faire zot quitte moris - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 16h48
Couper Cannes

Eddy tamby, franchement là moi aussi mo bizin in pé éclaircissement! Pas pé comprend di tout cot to pé amène discussion là!!!
Ce zistoire comme quoi la majorité mauriciens marié pou réussi vinne vivre en France, mo trouve ca in pé fort. Pas tout mauricien qui faire ca et pas tout mauricien qui sans papier. Ena dimoune qui pé essaye tracé tranquille en toute honnêteté et mo d'accord ek ce qui zazaluv fine dire, l'amour péna frontières péna couleurs.
Et quant à ca boug qui fine dire ca banne conneries là, dire li réfléchi un peu avant li ouvre so la bouche. Sans banne mauriciens à l'étranger mo pense pas ki Maurice ti pou arrive là cot li été. Combien mauriciens à l'étranger habitué envoye l'argent la fami maurice, construire la caz Maurice, ouvert ti commerce, etc...Tout ca faire fonctionne également l'économie mauricienne. Alors ca boug là dire li arrête koz n'importe. C'est a coz ce genre couyon là ek ce genre mentalité là ki mo content de vivre en dehors Maurice
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 18h02
Enflé

Thumbs up revolté zot

felicitation mo banne camarade
alla cot mo tilé amene zot faire zot revolté dire saqui zot pensé et dire li de façon couma dire mo pé prend zot pou ene baya et copia ou imbécile
alla seki mo ti ressenti quand missié la ti dire moi qui sa ki fine quitte bato fine allé pas fine plaigné astere moris in devlopé astere zot lé retourné nou pas pou rentre dans tou problem dimone nou pas ti force zot lamain pou all rode mari ou alle restes sans papier si zot dans problem nou pas la pou sa
voila seki ti dire moi
et la sa faire dimal mo banne camarade alors pense zot qui sa ti faire moi quand mo ti all quette li pou mo association
pas blié qui ena deux morisien ti assiné en belghique et dans mo propre connaisane ene lot ti mort tombé dans lescalier et avant ti ene fam battu et encore puisque to cose la ferm ene fam faite divorcé apres ramasse baiser pou lele 4hr dimatin pou la ferme tarvail ziska 11 hrs disoir + laclé dans frigideur mo conne encore zistoire comesa mo capave ecrire ene livre a la pou qui faire mo associatio in crée
alors revolté zot mo senti moi encouragé par sa parcequi sa qui zot pé ressenti moi in fou sa en plein laguelle a 9hrs dimatin merci pas garde moi dans lécoeur mo la pou faire di bien pas dimal merci
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 20h14
Fan RM

Ayo Eddy ça boug là ene chance li pas ti divant moi li ti pou gagne mari dimal!

Mo espéré ki to fine tor li... moi mo dire dimoune ki cause coumme ça li ignorant et jaloux...
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 24/11/2005, 20h54
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, personne na pa pou garde toi dans le coeur mais permette moi pou dire toi ki to un peu mal adroit avec certain declarations. Si sa boug la ti supposer ene haut gradé comment to fine envi faire nous croire, li pa ti pou comporte li dans sa façon unprofessional avec banne propos blessants, Esceki li travaille dans nou embassade? Si oui faire nous conne so nom peu-etre li besoin ene ti parole dans so zoreille pou so perception lor mauriciennes ki fine etablies en Europe.
Mauriciennes d’aujourdhui na pa désespéré coma li croire, ena bocoup etranger ki vine mandier dans morice pou marrier avec ene perle de l’île, et si marriage la na pa marcher, moricienne la assés forte pou li pa laisse li servi comme ene paillason.
Mo croire le terme ramasse bezer inpé trop fort ca, nou tou rencontre difficulté de temps en temps et mais nou conner tou bane aménités ki accessible entier le monde.
A bientot Eddy

Rocco
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 05h52
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Eddy, personne na pa pou garde toi dans le coeur mais permette moi pou dire toi ki to un peu mal adroit avec certain declarations. Si sa boug la ti supposer ene haut gradé comment to fine envi faire nous croire, li pa ti pou comporte li dans sa façon unprofessional avec banne propos blessants, Esceki li travaille dans nou embassade? Si oui faire nous conne so nom peu-etre li besoin ene ti parole dans so zoreille pou so perception lor mauriciennes ki fine etablies en Europe.
Mauriciennes d’aujourdhui na pa désespéré coma li croire, ena bocoup etranger ki vine mandier dans morice pou marrier avec ene perle de l’île, et si marriage la na pa marcher, moricienne la assés forte pou li pa laisse li servi comme ene paillason.
Mo croire le terme ramasse bezer inpé trop fort ca, nou tou rencontre difficulté de temps en temps et mais nou conner tou bane aménités ki accessible entier le monde.
A bientot Eddy

Rocco
AMEN ROCCO !! tone bien cozé man !
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 09h20
Enflé

mo croire bien qui éna parmi nou pas acpepté saki mo pé dire

mais mo dire zot zot gagne droit pas daccord ar moi c'est pour sa appel sa ene forum qui mo maladroit mo fine dire zot excuse moi pou sa merci si zot pé compren
mais croire moi qui éna mauricienne et mauricien qui so la vie ene lenfer en europe et qui pas osé retourn morice pour raison qui dimone pou cose zot cosé mo faire létour europe tous lé deux mois mo rencontre beaucoup personnes surtou pas cassiette pou dire beaucou femme mauricienne a premiere vue dans concert ou soirée premier rencontre tou bon zot amisé zot rié tou corek mais ene fois qui zot fine boire ene ti verre alchool la to conne zot sentima qui zot pé souvert qui zot pé mange zot coup tranquille et mo croire zot ene bon dimone ti dire moi quand dimone sou qui li cose la verité et qui tou so la haine sorti et mo cet croire moi mo pas ene profiteur parcequi mo ti capave zot lor zot en donne zot ene fausse lespoir et si mo leve sa sujet c'est pou qui zot arrete pense a zot bien etre tou seul pense a celui qui bisin aide et croire moi dans zot propre connaisance bisin éna ene qui pas a laise pou racontre so aventure european voila qui faire mo pé demandé qui faire zot quitte moris
et quand a sa GRAND MISSI2 LA zot assez malin pou deviné qui personnes qui en europe pou represente mauricien .
quan mo tire morisien ou morisienne dans baise mo pas peur pou redire li mo conné qui mo pé cosé mo pas fou mo pas sourde aussi a ceux qui fine racontre moi so malheur et qui encore pé rode sorti dans zot cauchemar peu tere qui zot frequente zis morisien qui dans bien c'est pour sa zot reagi dans sens qui péna problem morisien en europe mais quant moi mo cose are morisienne et morisien dans banne soirée qui mo allé en toute pays meme a moris mo rencontre dimone qui pé rode aide
meditte lor la arrete croire qui tou moricien dans bien mo pas pé blame ou detruire sa banne dimone la mo pé demande zot essayé aide moi donne moi idée couma pou aide sa banne dimonde la merci
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 09h48
Labourer

zordi avec dernier réponse Eddy , mocapave dire qui éna vraiment beaucoup moriciens dans béze mais comme dire Eddy zotte pas lé qui zotte famille conne sé qui pé passé ici dans zotte couple. Mo conne éne cas so mari enfermé ici , line faire éne connerie et alors madame alle tout sèle moris et chaque fois li raconte so famille qui mari français pas fine capave prend so congé et là bas li amène gros gros cado pou famille et famille lizié bouché, pas trouve clair. Li faire croire li bien ici avec so mari qui donne li cash mé ici li pé souffert, li triste et à cause li conné comma dimoune faire zistoire dan moris li peur pou raconte so zaffair so propre famille et li dire sirtout faudrait pas qui zotte conne sa, qui zotte pou dire, li honté mais moi mo pensé qui li ti bizin trouve confiance avec ène dimoune pou li cause ça et li pou ti senti li mieux.
Par contre pou moricienne qui marié et qui habite lors ène la ferme ici,éna la plus part qui bien heureuse et qui pas manque narien cotte zotte et mari français pas oblige zotte travaille lor la ferme. Nou né pli au moyen-âge, fermier né pli lévé 4 hres di matin pou alle traire vaches. Astère la pli part des exploitations sont modernes avec équipement pour lave tétines vaches , éna machines à traire et vache alle tout seules quand l'heure de la traite ine vini. Fermier né pli esclave comme il y a 30 -40 ans , zotte capave prend vacances n'importe qui période de l'année car éna service remplacement zordi. Femme paysanne moricienne astère capave faire activités, occupe so zenfants, alle magasin etc. Mo conne bocou dan bien ici, coote moi éna vive dan villa avec piscine , roule en ferrari, paye billets parents pou vine ici tou les ans.
Faudrait pas prend paysan pou radin cachiète la clé frigo, cotte moricien ça existé ossi.

Les épouses des paysans cotisent à leurs caisse de sécurité et sont considérées comme salariées.
Mo conne quelques moriciennes ossi qui pas ine conne faire , zotte vine ici, zotte plime zotte mari français , tire cash pou avoye cash moris par paquet pou fami monte lacase et aprè zotte couple gagne problème , zotte racont là bas qui mari ti mauvais.
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 10h04
Enflé

mo péna nanié contre fermier moi

mo péna nanié contre fermier c mo ex. qui fine pass dans mo la tete qui mo fine raconté la et li vrai sa mo fine pren sa lexemple la parcequi c ene cas qui faite arrivé et qui femme la faite divorcé astere li roule so loto li all vacances avec so ipti et li bien mais li vfine trouve zeclair pendant 13 ans et si to lé trouve fermier levé et traire vache a 4 hrs dimatin et fermier qui encore pé travail couma esclaves et la oussi mo chagrin zot parcequi éna european oussi ramasse baisez mo incvite toi vine reste 3 jour cot moi et mo faire toiu visite lépoque trosieme age
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 11h26
Labourer

énba ène minorité qui lévé 4 hres di matin, sirtout banne qui na pa lé accepté changement, qui lé reste lors zotte position, encore servi zotte vié matériel, astére avec salon agriculture zotte inform zotte pou nouvoté pou zotte la vie pli facile, mo conne pas mal paysan qui la vie sympa et qui profite bien , mo pas loin avec zotte , donc mo cotoie zotte , alors bizin alle vrément dans trouloulou pou encore joindre sz qui na pa lé évolué. Cotte moi éna ène lycée agricole et bisin guetté combien jeune pé apprendre pou vine paysan, car bisin diplôme pou sa avant installation , métier là né pli si pénible comme avant mo lé dire, partout dan tou métier éna so difficulté, dans l'hôtellerie, boulangerie bisin passe boucou lé temps pou arrive, debout tout le temps.
Mo ossi dans mo métier tourisme, c dur pendant saison estivale, commencé bonne heure fini tard, zenfant kan ti piti alle cotte nourrice, lacase pa gagne lé temps pou occupé. Zordi mo bien satisfaite car moi mo pas dans majorité moricienne qui avoye gros cado moris faire croir gagne boucou l'argent ici et qui la vie facile, moi et mo mari ine commence tipti comme la pli part des couples, mo encore ziska maintenant avoye éne mandat kan ène fête ou l'année mo famill moris , mone travaille dir, mo capave alle moris kan mo oulé. Nou ine capave acheté deux la cases dont 1 pé loué et ène en résidence secondaire et mo pé capave paie deux loyers pou mo dé enfants pou zotte létudes, mo pas sa ka li té dimoune ki alle moris alle faire voir qui mo éna, cé vrai la plipart ki mo conné ammène gros gros cado famill apré kan même péna mangé apré cé pas grave ka rétourné.
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 25/11/2005, 12h09
Enflé

Thumbs up zot hors sujets la

alors moi mo pas pé demandé si zot éna deux la case si fermier so tracteur ferrari ou si zot éna 2 lotto mo pé demandé qui faire zot quitte moris et moi mo repond zot d'apres zot reponse pou vini mo pé rentre dans zot palabres
mo pé donne l'exemple qui morisien et morisienne vive dans baise et pas pé capave sortie et progressé parcequi zot pas ossé raconte zot problem voila sa coup la lot pé dire mo éna 2 la caze mo éna 2 lotto fermier so tracteur ferrari
bon dieu change zot mantalité un peu mo pé demande zot simplement qui faire zot fine quitte moris et demande reponde moi pou qui mo gagne ene argument pou dire sa missié qui fine dire moi li pas la pou aide morisien en dificulté la qui morisien li pas fine quite moris parcequi bato ti pé coulé
ayo mama éna ene parmi zot in dire li fine quit morice a cose palabre abbé mo dire lire tou reponse ici lor sa sujet la to pou trouvé qui palabres la inn survie jusqua l'europe
excuse moi encore si mo pé mal interpreté mais zot vraie ment hors sujet et mo arrete rentre dans zot commentaire astere celui qui senti li vexé par sa sujet la sa veut dire qui li dans sa cas la
mo demande zot aide moi pou aide morisien en difiiculté pas en repond moi zot ene 2 la caze et 2 lotto qui zot pou aide sa banne dimone la merci pou zot comprehension ou alors laisse dimonde qui envie aide zot prochain repond arrte faire palabres
alla mo faire beaucoup lennemi encore la mo conné qui mo pas plait tou dimone mais la vie la li coumesa bisin ena desodre pou éna rangement mo mama ti toujour met lodre dans so la caze et mo suivre mo mama
Réponse avec citation
Réponse

Tags
faire, moris, quitte, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages