Welcome Back majo - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 27/12/2005, 09h15
Fan RM

Welcome Back majo

Citation:
Posté par majo
salut tout le monde,

mo souhaite zot tout les membres de radio moris ene joyeux noel. malgré ki zot pa truv moi aster la mais mo enkor pense zot tout et mo pa fine blier zot. gros bisous a vous tous.

de majo
majooooo, wow, ça faire tellement plaisir rétrouve toi! Nous aussi nous pas fine blier toi fi, pas blier, original coltar reste original coltar ça! Ensam avec les autres (Remember #Boitetapaz vers juin 2004) nou ine trouve rm grandi ti boute par ti boute et avec tou seki ine vine jouaine nou par la suite, nou ine vine aster la ene grand communauté

Mo esperer to pou revine de temps en temps parmi nou! Pas blier to meme nou metteuse de nissa No1! Pou bannes seki pas conner, c'est majo kine introduire la notion de "piste de danse virtuelle" lor chat et zordi, pendant bannes lives, quand mo trouve nou bannes coltar rouler, sacouiller, danser, casse 16, craze lipié zot cam, mo content et mo dire moi-même qui c'est to l'héritage ça.

Chaque dimoune qui vine la et qui participe activement à rm laisse ene trace et nou pas capave blier zot! Zordi, nou éna beaucoup coltar (la liste est tellement longue et mo pas pou commence citer pou pas blier personne) et mo dire merci à tout un chacun pou zot participation, surtout pou zot participation à toutes les lives. Big Up à tous les coltars!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 27/12/2005, 13h33
Enflé

merci a toi nath

ah merci nath ca faire plaisir ki to faire revivre inpé bane bon moments ki nu fine passer ensame lor chat et surtout lor la piste de danse; cest vrai ki nu fine bien riyer, amizer, faire plaisanterie.

mais lanné 2005 nas pa été bonne pour moi dans tous les domaines en esperant qui kan sa lanné pé fini li prend tout seki pa bon li aler parceki papa oh mari baize sa mo fine jamais truv mo fami mort couma sa lanné la chaque semaine mo tane ene dimoune pé mort. a tel point ki kan pé annonce moi intel fine mort mo nepli koner si pa bizin plorer ou bien bizin chagrin tout larmes ek chagrin fine epuiser. enfin vivrement ki sa lanné la fini ene fois.

zot pou truv moi mais pa aussi souvent ki avant parceki mo letemps mari limiter aster la mo nepli ena personne pou aide moi mo tout sel alors li pa facile ditou pou moi mais sinon ene vendredi mo pou vine faire zot plaisir revine lor la piste de danse.

voila ene ti message pou zot en esperant ki sa pou faire zot plaisir retane majo.

bisous a vous tous
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 27/12/2005, 16h16
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
majoooooooooooooooo..fi mo croir pou tou dimoune sa lanee ti pa bon...mo espere to bien nou aussi nou pense toi....maqnque ene dansese dan la bane qd bisin rouleeeeeeeeeeeeeeee ....prend soin de toi....et mes voeux pour 2006...reviens nous de tan en tan...bisouuuuuuuuuuuuu
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 27/12/2005, 20h42
Sirdar

Envoyer un message via MSN à blakka
Citation:
Posté par majo
ah merci nath ca faire plaisir ki to faire revivre inpé bane bon moments ki nu fine passer ensame lor chat et surtout lor la piste de danse; cest vrai ki nu fine bien riyer, amizer, faire plaisanterie.

mais lanné 2005 nas pa été bonne pour moi dans tous les domaines en esperant qui kan sa lanné pé fini li prend tout seki pa bon li aler parceki papa oh mari baize sa mo fine jamais truv mo fami mort couma sa lanné la chaque semaine mo tane ene dimoune pé mort. a tel point ki kan pé annonce moi intel fine mort mo nepli koner si pa bizin plorer ou bien bizin chagrin tout larmes ek chagrin fine epuiser. enfin vivrement ki sa lanné la fini ene fois.

zot pou truv moi mais pa aussi souvent ki avant parceki mo letemps mari limiter aster la mo nepli ena personne pou aide moi mo tout sel alors li pa facile ditou pou moi mais sinon ene vendredi mo pou vine faire zot plaisir revine lor la piste de danse.

voila ene ti message pou zot en esperant ki sa pou faire zot plaisir retane majo.

bisous a vous tous
Ala madame la rentre,li lev so zip li roulé éééééééééééééé!!
Mersi a toi ma soeur,sa fer moi plaisir retrouv toi lor coltar et mo souhait toi beaucoup de courage et la santé pou sa l'anné 2006 la ki nou lamitié rest touzour pareil..
mersi encor pou to presence sa,sa fer nou revive sa ti moment ki fine passé lor chat.la piste.com
A presto!!!!!!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 28/12/2005, 02h38
Super Fan RM

welcome back majo
nu check toi lor chat la
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 28/12/2005, 09h36
Super Fan RM

bon retour sur rm Majo mo désolée pou tou c ki fine arrive twa en 2005 fie,ça na pas du être facile suretout quand to tou sel loin de ta famille,bon courage et meilleur voeux pour une bonne et heureuse année 2006.
bisous
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 28/12/2005, 16h36
Enflé

Thumbs up

merci blakka, merci shezhad, merci soleil, merci monica, nath enfin mo bien content retrouve sa ti fami la cest vrai ki nu fine kan meme passe des bon moments mais enfin nu ava ratrape le temps perdu mais mo pu vine lor chat des ki letemps permettre parceki en ce moment bane fetes pé tape plein ici et ena beaucoup a faire mais pa grave mo pou vini des ki mo gagne ene ti letemps.

merci pou zot message ki faire bien plaisir surtout de penser ki personne pa fine blier moi.

bisous a vous tous ma famille de radiomoris.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 10h26
Couper Cannes

un ptit bonjour de paris

salut Majo il est un peu tard pour moi de te souhaiter joyeux noel mais avec un peu d'avance je te souhaite une bonne année 2006 en esperant que tes petits probleme de santé que tu nous avais fait part vont s'améliorer je dirai en tant qu 'auditrice de la radio jusqu'a présent tu n'as pas été egalé je souhaite que tous les autres membres te temoigneront aussi de leur sympathie a plus j'en profite pour passer un ptitbonjour a nathalia. nath to conné BAM cuttayen l'artiste engagé si tu l'as lors d'un prochain emission je souhaiterai ecouter mé 75 merci
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 17h58
Fan RM

Citation:
Posté par jerry
... je dirai en tant qu 'auditrice de la radio jusqu'a présent tu n'as pas été egalé je souhaite que tous les autres membres te temoigneront aussi de leur sympathie a plus j'en profite pour passer un ptitbonjour a nathalia. nath to conné BAM cuttayen l'artiste engagé si tu l'as lors d'un prochain emission je souhaiterai ecouter mé 75 merci
Eh oui Jerry, on se souvient aussi très bien de toi! C'est gentil de revenir nous voir de temps en temps T'inquiète pas, je passerai "Mé 75" pour toi Bisous et bonne année à toi Jerry.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 20h12
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
welcome back fi ...
Réponse avec citation
Réponse

Tags
back, majo

Outils de la discussion
Modes d'affichage