faire zot quitte moris - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 17h21
Enflé

Thumbs up faire zot quitte moris

merci pou tou sa opinion qui zot fine partagez ar moi mé couma mo dire zot mo pé reflechi avant mo retourn moris mais li pas facile
seki pas daccord ar moi quand mo dire mo piti plis malin mo fine bien precisé qui mo pas pé ventardé ou faire grandnoir couma rocco dire qui quand nou moris en vacances tapi rouge defilé li vraie sa li possible qui banne zenafant qui fine zoué are mo tifi fine faire pareil mo pas dire jamais qui zenfant moris plis betes moi jamais mo permet moi sa
bon astere qui zot tou pé dire qui moris bon pou vivre qui leducation li bon c'est parents qui bisin elevé so zenfant dans droit chemin
tous sa mo d'accord astere repondes moi franc dire moi qui faire zot fine quitte moris pou europe et qui raison zot parent in donne zot pou all en europe puisque zot opinion lor moris li favorable moi aussi mo pas lé galoupé mo lé prend mo létemp dire franchement qui faire zor quitte moris
par ex.
moi mo fine quitte moris parcequi ene lot copia ti pass lor mo la tete pou gagne prmotion et aussi moi tifi qui mo ti amoureux so famille pas fine axepté moi et en gros dillusion mo fine quitte maurice avec desespoir
la mo pou queté si zot tou honnete parcequi éna parmi zot qui fine vine ici en europe zis dans but marriage sans aucun desespoir ou problem cose la verité ecouté nou pou tendé la
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 17h38
Fan RM

moi mone vine en France pou mo études, mo bane parents ti prévoir dépi longtemps pou cave mette casse ene coté pou mo "réssi", couma zot habitié dire. Astère, noune soizir la Fr parski mo éna ene matante ki reste ici et ki li fer moins dépenses en hébergement pou mo fami. Et concernant lézot pays, nou ti trouve dépenses tro gros...donc sa meme noune préfère la FR, sirtou ki mo études ti long (6 ans). Kifer pane étudié l'université Maurice?? parski péna mo spécialité et parski si mo ti choisir l'université MU mo pensé ki ene marron ki sorte déhor are meme diplome ki moi, éna plisse sance ki moi pou gagne ene job si nou postule pou meme place... voilà !
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 18h22
Manev

moi mone kit moris a cose palabes la vie mo amener maurice enta zimounes pas capow dizer sa donc mone sover mone vine en france mais ici si mauriciens fer palabes mais li moins
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 21h40
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, Mauriciens ene race curieux et tou les temps li intrigue li lor ki exister lote coter l’horizon, avec tous so resource ki li ena, li conner ki li pou adapter dans nimporte ki pays li pou aller pas juste l’europe. Tous Mauriciens immigrés avec ene but de ammeliore zote position parceki zote conner ki zote talents pou mieux apprecié dans ene lote pays, tandi ka Maurice “it’s who you know and not what you know.” Beaucoup Mauriciens quittent zote bon poste pou aventure zote a l’etranger parceki zote conner ki zote pou ene pa a l’avant.
Eddy, personne na pa pé condane to tifi, mo croire ki to pa tine explik toi bien et coma tous banne parents, to ena raison d’etre fière de to tifi car so succé C ene reflexion de bon parentage.
Bonne chance man.

Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 06h02
Couper Cannes

Au départ mo fine quitte Maurice pour les études et aussi parceki ti pé commence fatigué ek certaines mentalités
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 07h47
Fan RM

Bien simple, moi personne pas fine faire moi sauvé dépi maurice, mo situation ti mari correck (ti éna mo lacaze, ene très bon boulot, ti copain ect ect bref paradis), pas ti gagne tracas personne, zamais ti pensé ki ene zour pou kitte mo tizil... mais à force surfé,chatté, fine zouène mo futur mari lors internet. Li fine vine ene super l'aventure avec ene tas positif et sel négatif c'est quitte mo fami derrière! Mais bizin dire si ene zour éna chance rétourne maurice pas pou laisse ça chance là passé mais bien sur pou bien vérifier tout avant allé... pour l'instant mo bien cotte mo été
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 12h40
Enflé

pas trop amateur ici

pas peur mo conné éna inn finn zis pou marié pou trouve ene meilleur la vie li 80 pour cent mauricien en enrope so cas alors pas honté repondre
surtou banne qui pé rode refaire zot lavie qui zot reve leurope pas fine realisé et qui astere pé pese neznez boire dihuile
sondage qui mo faire ici li pou servi zot bientot zot pou compren quifaire mo pé demand tou sa li ene zaffaire officiel qui pé delouré cot pé rode tou qualité la vie morisien pé vivre en europe
et qui pousse zot pou vine ici parcequi ene dimonde haute placé en europe aprés mo contact ar li pou mo association pou aide tou mauricien sans papier morisien en difficulté qui morisien qui pé ramassé baisé et bisin reste tranquille parcequi zot honté pou retourn moris
sa dimonde la trés haute placé repondre moi NOU PAS ti DIRE ZOT QUITTE PAYS ZOT TI ASSEZ GRAND ET QUAND MORIS TI DANS BAISE ANNEE 1980 ZOT TI QUIT BATO POU ALL RODE LAVIE AILLEUR ASTERE QUAND DAND BAIZE ET QUI MORIS SO QUALITE LAVIE IN AMILIORER ZOT TOUS GALOUPEZ POU FINE MANGEE BOIRE ASSISEZ PROFIT SA LI PAS NOU PROBLEM
ALORS MO DIRE ZOT QUI D'APRES LI SI ZOT RAMASSE BAZER ICI COMPTE LOR ZOT MEME PAS TROP COMPTE LOR LAUTOURITE QUI CHOIDISANT IN MET ZOT EN EUROPE POU AID NOU PAY ET ZOT PEUPLE MAIS MO POU NETTOY2 LI POU POU GARDEZ PAROLE EDDYTAMBY MO POU DERACINE LI
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 15h11
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, mo na pa honter pou montrer mo ingnorance, to ti capave eclairsi moi un peu lor sa declaration to fine faire la et aussi cote to fine gagne sa statistik ki 80% mauriciens fine vine juste pou marrier.
Merci.

Rocco
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 16h13
Fan RM

Mo pas trouvé kifer bizin honté quand fine marié à l'étranger! Ki sa zistoire là ça? parski ti bizin absoluement marié are moricien? Même si éna croire ki zot la vie pou meilleur ici, péna droit réver? péna droit expect ene la vie meilleurs? Ki éna pou honté dans tout ça? L'amour n'é péna frontière n'a péna coulère. Faudé zisse mauriciens pou éna ti l'esprit mo dire ou

Moi mo pas ti content bann français parski zot chauvin mais ki fine arrivé moi, mo fine marié avec ene et mo pli chauvin ki li!

Bliyé ça l'époque cotte mauriciene ti vine ici pou faire esclave dans la ferme. Aster mauricienne ki marié à l'étranger, zot la reine cotte zot, zot mari faire tout pou ki zot heureuse! En tout cas c'est le cas de la plupart des mauriciennes que je connais et qui sont mariées à un étranger!

Quand à ça "grand missié" qui fine cauzé avec cé ki li croire ene intelligence extraordinaire là, bizin dire li ki si mauricien pas ti alle déhors et pas ti avoy cash maurice ene tas développement pas ti pou éna. Mauriciens ine faire conne l'ile maurice déhors, ene tas ine travaille pou zot pays à l'étranger. Ena ine kitte pays, ine alle rode l'expérience et ensuite ine rétourner pou monte commerce et créer l'emploi.

Si démain mo rétourne maurice c'est pas parski pé ramasse bézé ici mais cé parski mo content mo fami , mo pays. Ti l'esprit pas fine changé dans ça pays mo trouvé. Ene chance éna détrois ki envie aide lézot, sinon tout zako ti pou veille so propre laqué et nanien pas ti pou faire !
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 16h32
Fan RM

Eddy,mo pa konné kot discussion tone créé pé allé...kom dit Rocco, éclaici nou inpé plisse siouplé...
Et mo zouène Zaza lor céki line dire : ki honté bizin éna??? après meme si noune fer ene erreur, nou pa prémié, nou pa dernié...shit happens ! sa meme la vie, nou nek aprane tou lé temps, aprane lor nou lexpérience, lor nou bane erreurs...alors péna pou honté nan nié la !! Si cave aidé, a nou marié piké pou aidé ! Pa bizin nou fer nou camarade senti li mal parski line fer ene erreur.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
faire, moris, quitte, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages