne zot zenfants ene prénom français! Zot dire qui ça aide zot zenfants à subir moins de discrimination quand zot alle rode ene travail par exemple. Souvent, quand to avoye ene CV à ene compagnie en France, directeur des ressources humaines là guette to nom avant li guette to diplome. Si to nom pa plaire li, souvent CV la fini dans poubelles Voilà ene des raisons kifer mo penser ena dimounes préfèrent ene nom européan à ene nom venant de zot propre culture et origine.

Pour les mauriciens, c'est malheureusement pareil. Souvent zot prend ene prénom ki en fonction pays cotte zot été la... Quelque part, je trouve ça malheureux dans les 2 sens. Malheureux qui to bisin "rejette" to culture et origine, et en même temps, malheureux parcequi si to pas faire ça, to subir encore plis de discrimitation...

En même temps, to capave change to prénom, mais to couleur la peau, to ressemblance à la communauté à laquelle to appartenir, ça, to pas pou capave chanzé!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 12h08
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Eski to nom vilain?

Hier soir mo ti dans ene party cote plusieur morisiens en vacance a moris ti present, mais ceki ti etone moi ladans, plisire moriciens de l’extérieur ti ena noms anglais. Ena ti appel John, Peter, Jane, Liz etc, li ti evident ki avec zote religion et cultures sa banne noms la ti banne noms adoptif.
Ena ene ki ti pé tire foto tou dimounes avec so portable après li montrer zote, li ti coma ene missionaire dans la jungle pe montrer banne tribu zote figures dans ene boute miroir. Li oublié ki dans moris ossi ena sa technologie la.
Rocco.
be rocco, kot tone gagne to nom toi? dan film? lol.... just kidding!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 12h33
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Nathalia, ca explique tous et C malheuruex ki nou besoin ajuster nous identite pour survivre dans cette vie. Sophia, mo pas connais ki films to getter car mo pa conne okene acteur ki appel Rocco, raconte moi inpe ki role li jouer dans so banne films, Policier? Politicien? ou chef religieu??????????
Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 13h20
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Sophia, mo pas connais ki films to getter car mo pa conne okene acteur ki appel Rocco, raconte moi inpe ki role li jouer dans so banne films, Policier? Politicien? ou chef religieu??????????
Rocco
Oh ça piège grossier là kisana pé rode faire malin et demi là!!?

Tout à fait d'accord avec toi Nathalia. Même moi dans certains l'occasions mo préfère utilise mo nom marié ki mo nom jeune fille. Et pourtant mo pas gagne honté mo nom mais bizin dire ki nous vive dans ene société ki péna même mentalité ki nous. Zot capav plis avancé ki Maurice mais zot ouverture d'esprit pas pareil.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 14h26
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Eski to nom vilain?

Rocco.
Rocco topic la a 2 sense... premier dabord tone dimander si nom vilain ek 2eme dabord to p dire koter nom europeen.

bon mana... moi mo content mo nom. depi bien longtemp mone felicite mo mama papa pou ki zotte finne mette sa nom la ek moi meme kan comme si mo gagne maha probleme kan mo dire full name.

mo perna aucaine trace europeen dans mo nom alors sa question la mo rule out

dans contexte acteur rocco
sa mo laisse banne demoiselle la reponne toi lor la
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 15h38
Fan RM

Et pour répondre à la vraie question "Eski to nom vilain?" ma réponse sera oui!!! Sa même mone mette mo nom Nathalia
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 16h16
Super Fan RM

Citation:
Posté par Nathalia
Et pour répondre à la vraie question "Eski to nom vilain?" ma réponse sera oui!!! Sa même mone mette mo nom Nathalia
ah bon, nathalia li pli zoli ki to vre nom? c kwa la difference? lol
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 16h17
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Sophia, mo pas connais ki films to getter car mo pa conne okene acteur ki appel Rocco, raconte moi inpe ki role li jouer dans so banne films, Policier? Politicien? ou chef religieu??????????
Rocco
http://www.esmas.com/espectaculos/cine/372917.html
al decouvert li tomem! lol
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 07/01/2006, 16h56
Fan RM

Citation:
Posté par Sophia
ah bon, nathalia li pli zoli ki to vre nom? c kwa la difference? lol
To conner toi!
Réponse avec citation