leducation moris bon - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 15h32
Enflé

Arrow leducation moris bon

alors mo leve ene ti conversation zot tou qui lire sa reponde moi franc pas hypocrite pas faire sa fine ene séga zis ene ti sondage pou eclaicir certain point ok
1. moi dans mo fami péna docteur ni profsseur ni bankier ni avocat
mo papa ti mason mo mama ti travail cot doimonde pou avoy nou lécole
mais astere quand mo reflechi qui mo fine faire ar mo lavenir qui mo papa mama fine depense zot lenergie pou 5 zenfant astere mo pé occupe mo tifi 7 ans mo espéré li faire mieux qui moi
2
mo question mo sondage c'est moi mo trouvé qui a son age 7 ans mo tifi li plis intelligent qui zenfant so lage qui encore moris mo pas dire sa pou faire grandnoir ou vantard mo pé dire qui moi mo tifi avec zenfant qui li ti pé zoué moris li ti paraitre plis calculatrice plis mûr
astere zot etudiant en europe dire moi si mo tifi retourne moris pou faire etude labas qui pou so lavenir
parcequi moi mo desir retourne moris avec mo fami mais mo femme dire moi bisin quetté qui l'education mo tifi pou gagné labas attention mo femme belge
zot tou en europe dire moi si li éna raison dire moi si zot pensé mo bisin laisse mo tifi ici faire so letude ou si moris li pou gagne mem leducation qu'ici merci pou zot reponse
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 16h49
Couper Cannes

Si tu veux une éducation plutôt "européenne" pour ta fille à Maurice afin qu'elle puisse réintégrer le système scolaire plus facilement en cas d'un retour en Europe, tu n'as qu'à la mettre dans une école française.
Le lycée Labourdonnais est reconnu comme étant une des meilleurs écoles françaises au monde et le bac français est reconnu en Belgique à ce que je sache
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 19h50
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy, Picsidou fine repone toi tou seki mo ti pou dire toi et en plus mo capave dire toi ke l’education C pas ene matiere ki to apprane juste a l’ecole, li plu vaste. Ene ti conseil mo pou done toi, NA PA SERVI TO TIFI comme ene raison. Mo ti dans soulier to tifi kand mo ti jeune et mo patents ti kite UK, jamais mes parents ou moi fine regrette
decision mo papa, et ma mere est dans la meme situation ke ta fam. Mo pou retourne lor sa thread la plu tard.

Li bon ki to prend inpé l’information avant ki to foncer car statistic dire toi ki 7 lor 10 moriciens ki retourne morice, reprend zote avion après 18 mois et majotité dire toi C acose zenfants.

A bientot.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 20h10
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
pareil ki rocco mo dir ki l'éducation pa apprane zis à lécole.
mone pass 3 ans au lycée labourdonnais ,perso si éne des meuilleurs lycée français o monde é b....................mo pane tro trouve sa top ,top!
Mé bon pa parceki mo pane trouve sa top top ki couma dir pa capav apprane la bas.
C'est un lycée privée a l'époque ya environ 8/9ans ti pé coute environ 2300 roupies par trimestre mo koire (a vérifier), ça augmenté tou les années.
Les profs comm partou ena sympa, éna vicieux, éna bi......

il pouré être pa mal ce lycée si les blancs se metté dan leurs têtes ke nou mauriciens ki fréquentent ce lycée nous sommes avant tou sur NOTRE terre...
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 20h42
Fan RM

Mo pas conné l'education en Belgique couma été mais mo d'ccord avec mo bann précédents camarades. Quand mo compare avec la france et à maurice, sorry mais mo trouvé ki maurice zot plis ouvert l'esprit bann zenfant là lors le monde ki dans bann l'école français. Déjà là bas maurice to bilingue! Même si to maitrize zisse ene langue (soit français ou soit anglais) to comprend parfaitement lotte là là. Coté culture général, l'esprit plis ouvert Maurice. Bann curriculum dans bann l'école mari bon et éna ene plis grand l'éventail pou dévelop zenfant là so l'esprit!

Faudé pas croire ki maurice li ene ti lil et so l'éducation dans baise! Kifer to gagne beaucoup mauriciens vine étudier en france, l'angleterre, l'amérique, la suisse etc etc?!! Parski l'éducation maurice permet zot vine couma caméléon. Cotte mette zot zot adapté! Dire ene français alle étudier l'angleterre, li bizin faire ene l'année avant pou étudier la langue et la vie là bas avant li commence so l'étude vraimême! Si éna mauricien ki vine étudier dehors c'est pas parski l'éducation dans pince mais c'est ki niveau l'éducation maurice permet so rentre directement dans ene lot type d'éducation.

Mo mette kiken au défi vine dire moi ki l'éducation maurice pa bon! Faudé conné dans ki l'école aussi mette zot zenfant!!N'a pas alle rode ene ti collège troisième zone cotte traite professeur plis pire ki pion, cotte infrastructure pas adpaté ou ki manager l'école là pé rode faire cash lors l'édo zélève. Après si zenfant là si li intelligent, dans n'importe ki collège mette li li pou apprane, li pou bon! Parent là aussi éna so role pou zoué dans l'éducation so zenfant...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 02h08
Foreman

Envoyer un message via MSN à laplage18 Envoyer un message via Yahoo à laplage18
je pense d'apres moi cela depend de l'environnement qui entoure l'enfant! j'ai toujours etait dans une ecole privée francaise ECole Du Nord a l'ile maurice et kan je suis arrivée ici j'etais beaucoup plus avancée que tous les eleves de mon age! ce qui va me permettre de finir 6mois plus tot! et j'ai rencontré des enfants qui ont ete dans une ecole public a maurice et ki arrive ici et apprennent des choses qu'ils ont deja appris. Donc je suppose que l'education a l'ile maurice est peut-etre bonne mais je sais aussi que la plupart des gens qui retournent vivre a l'ile maurice repartent tres vite la ou ils etaient puisque la vie est devenue tres chere et que la plupart du temps leur vie n'est pas aussi bonne qu'ils l'auraient espérés ou n'ont pas autant de facilités qu'ils ont ailleurs. Et il faut aussi penser aux etudes superieures apres le secondaire pour avoir un bon emploi , cela coute de l'argent et il faudrait penser que si j'ai un emploi a maurice pourrais-je les payer avec mon salaire?. voila mon opinion!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 02h34
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

bon beh mo coir zot in dir tou!

Citation:
Faudé pas croire ki maurice li ene ti lil et so l'éducation dans baise! Kifer to gagne beaucoup mauriciens vine étudier en france, l'angleterre, l'amérique, la suisse etc etc?!! Parski l'éducation maurice permet zot vine couma caméléon.
bien vrai sa zazaluv.dan tou tablo nou fit nou ..nou beneficier de buku diveriste dan moris, tant sur le plan langaz ki lor nivo kiltir ,respect de la diversite de culture etc. et tou sa sa forme parti ene bagaz ki pou aide nou tout o long nou la vie.lenvironement la important pa zis pou gagne distinction dan tou matieres, mais bzin cav vine banes etre humain sense ek sensible!

ek couma buku fine souligner, Eddy, to capav fer to tifi gagne ledikation couma dan leurope, ena banes lycees ek le bocage international school oci.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 03h43
Couper Cannes

Citation:
Posté par oritesec
pareil ki rocco mo dir ki l'éducation pa apprane zis à lécole.
mone pass 3 ans au lycée labourdonnais ,perso si éne des meuilleurs lycée français o monde é b....................mo pane tro trouve sa top ,top!
C'est reconnu comme un des meilleurs lycées francais au monde par rapport à ses résultats au bac, quasiment 100% de réussite d'année en année.
Pour le reste, c'est une toute autre histoire....
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 08h35
Fan RM

Dan tou zaffer éna bon éna mové...
Pou moi, so bon c'est qui zenfant mauriciens pratiquement bilingue, li évolué dans ene lunivers pluriculturel ki donne li ene sance et ene richesse inestimable.
So mové coté pou moi c'est qui l'éducation maurice pa permette zenfant réfléchi...nek aprane par coeur, pran lécons par ci par la, pa mette en question céki professeur dire...nek gobe tout pou capave pone tou lor papié zour lexamen...Et contrairement à céki pé dire ene compatriote plus haut, mone trouvé et mo pensé ki justement péna assez l'ouverture sur culture générale...En france par exemple, bane zenfants à l'école aprane zot zistoire et zistoires banes lézot pays...à maurice, si nou pa pran initiative pou aprane nou zistoire, konné kot nou la langue sorti, ki bane influences linguistiques ou phonologiques li éna, nou pa konné tou sa la...si zot rapel encor céki zot ine aprane pou CPE zot mari fort !!! Et pou finir, éna ene comparaison ki mo habitié fer are mo cousine : mo ti pé alle Lorette et li Queen...entre lékoles meme différence la ti nette : Pou li so lékole ti orienté vers performance, résiltat ; pou moi li ti orienté vers épanouissement de la personne. Et meme avec ca, kan mone mette lipié déhor mo trouve bane lacunes léducation maurice encore pli énormeeeeeeeeeeeeeee!!!
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 09h01
Fan RM

Désolée mo contredire toi Bomli, alle demane en français kisana premier minis britannique ou cotte le nil trouvé ou même cotte maurice été, li pas pou capav dire toi mais alle demane ene ti mauricien to ava guetté. Quand to trouve le nombre de français ki arrive en terminal et li pas fouti écrire so propre langue correctement éna de quoi pose question. To pas rappel qui dernièrement ti éna ene discussion lors bann français ki fini l'école mais ki zot encore analphabète?

Français là li apprane so zistoire nationale et c'est tout! Li conne zisse so bann auteurs, li centré lors li même et sorry, moi mo pas appel ça culture général! Mo signale toi ki 3 premier l'année collège dans maurice zot appranne zistoire et géographie zot l'ile (social studies to pas rappel?) et ki éna collège faire ene sujet qui appelle "Histoire" et éna faire "sociologie"à partir form 4! Mais biensure ça dépend collège, tout sujet pas enseigné partout. Mo pas trouve bann missié ki éna collège dans flacq (par example) pé donne classe histoire ou sociologie zot zélève!

Quand to cause lorette (ou n'importe qui collège catholique) ça même mo dire qui éna collèges qui conne conjugue épanouissement mentale avec épanouissement personnel et éna collège qui compte zisse zot casse et éna collège qui zisse apprane ki compté... bizin conné dans ki collège to mette to zenfant... kifer to croire éna ene tas ki galoupe derrière collège confessionel?
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bon, leducation, moris

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages