Ne vous laissez pas embobiner - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 12/12/2005, 13h04
Foreman

La naïveté entraîne les gens sur le chemin de la perdition, malheureusement! C'est dégoûtant d'abuser des gens!! Et cet homme n'est qu'un pur produit du croisement entre la m... et son cousin! C'est tout ce que j'aurais à dire!!!!!!!!
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 12/12/2005, 13h21
Fan RM

Moi ce qui m'embête dans l'histoire c'est qu'il n'y a que la fille qui paye... bon elle est fautive ect ect mais dedans elle est aussi victime. Lui retrouve sa femme (peut-être pas comme avant mais on s'en fout), ses gosses, son comfort... alors qu'elle n'a plus rien!!

Avorter c'est déjà horrible d'y penser alors que ce pauvre foetus n'a rien demander, c'est commettre doublement une faute contre lui! Allez nette faire piti et zétté couma envie? J'espère qu'elle l'a gardé et qu'elle le fera naitre ici car c'est pour elle le seul moyen qu'elle aura pour rester ici. L'autre qui propose de payer et ensuite qui fout rien! Déjà on voit l'irresponsable, je trouve qu'il s'en tire trop à bon compte... la fille aurait du garder ce gosse, le forcer à reconnaitre sa paternité et lui demander une pension pour le petit. ensuite le poursuivre pour tourisme sexuel, d'avoir amené frauduleusement un étanger en france et abus de la confiance d'autruit! (pas conné si existé ça mais bon rode so point faible )

D'accord avec toi Rocco, quand to pou dire zot faire attention zot pas pou écouter. Mais franchement quand le français éna plis ki 10 ans que la jeune fille bizin commence méfié impé et plis la différence en age grand, plis bizin faire attention. Si envie marié avec ene étranger rode cé qui dans zot l'age, bann ki pas déjà marié, bann ki pas déza éna piti, meilleur façon pou évite certains pièges.
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 12/12/2005, 14h07
Enflé

sa sujet la frero li pas plait beaucoup maurcien lor radiomoris

voila c un sujet qui morisien lor radiomoris pas trop content cosé zot appell sa palabre et zot detourné sujet en expliquant qui zot tout bien ici ena grand lacaze.
Laisse mo dire toi qui mo aucourant sa problem la éna pli grave qui sa
mauricienne qui ramasse baisé moris zot dire nou tante nou chance ar ene mari etrange parfois sa tombe bien et parfois sa vine ene cauchemar mais celui qui souvert li honté pou retourn lacaze so parents a moris ou pou raconte so fammille parcequi a moris zot croire leurope tou bon et cose coé pou dire palabres
ala pourquoi éna hesité pou retourn moris
et sa l'étrangé qui marié ar morisienne zot faute sa quand all pass vacances moris zot raconté tou bon - tou corek -europe c le paradis -largent gagné facilement et parfois banne morisienne la oussi ajoutez flatté .mo,pas dire sa pou tou dimonde mais reconnaitre qui li vraie sa
Et celui qui pé ramasse baisé moris li tenté li envie vine europe pou etre bien mais malheureux la dans zot trouve europe couma banne jetset dans film.
quand mo ti dire qui morisienne rammase baize donne moi ene coup de main pou aidé beaucoup ti critik moi
mais celui qui vraiementdans bien mo repete zot aide moi a iaidez les morisienne et morisien qui bien bisin aide merci
mo pas fou mo pas grannoir mais mo tristes quand morisien ramasse baisez en europe
moi mo fine vine en europe ar 1200 roupies dans mo poche mais mo chance mo ti éna deux soeur ici et avec beaucoup courage et vonlonté mo fine reussi mo la vie mo fine gagne ene femme belge -ene tifi -ene loto-ene lacaze moris mo pas sure mo ti pou éna tou sa
astere mo consacré moi a aidé mo banne frere morisien banne soeur morisienne
et meme sa mo gagne coup pied parfois maltraitre moi mais eddytamby so latete li dire et si lé fo mo ruiné mo dernier sous mo pou continué aidé mo compatriote
parcequi mo considere moi comma ene prisoniier qui fine attaché ici si mo retourn moris sans femme sans tifi sans nanié palabres pou éna moris lor mo la tete et voila mo ici mo pou senti moi maléheux bisin cassiette fiqure parcequi quand all moris 2 fois par an roule dans 4x4 camepment-lotto-mangé -boire acheté cigareete paquet 20 payé verre pou banne camarade alors zot tou croire mo ene tous risque bé si retourn sans nalnié ayo mama ala pourquoi prefere ramasse baisé qui retourné
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 12/12/2005, 17h48
Manev

Envoyer un message via MSN à malbaraise
J'ai pas eu le temps de lire tous les messages, désolé.
Mais pour en revenir aux mauriciens qui voient l'Europe (plus précisément la France) comme un "ELDORADO" ou un endroit où ils pourront peut-etre trouver plus de libertés, de travail ou je ne sais quoi, je les arrêtent tout de suite.
Je suis française (d'origine indienne et vietnamienne) et la vie n'est pas rose tous les jours, rien que le climat bien différent mais surtout pour le travail et ça n'ira pas mieux dans les années à venir. J'ai été pratiquement 3 ans au chomage et c'est pas faute de chercher.

