C'est quoi pour vous la fete de Noel? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 19/12/2005, 21h51
Fan RM

C'est quoi pour vous la fete de Noel?

Salut a tout le monde,mo ti a content conne qui zot pense lor sa fete de Noel,qui sa veux dire sa fete la ......
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 03h33
Super Fan RM

Citation:
Posté par bisous
Salut a tout le monde,mo ti a content conne qui zot pense lor sa fete de Noel,qui sa veux dire sa fete la ......
kan mo ti tipti mo mama ti couyone moi ti dire moi bolom noel vini a soir le 24 vinne kitte cado lor mo lili.comme dabitude mo policy c mo bizin voire pour croire
alors seki mone fer c`est 1 noele... mone glace mo soulier tout pending... ek mone attane bolom noel la vini em...
attane attane...
1heure di matin
2 heure di matin
4 heure....
5....
6.....
pane vini di tout

apres lerla 6.30 mo trouve mo mama rentre dans la sam.li check moi avant si mo p dormi... vinne cotte moi donne moi 1 bisous tout...
apres lerla li pose mo cado li aller...
lerla mo alle dormi...
moi dans mo nidee sa zour la 1 seul travaille mo ti pou fer moi... si vraiem bolom noel ti pou desan.... mo ti pou choisir mo cado depi dans so panier

depi sa mone alle conne la verite...
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 08h17
Fan RM

Hahahah super ça Shezu...

Moi li avant tout ene fête religieuse et pas zisse cadeaux plein tank mais bon à nous cauze bonhomme noel quand même...

Moi quand mo ti tipti mo ti touzour curieuse. Ti éna ene buffet cote zamais mo ti gagne droit ouvert mais la clé ti touzour lors la porte. Ene zour mama et papa pas là, mo profité pou faire mo curieuse et mo alle ouvert buffet pou guetté ki éna lotte coté. Mo trouve ene tas paquets cadeaux mais couma mo ti encore ene tipti mo pas ti pose moi la question ki été ça.

Le soir Noel, mo papa dire ki bonhomme noel pou passé et moi ek mo bann soeurs bizin alle dormi pou ki li vini! Nous allé mais avec ene sel lizié fermé! Tanne ene tas bouzé dans salon. Après ça zot appel nous dire nous vinne guetté bonhomme noel ine passé. Galoupé alle guetté trouve paquet cadeau dans nous soulier. Mais moi même si mo fine déjà trouve ça bann paquet là zamais mo ti fine mette en doute ki bonhommme noel ki fine passé. Zamais mo pou bliyé ça la joie ki mo ti réssenti ça zour là, mo ti tellement content guette mo bann seour ouvert zot bann paquet ki mo ti même bliyé ouvert pou moi.

Ce n'est que bien pli tard à l'école ki bann lézot zenfant fine dire moi ki bonhomme noel pas existé! Et pas bizin dire, moi aussi mo fine faire moi ene malin plaisir alle détruire croyance bann lézot pitis et dire zot ki bonhomme noel pas existé!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 09h14
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Bonnome Noël ti ene caractere fictif ki ti donne moi immence de plaisire, motive moi pou travaille mieux à l’école, comporte moi bien lacaze et li ti preserve mo l’innocence ene mistere ki chagrinant fine disparaite parmi banne zenfants d’aujourd’hui. Zazaluv fine decrire mo lacaze entier et mo banne parents ossi ti protege nous l’innonce comme ca. Après la messe minuit lerela nou tou ti ouvert nou kdo et jamais mo pou oublier l’expression facial mo banne parents kand zote ti observe nou contentement.
Parfois mo demanne moi si banne zenfants d’aujourd’hui pé miss lor tous sa banne ti misteres la, nou na pa capave blame zote car zote besoin alle de lavant avec évolution.
Mais pou moi, la Noël represente toujour la naissance du Christ.

Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 11h12
Fan RM

koma Rocco pou mwa la noel sé naissance du christ.
Sa fine toujour fete pli importan parmi tou pou mwa.Mo croire rareman ena otan de sourire et bonne humeur parmi ban famille ki pendant ban fetes de noel.
Shezu sa manier tone explik to boute mari nissa.
Rakonte pli souvan to lenfance man
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 12h43
Super Fan RM

naissance du christ et plein de souvenir d'enfance,ki nou transmettre a nous zenfants,to bane chanson noel Tino Rossi ki mo papa fer nou santé "petit papa noel quand tu descendra du ciel avec des jouets par millier,n'oublie pas mon petit soulier........." l'esprit de Noel c féerique...
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 18h13
Enflé

kan mo ti zenfant mo parents ti pé organise zolie féte pou noel ek nouvel an !!
avant tou noel ene féte religieuse pou tou bane chrétiens !!
mé cote moi ti éne l'occasion de plus pou rassemblé tou familles, tou bane camarade peu importe so religion !
koumen Shehza moi ossi ek mo frére nou ti pé atane bolom noel passé!!!
(si mo trape li éne zour mo éna 2-3 zafer pou démande li !! )
zordi bane zenfants népli kapav couyone zot ek bolom noel zot tro malin!!
mé nou fer en sorte ke la magie de noel resté pou nos zenfants !!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 19h14
Fan RM

Petit Papa Noël

Quand mo ti encore zenfant, comme la plupart zenfants, mo ti croire au Père Noel. Pour moi, la croyance du Père Noel ti ranne mo Noel magique et féerique. L'idée de savoir ki asoir, ene bolom rouge pou vine quitte cadeaux pour moi ti franchement faire moi mari plaisir. Et létan monne appranne par mo bannes camarades l'école qui bonom noel pas exister, pour moi, Noel tine perdi toute so magie.... Mo trouve ça franchment beau de croire au Père Noel

Mais Noel ine toujours reste pour moi la naissance du Christ et aussi l'occasion de se retrouver en famille autour d'une table bien garnie pour se partager des cadeaux

"Il me tarde tant que le jour se lève
Pour voir si tu m'as apporté
Tous les beaux joujoux que je vois en rêve
Et que je t'ai commandés

Petit Papa Noël
Quand tu descendras du ciel
Avec des jouets par milliers..."
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 23/12/2005, 16h48
Manev

Envoyer un message via MSN à Yong-Sang
Noël n'est pas une fête mentionnée dans la bible,elle a une origine païenne elle était celébré le 25 décembre selon le calendrier julien l'anniversaire du soleil invaincu, fête important dans le culte de Mithra pratiqué à Rome.
La nouvelle Encyclopédie catholique(angl) précise:"le 25 décembre 274, {l'empereur romain}Aurélien proclamait le dieu soleil {Mithra}principal dieu protecteur de l'empire(..) La Noël est née à une époque où le culte du soleil était particulierement florissant à Rome."Le livre célébration affirme:"Le clergé a finalement introduit ds l'églisse elle-même les sturnales."Quand à la l'encyclopédie britanique, elle fait remarquer que le 25 décembre était considéré comme la date de la naissance du (..) dieu[soleil]Mithra" et vous qu'en savez vous de la naissance du christ?
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 23/12/2005, 17h40
Manev

zotte tous appez coz fosse. Mo finne joinde bonhome noel ena plus qui 35 ans. Li encore vinne quitte mo cadeaux tous benne l'annee et li encore tappe sa tigoute rom qui mo quitte pou li la!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
cest, fete, noël, pour, quoi, vous

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages