Ça commence à chauffer dans l’océan Indien, - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 08h57
Fan RM

, mo trouver to conne faire to travail bien couma bisin! Grâce à toi, bannes mauriciens pou capave passe ene fin d'année tranquil avec l'éloignement ça cyclone là. Ça succès tone fek gagner en faisant fuir ça cyclone là pou fer toi gagne beaucoup plis clients là

Zazou, sa bannes zi limon to boire là ek chaleur, pas zette bannes limons là, ramasse zot ek donne zot ! Plis éna limon, plis li capave fer so travail bien!

P.S: = Rocco
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 09h47
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Nathalia, telment mo ti l’entreprise longaniste pé prospérée, mo envisage pou lance li lor Stock market et travail dans ene climat de Iso 9002 formerly known as Bs 5750. Enfin, mo na pa pé faire ene publicité lor RM car zote tou conne mo puissance mystique et so éfficacité.
Continier ramasse limon pou moi, li faire travail la vine meilleur marché.

Focco
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 10h06
Fan RM

Seryer ça Rocco! Mo guetter qui mo capave fer de mo côté pou fer un peu pub pou toi! mo espèrer qui quand mo pou bisin to service lerla ene jour, to pas pou fer moi payer!

Mo garde limon pou toi et cotte moi moris ena ene tas piés coco! Mo donne toi mo l'adresse, to alle cotte moi to dire mo papa mone avoye toi vine cherche coco sec

De plus, dans mo bannes lives, mo capave fer to pub auprès des radiomorisiens:
"Pour tous vos problèmes de coeur, de colère, de non-entente, consultez Rocco, Rocco, celui qui à fait fuir un cyclone loin de maurice! Rocco a la solution à tous vos problèmes! Règlement en espèces ou en nature!"

Mo même mo pou bisin paye en nature: Limon, coco sec, ek mo la voix pou fer pub pou toi!

Couma David Copperfield est le plus grand magicien du monde, mo trouver qui tellement to l'entreprise pé prospéré, to pé vine le plus grand longaniste du monde! Comier millions de tonnes de longannes tonne reussi vendé?
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 12h41
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Mo va envoye toi mo bill et to capave paye ek to card, mo pa pou donne kaledrier ca l’année la alors mo pa pou charge toi TVA..
Bonne année à toi et tous mes clients koltar.

Rocco
merciiiii Rocco!!!!!! sa ene bon news...quoique impe la pli ti pou fer nou di bien.......! mais pou capav sone sa petards la! merci tone fer travay la...
ek carte ration capav paye toi?ousoi carte parking??
nath, ene bon nidee tone done moi la, mo pou gard ban limon la pou Rocco servi..hey Rocco, pa gagne ene ti place partenaire r toi? mo tini la caisse moi!
mone manz glacon rapeeeeeeeeee ek so siro vert,rouz ek jaune...ti bonnnnn! ene glacon rape dilo canal net
Réponse avec citation
Réponse

Tags
chauffer, commence, dans, indien, l’océan

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages