la tete sa robert !! - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 21/11/2005, 18h15
Fan RM

Talking la tete sa robert !!

Mo ti a envi konné ki pli gro latete zot ine déza gagné !!!
Moi, kan mo ti éna 13 ans par la, mo bane hormones ti pé coumance travay !! Abé pou lé coup, dans yam yam ti garcon ki passe divan laporte (parski mo ene tifi pou céki pankor konné!!! ), mone alle trouve ene ti lom mari seryé! mo veille so lère passé tout pou cave sorti déhor, pou fer li trouve moi ! Mo gagne pou alle cotte voisine expré...et finalement ene zour alla li pran moi compte !!! Mo ti pé atane so lère passé divan la porte mo voisine, étan li passé li tourné li guétté bien ki sane la moi !! mo pé conten tou zotto !! pé gagne role !! Li tourné ene 2 ou 3 fois par la, mo lékère allé ca !! fouf ! mo dire sirman sa ti jupe blanc ki mone métté la kine fer ca !! Ti boug contigne so simé et dans mo lékère mo dire "Korek ca, dimé li ava dimane moi sorti are li !!!"...mo coumance tourne mo lédos pou alle mo lacaze...alla mo voisine risse moi dire moi "tahé fi, tone pane trouvé??? to jupe ine sale!!! tone gagne to période mo croire !! alle guette to mama désuite!"... Ayoooooooooooooooo mari traumatisme ca !!! mone compran kifer ti boug ine tourne la tete coume ca plisieurs fois !!!
Allé astère zote tour !! largué !!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 21/11/2005, 18h28
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Citation:
(parski mo ene tifi pou céki pankor konné!!! )
Bomblie alors 'Li' ec ene 'i' impe cuma
barbi - garson
barbie - fille
bombli - garson
bomblie - fille

Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 21/11/2005, 22h25
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Hey ta Bomliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, to mari emotionel ta, heureusement to pa coma mo camarade Bombone. Ene jour li ammene so copine magasin soulier, enfin zote pé gette souliers, bombone demane ene serveuse comien sa paire soulier la, coma serveuse dire li prix la, bombone largue ene gaze “proute proute” Li chek prix ene lote paire soulier, meme zafaire arrive li encore “proute proute”. Li demane serveuse la ene lote prix encore, serveuse la dire li “Getter kamouade, oune vine ici pou impressione ou ti mine, chaque fois mone dire ou ene prix, ou largué couma dire ene mitrailleuse, mais mo désolé ki mo pa pou capave dire ou prix sa paire la” Bombone demane li kifaire? Li dire “ si mo dire ou prix sa paire la, kite fois ou pou tata dans ou calson, allez, kite magasin, allez.”

Moi mo l’aventure ti simple, ene soir mone ale ene l’anniversaire, mone trouve ene ti 35 pé assisé avec so gramère. Mone ale prend li pou ene dance et juste coma mo arrive cote li, ene lote l’homme passe avant moi et leve li pou dancer. Sa cout la, mo pa conner ki pou faire, mo mette ene dialog ek gramère la juska 35 la retourné, li dire moi assiser. Mo assisé et nou continué coser, sa cou la gramère la ki invite moi pou dancer, ene cou meme mo perdi la parole. Mo dire correct pensant ki si mo faire ene gramére ene ti faveur mo pou gagne ene ti benediction parla, ayoooooooo! Gramére la ki commence drague moi sa cou la, li dire moi ki ti copine la so ti zenfant ca et ki l’homme ki pé danse are li la C so copin sa.
Li commence dire moi ki li celibatere, li libre nimporte ki lere mo envie ammene li danser mo capave, li commence done moi so numero portable ek so l’addresse. Après li demane moi mo numero portable, avec ene ton convaincant, mo dire li 11 42636, dans mo meme mo dire, telefoner to va gagne SAMU 114. Mo trouve ene excuse, mo tiré ek mo camarade et nou ale fini nou la nuit dans ene boite a Grand Baie.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 22/11/2005, 10h53
Super Fan RM

Citation:
Posté par bomli
Ayoooooooooooooooo mari traumatisme ca !!! mone compran kifer ti boug ine tourne la tete coume ca plisieurs fois !!!
Allé astère zote tour !! largué !!
Peu importe fille ou garçon mo bien apprécier to sense de l'humour,mais mo sir qui ti bougue la ine tourne la tête parce qui li fine trouve ene zolie mine,problême mensuelle la faire partie de la nature sa perna pou traumatisé Maintenant qui to fine dévoile to identité samedi nou pas pou bisin sipliyé twa,to capave tel pou live MrJ nou tane to la voix
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 23/11/2005, 08h11
Fan RM

Citation:
Posté par monica__95
Peu importe fille ou garçon mo bien apprécier to sense de l'humour,mais mo sir qui ti bougue la ine tourne la tête parce qui li fine trouve ene zolie mine,problême mensuelle la faire partie de la nature sa perna pou traumatisé Maintenant qui to fine dévoile to identité samedi nou pas pou bisin sipliyé twa,to capave tel pou live nou tane to la voix
to pane répone ??!!! ki pli gro la tete tone déza gagné??
Réponse avec citation
Réponse

Tags
robert, tete

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages