faire zot quitte moris - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 12h17
Labourer

dépi to plusieurs messages et réponses avec to banne compatriotes mo trouvé qui derrière tout sala éna ène vrai problème ki pé tourmente toi, essaie corrige li avant et aprés sagement vine expose calmement to discussion.
éta pa tracteur ki ferrari, loto sa ta.
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 12h42
Enflé

bisin appran beacoup

tracteur ferrari cet ene cosé couyon sa en toute mot c pou montré qui zot conn zis flatté au lieu aide zot prochain
mo pé demande zot aide moi a aidé ceux qui en difficulté alors vraiement si zot pas envie aidez zot prochain pas vine faire cosé la vine séga ragga
ou disco
celui qui compren repond moi celui qui pas compren pass ene lot simé faire couma dire la vie en rose pou tou dimonde
sans rancune pou banne dimone qui vive dans 5 etoiles
parcequi moi mo pas vinbe fatté qui mo éna 10 lacaze
mais celui qui conn moi li conné qui mo lécoeur et éna lor radiomoris qui conne moi bien et conné qui mo sincrere quand mo dire mo pé faire sa pou aide dimone dans baize
c'est la derniere fois qui mo repond banne imbicilibité pareil astere mo pou repond zis celui qui envie vraiement aide so prochain merci
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 14h52
Enflé

zot tou pas compren

pou moi soit zot pé semblant pas compren soit moi qui pé mal explqué
mo repeté au debut mo ti demande zot qui faire zot fine quitte moris et mo ti dire zot qui mo conné éna in quit moris pou vine marié alors cot problem la mo dire pas honté pou donne zot raison
qui pé arrivé zot pas donne zot raison zot pé vine raconté qui zot tou dans bien zot éna la caze uo loto moi aussi mo éna lacaze loto bé sa li pas regarde pezrsonne sa compren lire li bien qui faire zot fine quitte moris celui qui senti li vexé et pé repondre couma dire mo fine bless zot mo pensé qui sa concern li quan mo dire éna mauricien dans baize mais couma nou conné tou mauricien éna ferrari ene piscine éna 10 la caze pense pou ene seul instant qui éna pé vivre dans la merde dnas problem finance dans probem qui zot pas ossé raconté tellement morisien éna lalangue longue
astere change mantalité la si vraiement zot tou dans bien aide moi a aidé banne personne qui en difficulté parcequi maniere mo trouvé zis moi qui trouve claire ici zis moi qui croire en la pauvreté zis moi qui croire en la malchance zis moi qui croire en dificulté morisien en europe zis moi qui croirte qui éna qui fine marié avec etrangé et zordi zot pas ossé quité retourn moris a cose palabres et pou fini mo demande tous sa dimonde qui dans bien la priez bondié qui zot restes toujour dans bien parcequi malere li pou tou dimlonde sa
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 05h39
Couper Cannes

C'est clair que ce thread commence à devenir du n'importe quoi!!!
Eddytamby, tu ne peux pas demander aux gens de dire ce que tu veux entendre. Si ceux qui ont répondu à ton post ne sont pas dans la merde, tu ne peux leur demander de dire le contraire. Personnellement je n'ai pas de piscine ni de ferrari, je ne roule pas sur l'or mais je n'ai pas à me plaindre. Je ne suis pas sans papiers, au contraire j'ai la nationalité francaise. Je ne suis pas SDF, je vis dans un appart assez confortable. C'est pas le luxe mais ca va. Je ne suis pas dans la merde financièrement, je travaille et gagne plutôt bien ma vie même si un peu de sous supplémentaire ne me ferait pas de mal...
Et à vrai dire la majorité des mauriciens que je connais sont comme moi. Ils vivent une petite vie tranquille comme les autres, avec des hauts et des bas.
Maintenant je sais parfaitement qu'il y a des mauriciens sans papiers et dans la merde en Europe mais je ne pense pas que ce soit la grande majorité et bien sûr il faut qu'on arrive à les aider et c'est tout à ton honneur ce que tu fais mais tu ne peux pas d'un autre côté mettre un post et n'attendre que des réponses parlant de personnes dans la merde. Et tu ne peux pas t'énerver quand ce que les gens disent ne collent pas avec ce que tu voulais entendre.
On est là pour discuter et non pas pour se taper dessus et s'invectiver
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 10h58
Super Fan RM

Citation:
Posté par Picsidou
C'est clair que ce thread commence à devenir du n'importe quoi!!!
Eddytamby, tu ne peux pas demander aux gens de dire ce que tu veux entendre. Si ceux qui ont répondu à ton post ne sont pas dans la merde, tu ne peux leur demander de dire le contraire. Personnellement je n'ai pas de piscine ni de ferrari, je ne roule pas sur l'or mais je n'ai pas à me plaindre. Je ne suis pas sans papiers, au contraire j'ai la nationalité francaise. Je ne suis pas SDF, je vis dans un appart assez confortable. C'est pas le luxe mais ca va. Je ne suis pas dans la merde financièrement, je travaille et gagne plutôt bien ma vie même si un peu de sous supplémentaire ne me ferait pas de mal...
Et à vrai dire la majorité des mauriciens que je connais sont comme moi. Ils vivent une petite vie tranquille comme les autres, avec des hauts et des bas.
Maintenant je sais parfaitement qu'il y a des mauriciens sans papiers et dans la merde en Europe mais je ne pense pas que ce soit la grande majorité et bien sûr il faut qu'on arrive à les aider et c'est tout à ton honneur ce que tu fais mais tu ne peux pas d'un autre côté mettre un post et n'attendre que des réponses parlant de personnes dans la merde. Et tu ne peux pas t'énerver quand ce que les gens disent ne collent pas avec ce que tu voulais entendre.
On est là pour discuter et non pas pour se taper dessus et s'invectiver
Tous a fait d'accord avec toi,je voudrais aussi dire pour regrouper tous les thread que Eddy et autres ont ouvert sur les difficultés que rencontre nos compatriote en europe:exp les femmes battue et la violence conjugale....
il y a des associations, partout en france et en europe qui peuvent vous aider a trouver un emploi,a rencontrer d'autre personne ,médiateur familiale,avocat etc etc et comme dit picsidou on est la pour disuter
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 11h42
Enflé

toujour des palabres

j'ai des jamais demandé si tu vit bien ou pas je demandé si tu vis bien ou pas je demande pourquoi vous avez quittez ile mauricz et aide moi a aidez les personnes en difficulté alors ou est la question si tu vis bien ou pas
c'est une preuve que vous etes mal dans votre peau et que vous voulez pas que sa se sache sinon vous aurez repondu la question demandez
mais comme ont le sais tou sahko trouve so grimace pli joli
monica mo consiel toi pas ene lot simé laisse moi tranquille to fine amerde moi quand to ti dire qui mo ti fine demande cado lor radiomoris et qui jamias mo fine gagne conversation ar toi avant ene seul conseil mo donne toi les moi tranquille
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 12h19
Couper Cannes

C'est dommage que pour un mec qui veut aider les autres, tu t'énerves aussi rapidement pour un rien du tout!!!
J'espère que tu ne te comportes pas comme ca avec les gens que tu veux aider car ils ne risquent pas de courir te voir s'ils ont vraiment besoin d'aide!!!
J'ai l'impression que tu as un bon fond mais sur la forme il y a pas mal de choses à améliorer.
Bonne continuation à toi quand même!!!
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 12h29
Enflé

si mo écoute palabres

si mo ecoute palabres lontemp mo ti va arrté
si mo fine lor forum
mo ecrire
cado la to ti fine rodé sa couma to ti pou prend li
pas parcequi mo oulé aide dimone qui mo bizin accepté n'importe qui marche lor mo lipied
mo comporte moi bien ar dimlone qui comporte zot bien ar moi
astere si zot envie aide banne dimone qui zisz bon pou critiqué et faire palabres
ouvert ene association et occupe zot bien et mo sire cot zot été la éna beaucoup adhesion
pense saki zot lé mais moi mo pas la pou laisse dimone maltraitre moi
mo daccord pou aidé mais pas marche lor mo plat lipied astetr continué zot chemin blié moi
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 14h08
Fan RM

Eddy mo croire plis palabe toi ki pé faire... fine zisse dire toi ki nous conné éna mauricien dans bien "tactère ferrari" et éna ki dans bèze "frigidère cadnassé ou vive embas pont " . Chacène ine donne so lavis lors là, astère toi si to envie to nek éna pou dire "stop, arreté lors là, astère là kisana envie aide moi pou aide ça banne dimoune là?!" point à la ligne.

personne pas pé marche lors to lipié, personne pas pé mette baton dans to la roue, personne pas pé zoure toi, tout dimoune pé rode compran ki eddytamby pé rode dire! Mo trouve ene sel ki pé en colère et déviné kisana ça!

To pé dire ki to bizin dimoune pou aide toi... ene tas envie aide toi mais là né pli conné cotte pé allé avec ça palabe ki fine commencé, tout cauzé pé vire embas làhaut... exprime toi clairement et tranquillement. Ki to pé rodé? To oulé ki nous donne toi example ki mauricien dans pince ici? ET après ki to pou faire are ça? Couma ça pou aide toi dans to association? Couma to oulé ki nous aide toi pou to association?

Sorry mais là mo pas pé compran le but ditout et mo trouvé ki sa pas pé alle dans sens ki bizin!

Alors explique to cas clairement Eddy... pas an colère et pas pran tout cauzé couma ene attaque personnel lors toi..
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 26/11/2005, 14h27
Super Fan RM

bad taste.....
Réponse avec citation
Réponse

Tags
faire, moris, quitte, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages