Pourquoi La France brule t'elle aujourd'hui? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 19h45
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Pourquoi La France brule t'elle aujourd'hui?

Pourquoi La France brûle t’elle aujourd’hui?

Qui sont responsable pour les émeutes quotidiennes de La France?
Eski le system d’égalité ene facteur contribuant dans sa banne incendies la?
Eski les sonnettes d’alarm fine sonné pendant longtemp et personne pas fine entendre ou pretende sourde?

Zote avis pou bien accueili lor sa problem d’actualité.
Merci

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 20h40
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
mwa mo pensé ki dépi bien longtemps ça existé é malheuresement pane pren compte bane probléme banlieue é maintenant ki partou pé brulé gouvernement pé pren bane mesures pé débourses si pa combien millions d'euros pé fére sési pé fére cela, comme toujours koi kan c tro tard. mé mo pensé ki ti bizin réveillé avan.c vré kil ya bocoup de racisme dan tou cela kan t blak ou beur sa pass pa kimporte t diplomes mé maintenant ta ceki foute le bordel pour foutre le bordel é ten a ki se révolte parcekils ont en vrémen marre.
mé bon tou ça éne probléme tré complexe ta la faute du gouvernement la faute des parents les gamins à 23h dehors fo arrêter,a 12ans avec des coktel molotof cote nou pé alé????????!!!
mé bon ossi je me disai ossi ke c toujours les mêmes ki se révolte ya tellment de cultures en france les asiat les indoues etc... é g l'impression c toujours les mêmes ki se révoltnet alors ke nous ossi on a nos merdes on subi ossi des discriminations alors es kon a moins de geule ,commet font ses otres ki réussissent san se révolté??????????
En tou kas mone mari ploré semaine dernière 00h15 mone senti brilé mone ouvert mo la fenétre difé ti pé pren dan parking ,bien triste tou sa ,bien désolan ,bien pathétik.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 20h56
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Oritesec, merci pou to contribution et mo trouver ki to fine souligne beaucoup des raisons valabe lor les responsables de ces émeutes la. Discrimination jouer ene grand role ladan, et pou appaise le problem, les otorités concernés pou faire ene lenkette, trace ene plan daction ki pou prend la poussiere dans tiroire comme dabitude.
Merci.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 21h07
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
MO TI Pensé pour fére éne ti thread lor là mé tone envoye li avan (°!*)
merci à toi
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 21h22
Labourer

La france pé brillé parski éna boucoup bann problem socio-ecomique partou
dan 4 coin pei la.Bann problem la fine cumulé dépi lontan et zordi li fine
explozé mé sa pou arrete parski ban ki pé met difé pé exprime enn certaine
raz lé bol.Kouma zot koné ki zot ena tor pou manifesté zot koler dan sa manier
la zot pou arretté par zot mem sa mé apré ban lotorités pou vine fer kroir
zot inn mat tel rébélion dan tel kartier ou tel koin.
Zordi népli kapav asize koze otour enn la table san ki sa explozé.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 10/11/2005, 08h15
Fan RM

Ban premiers ki ti vine en France, zot ti vine là par amour du pays, dans l'espoir d'un avenir meilleurs et zot ti faire profil bas. Mais deux générations plus tard, c'est l'insatisfaction. Personne né pli envie travaille pou 2 sous ou cé qui lé travail pas trouve nanien. Ena aussi qui éna folie grandeur: quand to tanne ene ti zeness dire "Mon grand-père a une retraite de 900 euros par mois et c'est ce que je me fais en 2 jours" ça donne à réfléchir... Ena ene sel envie et c'est vinne riche vite. Gagne cash et frimé.

Quand aux jeunes de moins de 14 ans, parents ine démissionné. To capav dire moi ki ene zenfant 10 ans faire dans la rue à minuit??? Sorry mais bann "grands frères" zot même qui bann mafieux souterrains et ki l'example zot donne cé qui pé vinne derrière zot?

Gouvernement français ine trop laisse zaffaire pourri, cash pou soulage ene ti moment et après? De toute façon zot l'intension, ct de laisser pourrir et de faire en sorte que ces gens retournent dans leurs pays d'origine. Mais zot fine parié lors mauvais cheval. Tout ça bann jeune là né pli éna aucène vrai identité... zot né pli capav associé zot au pays d'origine de leurs parents ou grands-parents, ni capav assimile zot à la France alors zot dans ene espèce de no-mens land! Bé zot faire cé ki zot envie et zot défoule zot couma zot envie et même la police pas faire zot peur!

Pas cauze ça espèce nain ki vine faire bann déclaration fracassante dans bann cités là... mo croire so problème conjugale pé faire li perdi la tête!

Cé qui dommage là-dans cé ki zot pé faire bann lézot couma zot même souffert et en plus zot pé donne pouvoir à Le Pen et devillers ! Finalement c'est l'avenir de mes deux gosses ki zot pé fout en l'air!

Et dire moi dans tout ça zistoire là, combien conne noms ça dé piti ki ti fine mort là? Capav comte lors ne sel la main!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 10/11/2005, 14h20
Fan RM

C'est clair que c'est choquant tout ce qui est en train de se passer mais personnellement, mo pas trouve sa bannes émeutes la justifiés! C'est tout le temps les mêmes qui pé foutent de la merde ici en france. Couma oritesec ine dire, nous aussi, bannes mauriciens, nous bannes étrangers ici mais mo trouve mal ene mauricien laisse so bannes enfants alle brule lotos dimounes a minuit lor chemin

C'est tout ene question d'éducation et de mentalité! Gouvernement français pas doit sa bannes la narnier! Au contraire, govt pé donne zot plus qu'il n'en faut! Tout aide, tout facilité qui zot penser capave exister dans la france, sa bannes là bénéficier de cela! C'est dans sa bannes familles là meme cotte ena mari pou éna 7 femmes ek 7 enfants par femme, cotte bannes femmes là pas pou travail et pou gagne so allocation chomage, cotte tout membres la famille pou paye demi tarif dans transport en commun, cotte bannes zenfants pou gagne la bourse scolaire, cotte la famille pou bénéfier de bcp d'aides au logement! Mais qui zot pé roder de plis

C'est zot même qui pas capave adapter ici! Dans zot pays d'origine, zot pé mort de faim, ou zot pé écraser par bannes régimes de dictatures ou d'extremistes. Ici, zot pé mange à zot faim et zot pé gagne tous sa bannes facilités ki mone mentionné plus haut là. Si zot trouve ici pas bon, retourne cotte zot

Dimounes nette dire qui bannes français racistes! Mo pas dire que c'est faux, mais c'est ça bannes fouteurs de troubles la même qui faire tout pou qui français dégoute zot! Du coup, bannes français mette tout dimounes dans meme panier... . Enfin, moi mo dire que c'est la faute au goovt! Govt trop soutire zot! Pé soutire zot qui pé gagne probleme ek zot coumesa! Si pas ti soutire zot, mo pas conner qui ti pou arriver moi!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 10/11/2005, 14h27
Fan RM

Citation:
Posté par zazaluv
Pas cauze ça espèce nain ki vine faire bann déclaration fracassante dans bann cités là... mo croire so problème conjugale pé faire li perdi la tête!
zazaluv, le truc est qu'avec tout se qui est en train de se passer, le prochain président sera ou ce cher petit nain, ou JMLP
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 10/11/2005, 14h35
Enflé

bonjour
moi mo donne zot ene l'explemple cot authorité français pas en cose et en mem temps sujet zot meme mais pas dire qui mo egoistes ou racism merci davance
Voila lanné passé mo ti éna ene locataire de 19 ans li habite tout seul dans mo appartement alors li abandonne léecole et so frequentation attack bank ti magasin et bandit quoi meme ziska maintenant mo pas fouti loué mo appartement a cose li au scéllé alors LA CPAS de mo village payé so location 450 euro par moi + donne li 75 euro par semaine pou vire et sans compté qui amene so ration tous lé semaine et la moi mo travail avec éne ancien prisonnier guerre qui éna 86 ans et combien li touché par moi pensioné la 650 euro par moi et li rest dans ene toudi mal baré alors mo d'accord qui éna injustice mé pas sa quantité pé dire la dire moi nou entant morisien cite moi ene parmi nou morisien qui en mal de vivre en europe nou nou fine obéir a la vie european et nou respé zot nou pas amene nos culture mauricien ici pou coumande bane european nou debrouillé par nou mem qui nou travail en noire ou declarez nou debrouillé c'est pour sa mo fiere d'etre morisien jamais mo fine tann coé lor morisien.
mais par contre éna parmi nou qui fine tan bann parole rasism envers notre égard oui sa arrivé mais croire si ban qui dans banlieu rode ameme zot lavie bien et comporte zot bien zot éna lavenir en europe c'est pas lafrik ici ou bann pay cominist ou dictateur
.mo demand parmi zot si zot éna ene magasin zot bisin employé ene caissiere eski zot prend ene zennesse qui ene ta zano ou couionande piqué dans fiqure et péna fason parlé ar dimone zot pou prend li pou travail non alors si banne banlieu comporte zot couma ene dimone respectable et pas cose problem l'authorité pays qui fine adopté li mo pensé li pou reussi
alors pense et medit lor sa qui mo pé dire mo pas contre personne so lopinion zot éna tou droit contre moi mais moi personellement li possible qui éna injustice mais pas sa quantité pé dire la
dans moris chomeur pas gagne 800 euro par moi pas gagne allocation pou zenfant ni aide sociale alors qui faire plainié zeki éna li pou toujour éna saki riss pou toujour riss ene banlieu si li fine riss zordi li pou blié so banlieu li pou rode en core plis argent pou amene plis grand la vie moi mo dire brule auto tidimone cot sa avance zot all brile loto minis ou capitalist qui faire loto ouvrier qui pé travail pou soigne so zenfant si sa continué la mo croire qui european pou vine 100 pour 100 racism et la nou pou souffert merci mo pas contre aucun ici mo donne mo lopinion qui li mal interpreté ou pas mo presente mo excuse a celui qui prend li en mal
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 10/11/2005, 15h03
Supervisor

MOne tane n ta zafer lor sa bane zistoir la

eski kikene kave fer mwa n rezumer bref c kine ariV.......merci d'avance
Réponse avec citation
Réponse

Tags
aujourdhui, brule, france, pourquoi, telle

Outils de la discussion
Modes d'affichage