A tous les mauriciens qui ne connaissent pas la France et qui veulent s'y installer, réfléchissez bien avant de partir. Beaucoup de mauriciens et de réyonés vivant ici n'attendent qu'une seule chose : de repartir vers leurs ti ziles.
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 12/12/2005, 19h50
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Alors mo gagne ene présentiment que la vie n’est pas si rose en France pour les gens d’origine étranger, mais malheureusement li pareil partou dans le monde y compri nou tizil. Nou l’aventage C ki nou ena resources ki bocoup nations na pena, nou cose plisire langues, nou ena ene discipline et respect extraordinaire ki nou fine hérité de nos proches, nou ena ene magnetism ki appréciés par les étrangers, nou nivo d’éducation est superieur ke les autres étrangers et meme la majorité des gens de nos pays adoptifs, nou laborieux.et nou ena ene tolerance extra.
Alor, nou besoin capitalise lor nou pluss et pense positif, nou fine kite nou tizil ek nou familles pou aventure nou dans ene pays étranger cote souvent nou pou rencontre des obstacles et des préjugés. Nou besoin optimiste et vivre avec ene vision de réussite pour le bien de nos proches à l’étranger et à l’île Maurice. Na pa baisse les bras, na pa décourager, tou les jour avant zote kite la caze pou zote lieu kotidien, demande bondieu so support et zote chemins pou éclairer et protégé.
Coma Dany ti dire ene fois “Nou moriciens, cote nou pou aller nou pou réussi cose nou cone tracer.” Et zote besoin d’accord avec moi ki nou tou bien appréciés par nou banne colleuges et voisin.
Mo bien touché par la solidarité et fraternité ki existe lor RM, et support disponible kand kikenne dans pince, mo realisé ki parfois la franchise et perception sont un peu blaissant mais notre coeur est la pou aide nou race(Mauriciens).

Rocco
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 13/12/2005, 08h01
Foreman

Exclamation

Citation:
Posté par zazaluv
Moi ce qui m'embête dans l'histoire c'est qu'il n'y a que la fille qui paye... bon elle est fautive ect ect mais dedans elle est aussi victime. Lui retrouve sa femme (peut-être pas comme avant mais on s'en fout), ses gosses, son comfort... alors qu'elle n'a plus rien!!

Avorter c'est déjà horrible d'y penser alors que ce pauvre foetus n'a rien demander, c'est commettre doublement une faute contre lui! Allez nette faire piti et zétté couma envie? J'espère qu'elle l'a gardé et qu'elle le fera naitre ici car c'est pour elle le seul moyen qu'elle aura pour rester ici. L'autre qui propose de payer et ensuite qui fout rien! Déjà on voit l'irresponsable, je trouve qu'il s'en tire trop à bon compte... la fille aurait du garder ce gosse, le forcer à reconnaitre sa paternité et lui demander une pension pour le petit. ensuite le poursuivre pour tourisme sexuel, d'avoir amené frauduleusement un étanger en france et abus de la confiance d'autruit! (pas conné si existé ça mais bon rode so point faible )

D'accord avec toi Rocco, quand to pou dire zot faire attention zot pas pou écouter. Mais franchement quand le français éna plis ki 10 ans que la jeune fille bizin commence méfié impé et plis la différence en age grand, plis bizin faire attention. Si envie marié avec ene étranger rode cé qui dans zot l'age, bann ki pas déjà marié, bann ki pas déza éna piti, meilleur façon pou évite certains pièges.
Zazaluv, on ne peut pas forcer quelqu'un à reconnaître son enfant à la naissance mais, je pense qu'elle a un recours si elle n'a aucune ressource, en faisant un test adn pour qu'il verse une pension mais pour cela il faut qu'elle porte plainte. Elle aura l'aide juridictionnelle et des associations existent pour l'aider à vivre au mieux cette étape.Je pense qu'ils ne peuvent pas la renvoyer chez elle une fois l'enfant né.
Le poursuivre pour tourisme sexuel?? Il est rentré en France. Les enquêtes ne montreront pas forcément qu'il pratique cela mais il faut tenter. Et le mieux serait qu'elle fasse appel à un avocat avant la naissance du bébé.

Si elle décide de faire une IVG (Interruption Volontaire de Grossesse), elle se fera ensuite gentiment raccompagner à l'aéroport direction Maurice avec une amende et une interdiction de retour sur le sol français pendant plusieurs années pour y avoir vécu clandestinement. Je ne pense pas me tromper de beaucoup.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 13/12/2005, 08h04
Foreman

Citation:
Posté par Rocco
Alors mo gagne ene présentiment que la vie n’est pas si rose en France pour les gens d’origine étranger, mais malheureusement li pareil partou dans le monde y compri nou tizil. Nou l’aventage C ki nou ena resources ki bocoup nations na pena, nou cose plisire langues, nou ena ene discipline et respect extraordinaire ki nou fine hérité de nos proches, nou ena ene magnetism ki appréciés par les étrangers, nou nivo d’éducation est superieur ke les autres étrangers et meme la majorité des gens de nos pays adoptifs, nou laborieux.et nou ena ene tolerance extra.
Alor, nou besoin capitalise lor nou pluss et pense positif, nou fine kite nou tizil ek nou familles pou aventure nou dans ene pays étranger cote souvent nou pou rencontre des obstacles et des préjugés. Nou besoin optimiste et vivre avec ene vision de réussite pour le bien de nos proches à l’étranger et à l’île Maurice. Na pa baisse les bras, na pa décourager, tou les jour avant zote kite la caze pou zote lieu kotidien, demande bondieu so support et zote chemins pou éclairer et protégé.
Coma Dany ti dire ene fois “Nou moriciens, cote nou pou aller nou pou réussi cose nou cone tracer.” Et zote besoin d’accord avec moi ki nou tou bien appréciés par nou banne colleuges et voisin.
Mo bien touché par la solidarité et fraternité ki existe lor RM, et support disponible kand kikenne dans pince, mo realisé ki parfois la franchise et perception sont un peu blaissant mais notre coeur est la pou aide nou race(Mauriciens).

Rocco
Quel chauvin tu fais mon cher Rocco!
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 13/12/2005, 08h40
Fan RM

Citation:
Posté par jayssee
Zazaluv, on ne peut pas forcer quelqu'un à reconnaître son enfant à la naissance mais, je pense qu'elle a un recours si elle n'a aucune ressource, en faisant un test adn pour qu'il verse une pension mais pour cela il faut qu'elle porte plainte. Elle aura l'aide juridictionnelle et des associations existent pour l'aider à vivre au mieux cette étape.Je pense qu'ils ne peuvent pas la renvoyer chez elle une fois l'enfant né.
Le poursuivre pour tourisme sexuel?? Il est rentré en France. Les enquêtes ne montreront pas forcément qu'il pratique cela mais il faut tenter. Et le mieux serait qu'elle fasse appel à un avocat avant la naissance du bébé.

Si elle décide de faire une IVG (Interruption Volontaire de Grossesse), elle se fera ensuite gentiment raccompagner à l'aéroport direction Maurice avec une amende et une interdiction de retour sur le sol français pendant plusieurs années pour y avoir vécu clandestinement. Je ne pense pas me tromper de beaucoup.
C'est ce dont à quoi je pensais Jayssee, pour la reconnaissance de paternité! Je m'imagine bien qu'il ne voudra pas le faire spontanément, par humanité...

Tourisme sexuel ce n'est qu'une boutade ! Après tout c'est bien son appendice qui a réfléchi avant tout autre chose quand il a été à Maurice et qu'il a ramené cette jeune fille ici Malheureusement il n'est pas le seul vieux pervers qui veut se taper une jeunette hors des limites de son pays

IVG est aussi soumis à la limite à 12 semaines de grossesses et pour moi , elle a du dépasser ce cap...donc...
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 13/12/2005, 10h36
Enflé

eddytamby

le problem c pas si tifi la enceinte ou li bisin faire avortement ou saki pé raconté
le problem si possible envoyes ene l'idéé a sa tifi la couma li pou sorti dans sa trou la merde qui li été la
alors pas vine dire moi qui zot dans zot l'esprit zot pas pensé qui sa tifi li honté pou retourn moris dans so la tete so famille a moris pou perdi point et palabres pou lor so lédos en d'autres mot li mal vue si li rentre moris
alors aulieu de raconté n'importe quoi qui nounmorisien nou bienvue ou nou conne debrouillé aide sa tifi la en envoyé zot lidée et couma zot fine reussi icic en europe ouvert so esprit et donne li exemple couma pou sortir dans sa trou la
mo pas comprend couma capve faire comprend qui ici la fille est dans la merde donné vos idée ou expliqué si vous connaisez quelqu'un qui a été dans les meme cas est qui et maintenant ils vivent bien
personellement mo pas conne tifi la mais mo tifi dans pas touseul dans sa cas la et mo tifi si zamais to pazs pé capave sorti dans sa merde la contactez moi mo promettre toi qui soit mo resoudre to problem soit mo cose ar to famille moris et mo explique zot qui faire to retourné et mo payé to billet pou retourné et si sa pas arrange toi mo éna ene appartement pou met a ta disposition ziska to sorti dans sa merde la et la commune de mon village sera trés gentille avec toi il t'aideront meme a vivre comme quelqu'un respectable et ziska to trouve ene travail et to vive bien
courage mo tifi to pou reussi debattre toi.
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 13/12/2005, 15h39
Fan RM

Super Enetinasyon alla to connaissance là tout so problème fini... pas hésité mette li en relation avec Eddytamby mo sire li pou aide li couma bizin!

Mo félicite toi, Eddytamby, pou to prompte agissement ek to dévouement! To tout sel capav agir et conné couma pou agir pou aide ene mauricien dans pince...
Réponse avec citation
Réponse

Tags
embobiner, laissez, pas, vous

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages