mauvais nouvel moris - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 10h33
Enflé

Red face mauvais nouvel moris

ecout moi pas dire mo meme qui cose beaucoup ici
voila mo dans ene situation qui pé faire moi beaucopu dimal et mo la tete fatiqué possicble qui a cose sa qui dans mo lezot sujet mo exprime moi mal
voila mo papa li gravement malade la 2 jour la li dans coma mais mama dire moi docteur rest couyon ar li pé la geurre ar la mort mais mo situation seki mo oulé all quette li avant li mort et croire moi li ti pou soulage moi
astere mo demande ce ki fine passe dans sa cas la donne moi zot l'idée lor mo proposition
Mo conné qui éna morisienne et morisien qui quand zot gagne lannonce la mort ene parent mama papa ou frere ou soeur zot péna possibilité pou payé enen billets toute suite pour all assité lenterrement li vrai saki mo pé dire en 2001 ene tifi ti voyage ar moi dans avion en aout li ti pé all assité lenterremnt so frere 42 ans meme age ar moi li tristes sa mais problem li ti bisin faire en pet a tempérament pour capave pay so billet et li pas ti reussi assité parcequi li fine gagne acceptation sa pret 2 jour apres lenterrema la mais li fine tenir a allé mais en passant mo signal zot qui sa tifi la so frere fine mort li pé all asté cado dans laeroport parfum cigarette wisky pou so fami avec largent emprunté so problem sa mais seulement pou dire mentalité morisien malere ou pas li bisin amene sa cado la
alors mo proposition li la
avec zot appui et zot encouragement mo pé necocié ar air mauritius qui personne dont so fami proche mort qui air mauritius faire li ene billet credit et qui li payé apres so retour tiquit par tiquit
et sa mo promet zot qui mo pé faire tou pou sa projet dibour
mais pou lemoment seulement personne en belgique qui dans sa situation la mo capave aide zot et mo demande zot contactez moi si zot ene situation pareil billet avion mo capave faire zot gagné et zot payé tiquit par tiquit quand zot rentrée mais seulemnt abec un preuve et qui zot tenir zot parole de remborsement et c'est sans aucun interet ou sans aucun profit derriere la tete
si mo pé faire sa pou zot seki mo pene se qui pas capave all mortis au tant voulu
moi mo pas vantard ou grandnoir mo éna chance payé mo billets mais sans pou flatté si mo pé faire sa pas tou dimone qui couma moi alors aulieu all faire ene pret dans la banque ou credit avec interet contactez moi
zis en cas mortajité
pas abusé sa va
alors pou lézot en france en suisse en uk sa pou vini donne moi létemps et si zot encourage moi pou realise sa reve la merci
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 11h00
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, mo felicite et remerci toi pou tes bonne pensées envers banne moriciens ki dans difficulté financière o moments de separation. Ceki mo apprecier avec toi C to faire tapaze mais ena bocoup actions ki suive tapaze la. Continuer man et bon courage.
Mo souhaiter ki l'etat de santer de to papa ammeliore in peu.

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 11h14
Fan RM

Eddy mo mari sorry pou to papa,mo espéré tou pou korek.
Pou to ban projet concernan billet o crédi en cas mortalité mo trouve sa bien courageux.
Mo souhaité ki sa marsé et esperons ki ene minimum dimoune en belgik bizin passe par la.
Mo lé dire ki souhaitons ki ena minimum mové nouvel depi moris.
Bon courage Eddy!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 14h42
Foreman

Désolée pour ton papa eddy... Mo éspéré ki li pou al korek! Biz
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 15h31
Manev

Mo souhaite toi beaucoup de courage, parceki quand nou gagne sa banne nouvel la et ki nou loin ar nou fami li pas facile di tout.Mo comprend sé ki to ressenti.Moi en 2002 mo fine perdi mo papa et mo pas ti atane di tout, dan sa lere la mo pas ti ena sa largent billet la et mo bien chagrin jusquà zordi ki mo pas fine trouve li dan so dernier zour.Mo esperer ki to pou ressit alle guette to papa et bon courage a toi et toute ta famille.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 15h50
Manev

Envoyer un message via MSN à LukeSkyw4lker Envoyer un message via Yahoo à LukeSkyw4lker
c mové terrible comme nouvel :s ! accroche toi bien Eddy et mo esperé qui ton père va aller mieux

bon courage a toi
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 16h01
Fan RM

Courage pou to papa Eddy. Si to capav allé, pas hésité. Moi aussi mo fine perdi mo mama récemment ... Ena parmi bann doctère dans maurice, ene race couyon, zot fine touye li dans l'hopital pou ene ti l'opération banal et mo pas fine même capav trouve li ene dernier fois vivant!

Mais cé ki pli dire dans tout ça cé quand to arrive l'aéroport avec l'idée en tête qui to pé alle enterre to mama ou n'impote ki membre de ta famille( mais là pas gagne létemps pou asté cadeau ). Péna plis movais kik chose ki ça, péna doulère pli intense ki sa. Mais préférable faire ça ki reste cotte toi et dans to la tête to conné pé enterre ene membre to fami sans ki to là (ça situation là aussi mo fine vive). Mo ti bizin là bas pou trouve li ene dernier fois, même si li ti difficile. Alors si to vrémême capav aide lézot, sans ki zot abizé, alors a big up to you man!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 20h42
Enflé

Bon courage Eddy, to l'idée mari bon, tenir moi au courant, et faire conné si mo capave faire kitchose....surtout alle maurice, ek guette to papa
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 12h30
Labourer

courage Eddy, nous sommes de tout coeur avec toi et ta famille, car un jour nous serons tous et toutes confrontés à un malheur, ta proposition est bonne, mais avant tout, fait le maximun pour allez au chevet de ton père,nous n'avons qu'une mère et qu'un père sur cette terre, et s'il y a encore une seule chose que nous pouvons faire pour eux c'est LE RESPECT.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 12h37
Enflé

Eddy mo comprends to douleur.Moi c qui mo conseille faire le maximum pour alle to papa vivant moi l'année dernier mo finne bisin aller en vitesse car mo finne apprendre qui mo papa finne laisse nous dans so lieu de travail.Li pas facile quand mo finne arrive la bas mo trouve mo papa dans son lit de mort au lieu mo attendre mo papa dire moi welcome home ma fille.
Pas réfléchis beaucoup ecoute ton coeur.
je Pense à toi.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
mauvais, moris, nouvel

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages