Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   La Cigarette! (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/3023-la-cigarette.html)

jayssee 22/11/2005 13h48

La Cigarette!

:moris: Salut à tous!
Bon, mo la pour dire zot ki mo'nn arrete fimé dépi 29 août 2005!! Mo bien kontan népli fimé parski mo éna enn nouvo souffle aster!! ...Voilà! Mo ti envie partaz sa avec zot!! Ki zot pensé lor tabagisme?? :-o :moris:

oritesec 22/11/2005 20h14

Arrete fimé bane zenfan.

vanessa_gater_doux 22/11/2005 22h48

Dej felicitation!!!!!!!
C super dur darreter de fumer!!!!
well done!!!!
B dimune ki pas fimer pas pu comprend dimune ki fimer.
ena dimune ki frimer nek pu frimer ena lote ki fimer la coze nicotine ene mari bon zafer pu destresser!

Zaa 23/11/2005 02h39

waaaaaaaaaaaaaa bravo jayssee!!!!
mo espere to ressi garde to determination ek sa volonter la!...
tone areter ene sel cout? ousoi to p servi banes patch..si pa mass chewing gum ene zourne?racont ene ti cout
en tou k to p rane ene mari service to poumon ;)

aler vou zot...tou banes c ki fine ressi areter, vine racont nou impe..
kan zot passe cot kiken ki p fimer, ki zot fer?..passive smoking?zot riss ene bon bouffer lhr? ousoi zot bat karter zot sanz coter trottoir?

jonno99 23/11/2005 04h29

Citation:

Posté par vanessa_gater_doux
B dimune ki pas fimer pas pu comprend dimune ki fimer.
ena dimune ki frimer nek pu frimer ena lote ki fimer la coze nicotine ene mari bon zafer pu destresser!

100% d'accord avec toi.

Recherchez 'cohiba' dans Google... seul kit chose ki vaut la peine fumer. Kan bann l'armee p dessan Cuba, sa mem mo demande zotte amene pour moi

Mari relax ar sa.

zazaluv 23/11/2005 09h31

Pou faire 4 ans qui mo supposé fine arrête fumé mais mo fine fime ene de temps à peu près tous les 6 mois!! Mais quand gros stress lors moi mo mari envie grille ene tipti mais mo résité, alle boire ene verre délo!

Couma éna bann AA mo croire bizin créer bann FA parski mo ranne moi compte qui même quand arrêté souvent l'esprit lors là même :lol: :lol: . Bizin éna mari volonté pou résisté!! :lol:

Courage Jayssee mo comprends couma to senti toi :wink:

bisous 23/11/2005 16h03

Bravo Jayssee to p donne nous ene bon l'exemple:D

scarface 23/11/2005 19h47

yes jonno99 :lol: !!
rien te tel qu'un bon "cohiba" ou "monté-cristo"!!
li pli bon fume ene cigard de temps en temps, ke fume cigarette lo cigarette ene dériére lote! ;)
:moris:

mosafu 23/11/2005 21h05

moi aussi fin gagne environ 3 ans depi mon arrete,simplement prix cigarette trop cher,et aster mo vraiement content ki mo ti prend sa decision la.

mosafu

jonno99 24/11/2005 05h47

Citation:

Posté par scarface
yes jonno99 :lol: !!
rien te tel qu'un bon "cohiba" ou "monté-cristo"!!
li pli bon fume ene cigard de temps en temps, ke fume cigarette lo cigarette ene dériére lote! ;)
:moris:

ouais taaaaaa!
scarface conner ki mo pe dire

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 19h25.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com