zot éna ene radio pou ecouté soyez content morisien - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 08/11/2005, 16h54
Enflé

zot éna ene radio pou ecouté soyez content morisien

allez mo trouve sa inpé desagreable qui morisien couma nou let passe letemps lor discussion couma bisin dirige radiomoris .moi mo éna mo l'opinion pou moi moi aussi éna quichose mo pas trop d'accord ar radiomoris mais gentillement mo pass mo message mo pe,nsé qui page d'accuielle avant timeilleur parcequi mo pas assez inteligent lor pc sinon mo arrive quand meme a lire les plis gros
alors la vine dire qui pé censure message et protege tel religion et pé commence met bollywood lor radiomoris mo dire stop banne cammarade quand pas ti éna radiomoris ti ecoute koolfm et la aussi ti éna hindoustani la pas remark mo rapelle zot qui moris ene pay mutiracial et pas zis chanteur séga qui éna moris mo rapelle moi quand mo ti moris dans gamate la veille marriage ti éna chanteur hindoustani qui chante zot propre composition alors qui faire radiomoris bisin met zis séga parcequi l'europe et plis chretien zot bli' zot racine quisa ecouté mo esperé zot pou reflechi et arrete faire zenfant lor site la laisse banne piti tranquille zot perdi zot letemps lor sa radio la et zot faire nou rest en conrtact sans aucune salaire et surtou banne piti zot péna revenu mensuelle
astere mo vine are banne organisateur soirée mauricien avant tous radiomoris tibon pas zot publicité pou soirée zot gagne client faire largent et astere quand banne piti dire stop astere zot payé pou pass ene pub zot grincé qui zot problem to soirée banne morisien payé payé meme assez chere pou assité soiré et parfois client regreté all zot soirée moi aussi mo organisature soirée mo pas pé dire qui mo pli bon mais mo pé dire li normal qui zot payé publicité et moi mo dire ti bisin faire zot payé par jour zot lé zot pub paraitre et croire moi li bon coumsa éna trop qui pé abbusé ar soirée parfois 4 soirée par mois et alors celui qui envie vriemant gagne dimonde dans so soirée abbé payé la caisse mo frere pas prend tou dans poche payé chanteur payé radiomoris pou pub li bon la ban responsable radiomoris moi mo dire zot continué sinon c'est organisateur soirée qui pou dirige zot radio faire attention éna mem pé denonce zot acose zot diffuse séga sans authorisation abbé dire zot denoncé tant qui mo la narnié pas pou arrive zot tou chanteur mauricien qui mo éna contavt apprecié zot et pre pou faire live ar zot quand zot en tourné pas peur personne banne til'esprit qui fou lamerde ici
bon courage continué
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 08h54
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy,
Coma toi, moi ossi mo pa assez intelligent, eski to capave éclairessi moi un peu lor to argument?
Merci.

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 10h38
Enflé

rocco mo argument li simple

mo lé dire qui morisien jamais li content éna ene radio pou ecouté nou richesse nou culture et aussi cot nou capave chatté et discuté entre nous mais voila qui éna pé fine ici zis pou critiqué abbé moi mo dire zot si pas content all lor koolfm ou lot radio laisse nou ecouté chaté tranquil
et moi mo sur qui bann qui pé critiqué c'est banne qui zot message pubilicitaire ou marketing pé censuré qui pé revolté zordi avant tou ti bon astere couma dire payé pub pou affiché lor radiomoris tou sortes critik commencé quand zot prend largent morisien dans concert qui faire zot pas avoy ene ti casse pou radiomoris et qui banne qui pé travail benevole lor moris capave pren sa l'argent la amelioré site la au lieu sa zot let critiké ala cot mo problem sans rancune ar personne
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 11h42
Fan RM

Thumbs up

moi mo bien conten mo radio !!
mo bien conten vine chatté, passe ene ti moment are bane cams lor base, ékoute ti la misik, mo passe mari bon moment are zotte !!
Céki envi casse nou nissa, li pankor né !!! et so mama fek mort !!!
Vive RM
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 14h07
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eddy,
Merci pou to eclairesissement lor to thread la, li evident ki ena membres vine lor RM pou divise nou grand lekip, coma seki ti faire ene appel pou tou banne etudiants mauriciens pou alle lor ene lote site.

Merci.

Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 15h51
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
li evident ki ena membres vine lor RM pou divise nou grand lekip, coma seki ti faire ene appel pou tou banne etudiants mauriciens pou alle lor ene lote site.

Merci.

Rocco
AH BON??? pa ti meme konné... mo konné parfois éna laguerre mais sa bane simagré la mo pa ti au couran..! LONGUE VIE RM !!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 09/11/2005, 18h56
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
moi c ki mo fier c RM !!!!!!!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 13/11/2005, 11h36
cornetyannick
Guest

Exclamation

Citation:
Posté par Rocco
Eddy,
Merci pou to eclairesissement lor to thread la, li evident ki ena membres vine lor RM pou divise nou grand lekip, coma seki ti faire ene appel pou tou banne etudiants mauriciens pou alle lor ene lote site.

Merci.

Rocco
Rocco moi mo pas la pour divise bane se qui lors Radio Moris mais mo ine faire un Forum pour peremet bane etudiant Mauricien viens partage zot l'experience avec bane les autre etudiant et ensuite permet a bane Zennesse Mauricien ki encore dans Moris gagne un place cot zot capave gagne bane l'information pratique ki pou aide zot dan zot demarche pour vine faire l'etude dehors ek aussi cone un peut ki ete sa la vie qui nous appele "la vie Etudiant". Et mo redire toi ki mo pas ici lors RM pou divise zot.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 13/11/2005, 13h16
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Citation:
Posté par cornetyannick
Rocco moi mo pas la pour divise bane se qui lors Radio Moris mais mo ine faire un Forum pour peremet bane etudiant Mauricien viens partage zot l'experience avec bane les autre etudiant et ensuite permet a bane Zennesse Mauricien ki encore dans Moris gagne un place cot zot capave gagne bane l'information pratique ki pou aide zot dan zot demarche pour vine faire l'etude dehors ek aussi cone un peut ki ete sa la vie qui nous appele "la vie Etudiant". Et mo redire toi ki mo pas ici lors RM pou divise zot.
Missier Cornet ... nu pas trop dak ec sa mentaliter la nous.. bannes zistoires check sa demars la ou check lot demars.. RM ene ti base seryer.. cass ou poz embas filao ecoute ou la misik trankil...
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 13/11/2005, 15h07
cornetyannick
Guest

Citation:
Posté par ZahoOL
Missier Cornet ... nu pas trop dak ec sa mentaliter la nous.. bannes zistoires check sa demars la ou check lot demars.. RM ene ti base seryer.. cass ou poz embas filao ecoute ou la misik trankil...
Zahool to site li la pour promouvoir to radio allors ki mo la pour promovoir rencontre bane etudiants Mauricien donc le problem li cote mo pas croire ki mo pe fair un kitchose de mal amoi ki zot pas daccord ki bane etudiant morisien ena un place pour zot zoine pou coze lor la vie etudiant ek partage sa l'expereince la. mo Forum li ziste lor rencontre et exchange bane info entre etudiant et mo pas comprend ki derange zot la dan.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
content, ecoute, ena, ene, morisien, pou, radio, soyez, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages