Hiver 2006 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 17h32
Super Fan RM

Hiver 2006

Explike nous 1 coup... dans zotte coter liver la couma p touyer...

Mo pensez ki cpv fer sa ti thread la nous kominike entre nous em.nou metter
1-couma pou combate sa fraiser la.
2-ki bon manzer ki tien au cho
3-ki kitechose ki bizin fer ek pas bizin fer dans fraiser la

Couma zot tout conner ici lor forum ena 1 tas dimoune ki depi bien longtemp zote en europe ek 1 tas dimoune ki fek vine en europe
alors zotte participation ti pou bien seryer

coumsa lerla nous tout pou reste bien au chaud

Alors Radiomorisiens Radiomorisiennes
mo kitte la parole a zot.

Merci
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 18h15
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

eh oui, sa l'hiver la pou bien bien frais...banes temperatir fine fini coumans dessan emba zero ici.tir banes molton polar,banes douzaine soset, banes pyjama flanel, banes binnie lalaine, banes pot mentholatem thermozen!

moi mo pancor abitier ek sa fraciheur ici la...donc p al passe conzer decembre moris. mo deman moi, eski capav abitier em ek fraicheur la?
zot,ki fine passe plusieurs lannee dan banes pays frais, comment zot cope? laiss heater la on toul temps?mailler ploter dormi?
mo nek envi dormi moi...rent emba molton ek duvet,ronfler! boire ene bon chocolat chaud, guet guet deor, guet tv ou ecout radio...
mais bon, climat la pa empeche nou contigne viv ek amizer, surtou ki biento c periode de fete!

la chaleur ki lafamille ek banes camarades apporter, samem ki cav garde nou o chaud pli bien pou sa lhiver la.

mo pa coner si mo fine ressi repone sa 3 kestion la czu..mais voila impe mo sentiments!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 21h59
Fan RM

Hé ban ti conseille mo tiser ine donné la pas mal.
Sinon ici pas pé fer trop fré pour linstan,pli fré la semaine derniere ti fer -6 et la pé fer zero.
Mem la neige pé fone toute suite.
Mo nissa pé casé car mo kontan liver surtou kan tous couvert ek la neige.
Mo gagne sa mari bonne.
Sinon pou to ban kestion Shezu,sortou pa rest lor lili get par lafnet tou lezour,pou vine pagla.
Met ene ti linze bien chaud et ale fer ene letour dehor et respire sa ler fré la.
Fer mari are li pas les li fer mari are twa.
Surtou pas trop bam bam koma Blakayo fine warn nou,avant to remarké to pou bizin ale done temoiniaz dan club AA.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 22h23
Manev

Envoyer un message via MSN à LukeSkyw4lker Envoyer un message via Yahoo à LukeSkyw4lker
pas grand chose a fer a part prendre ene ti grog et mette ene doudoune pour pas gagne fré
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 10h53
Labourer

moi mo attende chaque saison avec impatience car l'hiver c la neige, les préparatifs des fêtes.
Depuis hier la neige pé tombé cotte moi et ce matin éna 10 cms à peu près devant la porte. Il faut prendre chaque saison comme ène cado, là nou pou capave faire bataille boule de neige devant chez moi et faire la luge. C ène l'occasion de tous se retrouver en famille pou rigoler, demin nou ine décidé alle sation de neige pas loin ici, zenfant pou faire ski alpin mé mo mari et moi ski de fond mo assure zotte c éne vrai régal tout ça, ou réchauffer vite. Bizin affronte l'hiver , c pas en restant devant ène bon feu de cheminée ou enveloppé dans so couette qui zotte pou gagne bien frais, pli zotte pou mette linge épais lors zotte , zotte pou senti fraîcheur là.
Moi dan mo département, mo en altitude mo sorti sans légant et bonnet, nette ziste éne thermolactyl sous mo vêtement, jamais de gros pulls sous les vestes. Bizin affronter chaque saison car l'été kan faire canicule nou plaigné, c vrai des fois c insupportable.
Bizin mange mangé avec des matières grasses pour réchauffer ; mais pas trop non plus, ène bon pot au feu l'hiver fait du bien là où ça passe.
L'hiver c ène saison très essentiel pour détruire tous les pucerons existant dans les arbres qui sont en sommeil pour éviter les maladies au printemps.
Moi mo content mo l'hiver avec so ti soleil qui pé briller zordi , c deux trois jours avant températures négatives que le froid est persistant mais une fois installé on s'y fait.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 15h38
Fan RM

Moi mo bien triste zordi, partout iné éna la neige (même pas 4 kilomètres cotte mo resté) et moi naniennnnnnn . Mo adore guette la neige tombé mais Bordeaux ene région cotte la neige pas tombé tout le temps . Alors bann cé ki pas content la neige, zot conné cot bizin allé. Par contre souvent cé ki mo pas content c'est ki manque soleil et la lumière quand arrive ça l'époque là et li zoué lors beaucoup lors moral.

Ene ti tip pou pas gagne frais (ene mauricienne ki ti donne moi ça) c'est tout lé temps mette ene linge près du corps (ene ti marcel ou ti t-shirt collant) ki chauffe le torse ek lé dos, si ça parti zot lécorps là bien chauffé disang pou circule bien dans bann extrémité (la main, li pied et la tête) et zot pas pou gagne frais! Après ene ti la soupe ek ene gros calin, péna pli bon pou chauffé!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 27/11/2005, 16h46
Fan RM

Kan l'hiver arrive c'est bien triste....
pena personne lor sime,tous dimoune dans la caz dans saleur,
pena gou pou fer nanier,pas envie alle boulot.....
Parfois mo demande moi si l'hiver pas ti esisté couma nous la vie ti pou ete????
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 28/12/2005, 18h32
Super Fan RM

Wednesday

3°C
-1°C
Thursday

2°C
0°C

dir moi zotte em
mo p cailler ici la moi.
ena pou boulot ziska minuit

ek dans maurice zotte p dire p fer mari so...
ici p fer mari frais banne zenes
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 00h48
Pena Titre

p fer plis ki frai la
mo croire ki mone fine atterir cot bane eskimo la
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 29/12/2005, 07h36
Enflé

ayo mama fraicher pa kozer zordi pé faire -7 degrés kot moi mo fine habiller couma dire pé ale dans la line ene ta linge lor moi mari sa mo pé pese lourd are tout sa la.

enkor kan pé sonne moris zot pé dire zot pé mort are saler zot pé gagne pu plaigner zot zot pa pé koner couma nu a pé congeler ici couma dire poulet chantecler dans frizider.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
2006, hiver

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages