Star Academy 5 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 11h31
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Star Academy 5

StarAcademy 5
Qui regarde la Star Ac 5 de temps en temps? Moi je la regarde sur 24/24 quand j’ai le temps. Esce que Emilie va etre une autre victime comme Hussine, Sophia et Oda?
Je pense ke la finale sera entre Jeremi et Elie, pauvre Emilie, tu est belle, tu chantes bien, tu as de la classe et tu est la meilleure mais tu est une metisse.

Votre avis s.v.p.

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 11h57
Fan RM

Ben dis donc tu regardes de l'Angleterre???

T'as pas dit que JL était la première victime de cette saison!!! Ti fini conné li pas pou alle ziska la fin! Li pas di tout dans l'image ki la production pé rodé!!

Quand à Emilie, moi en tant que métisse (fille des iles) mo comprend beaucoup so l'attitude, so bann réserve, so coté impé carré carré, et so l'éducation impé classique mais pou bann français li éna ene baton dans le c** parski li pas divoltère . Et naturellement tout comme JL li pas corresponde à la star qui TF1 pé rodé .

La fin? Pascal (si finalement zot pas trouve li trop vié ) et Ely (si bann fan Magalie pas vine joué trouble fête)
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 11h57
Couper Cannes

Salut Rocco,

Sa fèr moi rire nou pé kozé are Star Ac lor forum RM

Perso, mo pa di tou ène fan sa l'émission mais mo éna mo sources kan mèm

Mo konèt éna ène réunionnaise sa lané là mais voilà ... Sa bane télé là pé récompense dimoun ki pé rapporte kass et rien dot. Alèrmen, le vainqueur ne sera pas forcément celui qui mérite le plus de gagner mais celui qui fera le plus vendre de produits dérivés.

Bonne chance à tou sa bane RM ki pé guetté Star AC, zot dévé stressé dévan zot poste kan zot préféré pé fèr li bèse ! Mo ti pé rié kan mo ti pé guette sa èk mo gatté, limite li ti pou apelé ène l'avocat pou défane so préféré !!

Mo pou pense toi Roco kan mo pou régardé la Star Ac astère. Mo favori ... Nikos !! Mèm si li nul, li pé diré lor TF1, personne pé touche li.

Salutations amicales
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 12h41
Super Fan RM

Zazaluv, to observation et perception sur la gestion de TF1 lor Star Ac sont vraiment précise, C vrai ke la gratification financiere jouer ene grand role dans sa emission la car C banne ti marmailles ki decides le ou la gagnante. Personelment mo croire bien ke Raphi fine detruire Emilie et fine faire trop bocoup eloge a sa ti bimbo (Maude) ki chante avec ses yoeus et sans voix.
Tiwomi, to ryer kand to tanne Rocco regarde Star Ac, Rocco C ene element ki mette ses doits dans tous les sauces, coumesa en conversation, li ena ene l’espace pou mette so boute. La vie entière m’interresse car nous ne savons pas qui nous attend demain.
Pronostik : Les 3 prochaines nominees seront: Emilie, Magalie et Alexia.
Zazaluv, suis a Maurice en ce moment ci, mo ene migrateur moi et mo partou.

A bientôt

Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 15h55
Super Fan RM

mo pas guette star academy mais seul zaffaire ki mo pas content avec c`est ki zotte finne prend santer bob sinclair - love generation
1 cam DJ dans mru p dire moi kan dimoune tanne sa li nepli bob sinclair li nepli love generation... ine vinne star academy....
santer la mari donne bal ici dans uk mais cam la dire moi dans maurice pas cpv mette li zouer meme....

p.s sorry pou alle 1 ti peu hors contexte
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 20h19
Fan RM

Ah bon rocco, to même le globe trotter ... mo d'accord avec toi dans to bann pronostique et observation... nous ava guetté ki passé aster. franchement quand to guette ça avec ene certaines distance to trouvé couma milié showbiz marsé et bann trafic embas la table vine preské en direct! Mo riyé parski aster né pli guetté kisana pou vine gagnant mais guetté ki bann magouille production pou faire tel ou tel dimoune gagné ou sorti!

Shezad to pas di tout hors context mais c'est vrai qui ene la misik aussi fun et aussi bien ki "love generation" fine vine aussi banal à maurice à cause ene emission... bien dommage mais alle konné ki to pou blamé? Mentalité mauricien qui là pas fine conne faire différence entre la musique et l'émission? Ou bien ene émission qui fine dévalué ene la musique?

Mo pas conné mais mo croire ki aussi ici, li marche bien sans qui dimoune systématiquement associé li avec starac non?
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 20/11/2005, 22h02
Super Fan RM

Citation:
Posté par zazaluv
Shezad to pas di tout hors context mais c'est vrai qui ene la misik aussi fun et aussi bien ki "love generation" fine vine aussi banal à maurice à cause ene emission... bien dommage mais alle konné ki to pou blamé? Mentalité mauricien qui là pas fine conne faire différence entre la musique et l'émission? Ou bien ene émission qui fine dévalué ene la musique?

Mo pas conné mais mo croire ki aussi ici, li marche bien sans qui dimoune systématiquement associé li avec starac non?
Merci pour to reponse

Citation:
The Defected office has been bombarded with emails telling us what we already know, ‘Love Generation is simply the biggest track of 2005.’
A massive hit in Ibiza throughout the summer, ‘Love Generation’ is an infectious, feel good summer track with an addictive whistle hook and a reggae vocal delivered by one of the original members of Bob Marley’s Wailers, Gary Pine. National chart success beckons, watch this go all the way!
12”, CD Single
moi comme grand fans de funky house mone trouve santer la mari sani...
choque ki mo gagner mo gagne contact ek mo 1 mo cam dj a maurice li dire moi coumsa ki comme quoi ici santer la pi!!!!
lerla mo ti p explike ki dans londre ena banne grand dj p passe sa meme 2 fois dans zotte soiré!!!!!

lerla mo demande shamarelle - shamarelle dire moi santer star academy line plein tanne sa...

bon apres tout c le media... a la fin du jour media cpv mette 1 santer o top ou sois devaluer 1 santer ....

dans contexte star academy pas mo type demission mais esperer ki zotte banne ti tiyo ki zotte finne donner rentrer

Rocco Dans La Rue La Paix a port louis ena 1 bookies ki appele "ti tonton" cotte sa boug la tout to cpv zouer depi
ki cyclone pou fer classe 4 a maurice ziska ki ministre pou elue election
mo sire ki comme quoi la bas ena banne open bettings pou star academy

Enjoy
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 03/12/2005, 08h20
Super Fan RM

Pour ceux qui s'interressent au Star Ac.5
Les racistes ont encore une fois votés pou une peau blanche, Emili, comme un métisse, je sais comment tu sens dans le metropole, C pour ça que la France à brulée réçament. Désolant ki to forme parti de la brigade de Hussine, Sophia et Oda, La Star Ac 6 fera encore une autre victime de notre race. Des le commencement, to fine brillé comme un diamant et le jour ki besoin reconnetre to valeur, zote fine couvert toi avec vert du gris.

Ena beaucoup magouille fine traversé dans ça Star Ac5 la.
Exemples:
Pour les votes de la tourné, Arno a été sacrifié pou cedder la place à Pascal, Li evident ke Arno est bien estimé par L’armé puberté de la France banne marmailles ki encore ena du lait zote maman lor zote néné. Cette semaine, zote faire ene scenario en fesant ene casting pour le dixieme membre de la tourné, car bien en avance, tou banne journeaux et magazines tine annonce l’inclusion de Arno de la tourney.
Ki faire zote ti organise ene demi finale a trois filles? Pou divise les votes.
Ki faire o dernier moment, zote tine organise ene relooking pou Magalie? CT pou prepare li pou la finale.
Une reunionaise envoye so vote 2 pou Emili et li tanne dire ki so vote fine alle pour Magalie no.3
Hier soir, tous banne reunionais pas fine capave voter acose la ligne tine bloké par TF1.
Anterne Reunion tine faire ene campagne massif pou Emili, mais en vain.

Asterela mo conner ki maniere banne talents et banne dimoune ki ena certificats dans banne cités senti zote et mo na pas blame zote attitude.

Enfin C Jeremi ki pou gagne la Star Ac5 comme il le mérite entre les deux.

Rocco
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 03/12/2005, 14h48
Manev

Je ne m'intéresse pas du tout à la Starac' mais ça t'étonnes qu'on évince les bronzés ? Ca fait des années que ça se passe pareil mais dans la réalité dans ce pays.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 03/12/2005, 20h32
Fan RM

Ben oui, on savait qu'elle ne passerait pas!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
academy, star

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages