Ene Ti Pensee Aux Femmes - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 15h24
Manev

Citation:
Posté par SheHzaD555
ek osi... ena 1 parti de blame alle direct ek banne femmes... 1tas bannne femmes prend zotte rima pou 1 banne couyon... zotte casse poze dehors apres zotte vinne embete piti la... pove li ki p travaille jour et nuit... aber si piti la derappe 1 coup .... sa banne femmes la pas penser ki pu arriver...
Rocco so meysage ki li ti fine metter la haut moi en tant ki moritien mo touver ki sa osi 1 probleme ki incite banne zome jiska violence ek zot fam.mo em mo conner 1 tas fam ki pas conne ammene role 1 bon fams apres kan zom la trappe zot batter zamais zot pu jier ki zot fin fer.zot pu dit mo pane fer narien mo mari ine bat mwa.

Merci a rocco pou so ti discussion lor la

Mais cuma nu dir... 1 bon ti garcon ki mette so caneson par li em zamais bizin leve la main ek 1 fam

Merci

Isoop
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 15h41
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Quote:
Originally Posted by Rocco
L’education ossi jouer ene grand role ladans, kand ene personne na pa eduké, so nivo de jugement est bien limité enver las fams. Zot na pa conner ki zote besoin ena un peu plus de tolérance kand ene fam est dans ene phase de PMT.
Rocco

Mo pas tire lail narien Rocco
mais lor sa boute la mo pas trop dakor r toi.
mo pas trouve sa ledukation scholaire... cause moi mo conne 1 banne mam travaille 1 banne secteur seryer mais selma zotte batte zotte femme ( apres kan fam la alle roder ailleur zotte pas content di tout )
mo trouve li plistot ledukation mama papa, camarade et zot lentourage
..

Shehzu, si to observe bien man, mo pa fine employe le mot INSTRUCTION ki relate avec academy, mo fine utilise le mot education avec bocoup de prudence, ene matiere ki to apprane dans to l'environement familiale. Mais to reponces ena bocoup sence ladan man.

Rocco
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 16h32
Enflé

eddytamby grand laguele

moi mo pas peur pou dire zot cot problem la vini
mais seulement mo cose zis problem en europe parcequi mo péna experience femme moris mo fine marié ici en europe
MOI mo pensé qui parcequi éna femme zot pas ossé dire seki zot pensé zot peur pou cosé et peur attention mari la quit zot et apres qui vine derriere dimone pou coé pou dire sa fam divorcé fam traineuse sa li vrai qui mo pé dire mo dire tou o sa qui zot dire tou bas moi moi depuis mo vine marie jamais mo dire jamis mo fine leve lamain lor mo femme parcequi mo fine deja trouve mo papa batt mo mama quan mo ti zenfant et moi jamais mo pou faire sa
Zordi mo demande zot femme aide zot entre zot zot plis libre pou raconte zot problem entre zot et quand zot invité cot ene camarade morisien arrte all faire palabres sa oussi faire la guerre mo pé dire sa parcequi mo fine trouve menage cassé ar palabre en belgique mo coné qui en france tou morisien roule farrari ena 10 lacaze mais ici en belgioque banne mauricienne la zot reconnaitre saki mo pé dire li vrai e
courage bann famme mo rappel ban zomme qui sa femme qui to pé batté la li mama to zenfant qui to dire touletemps mo pou faire tou pou mo zenfant si to battre to femme to zenfant souvert
.
alla mo pou faire ennemi la
ICI en europe mo pou cose plein coeur quit qui mo faire lenemi
la plipart banne zom european mo bien dire la plipart pas tou selui qui grincé sa veut dire li pouli sa cosé la
zot pas ossé dire oui debvant ene dimone banne zom la zot pas capave dir franc sa qui zot pensé bann zom la zot pas capave dire ou refuse ene dimone mais derriere quand dimone la allé ou quand zot rentre la case zot demand zot femme het teléphone li dire li mo pas pou capave faire............ et ou téléphone li dire li pas vini sa semaine la parcequi nou pou sorti
alla cot zot fam zot dinité tombé parcequi zot prend sa courage pou teléphoné pou dire saki mari la pé pensé
mo dire zot arrté laisse zot mari manipulke zot
bon courage attention mo pas fine dire qui tous european commesa mais moi mo conn 2-3 cas comme sa
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 16h40
Enflé

moi je pense comme Rocco,que c'est une question d'éducation et d'environnement fammilial!!
malheuresement a maurice il y a encore cette éducation "Macho" ou la Femme subit des maltraitences physique et moral de la part de son mari et de sa belle-mère!!!
moi personnellement je l'ai vécu! mais en europe! mo papa ti fer soufer mo mama!
la faute a qui ? a l'éducation ki mo papa fine gagné! zordi li regrété ki li fine fer!
mais les regrets ne changent rien!
c'est a nous de faire évoluer cette éducation vers plus de respect enver la Femme! pour que nos enfants puisse vivre dans un monde meilleur, loin du machisme de certins hommes impuissants!!!

sans la Femme que ferait l'Homme ?
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 16h44
Enflé

arrete zoué ar mot

mo pas compren zot sujet la li lor femme battu alla zot pé discute lor mot fam battu et insulte et cipa quoi
alla zot problem grandi inpé do
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 19h26
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, si to relire thread la, li pou donne toi ene ti l'idee lor ki nous pe discutter.
A bientot mo frere.

Rocco
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 21h01
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
pour ma part mo pensé ki biensur éna l'éducation ki joué éne role la dan mé apré ossi éna l'environnement dan lekel évolue chak personne sommes nous pas assez humains pour savoir ce ki é bien ou pa bien,es ki bizin ki gouvernement fére éne campagne lor là,eski bizin éne journée spéciale de la lutte contre la violence des femmes, éne jour spécial pour banes enfants.......
Nou vivons dans un monde pathétik, désespérant, ou létre humain n'est plus humain.
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 11h51
Enflé

mo fine lire

seki mo pé faire compren seki ici lor rorum
zot tou aulieu zot repond qyuestion qui fine posé zot sorti lor sujet la et zot zoué lor mot
voila qui mo pé rode diree
ex. toi to sujet jour de la femme et gfemme battu
et lot pé fine zoué ar
fam battu et et insulté pareil meme zafair et a partir de la discussion la vine ene palabres
pariel couma mo fine demandé qui faire zot quit moris éna vine dire moi zot éna 2 loto ou 10 lacaze ou mo vive bien ou pas
voila cot problem lor forem la
couma ene parmi zot zot in dire li fine quit moris a cose palabre abbé paladre la in prend avion ar nou aussi et pli grave couma zot supossé dire qui zot la vie meilleur ici abbé palabre in evolué aussi
Réponse avec citation
Réponse

Tags
aux, ene, femmes, pensée

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages