Moral pa bon di tou.... - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 06/11/2005, 12h47
Manev

Envoyer un message via Yahoo à Manoue
Moral pa bon di tou....

Bjr zot tou.

Voilà, éna 2,3 mois ki mone inscrire moi lor radiomoris, mé mone im p hésité pou posté 1 mess.

Mone rencontré mo mari ki 1 Belge en 2001 et nou fine marié en 2003. Mone kit Maurice en mai 2005 pou vine vive ici ek li. Entre moi ek mo mari péna aucaine prob.

Mo prob c ceci: Mo belmer reste en Italie, mé qd li vine en vacances, li manze mo la vie et ça p empiré. Déjà avant li rencontré moi ek mo fami line dir ki mo conten so garson zis pou so cash etc... Cé ki pa vrai car mo ti éna 1 bon travail la bas et mo la vie ti correk.

Mo senti moi mari tou sel, mo péna fami ici, et mo pa tro kav raconte mo mari sé ki so mama fer qd li pa la. Mo pa lé ki li senti li déchiré entre nou 2.

Mo senti moi mari perdi, mone kit tou (fami, travail), mo fami manque moi bcp et lor la mo péna camarade.

Si zamé zot ine déjà fer face à mem prob, svp aide moi.

Merci d'avance.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 06/11/2005, 14h27
Super Fan RM

Citation:
Posté par Manoue
Bjr zot tou.

Voilà, éna 2,3 mois ki mone inscrire moi lor radiomoris, mé mone im p hésité pou posté 1 mess.

Mone rencontré mo mari ki 1 Belge en 2001 et nou fine marié en 2003. Mone kit Maurice en mai 2005 pou vine vive ici ek li. Entre moi ek mo mari péna aucaine prob.

Mo prob c ceci: Mo belmer reste en Italie, mé qd li vine en vacances, li manze mo la vie et ça p empiré. Déjà avant li rencontré moi ek mo fami line dir ki mo conten so garson zis pou so cash etc... Cé ki pa vrai car mo ti éna 1 bon travail la bas et mo la vie ti correk.

Mo senti moi mari tou sel, mo péna fami ici, et mo pa tro kav raconte mo mari sé ki so mama fer qd li pa la. Mo pa lé ki li senti li déchiré entre nou 2.

Mo senti moi mari perdi, mone kit tou (fami, travail), mo fami manque moi bcp et lor la mo péna camarade.

Si zamé zot ine déjà fer face à mem prob, svp aide moi.

Merci d'avance.
Merci pou to ti post ki to finne metter... couma zotte tout conner lors net personne pas conne zotte... alors nimporte ki sanla ena banne ti plembro zotte cpv raconter ek mo sire ki ena dimoune pou aider...

sinon

moi seki mo penser c ki to bizin coze ek to mari lors la...
toujours communication dans 1 couple li bien seryer!!!

Mo esperer ki pou ena banne les autres users ki pou aide toi lors la
et bon courage
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 06/11/2005, 14h40
Super Fan RM

slt manoue, mo comprend twa c pas facile de vivre tous ça,suretout quand to fami loin to pas lé inquiéte zote, si to perna personne a qui te confier,parle de ce problême a ton mari et cherche des amies a qui te confier ça fait du bien de parler nous avons quelques amies rm sympa en belgique sur qui tu peux compter
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 06/11/2005, 20h20
Fan RM

Mo d'accord avec lézot, cauze ça are to mari mais pas faire couma dire pé attaque li avec so mama. Mo expliqué... pas commence par dire li "to mama ceci ou to mama celà..." pran li gentiment et dire li ki li pensé par example sur le fait qui éna dimoune ki capav croire ki to pé rode so l'argent? Si li croire ki so fami ine bien accepté toi? pose li bann ti questions qui to belle-mère ine avancé et finalement to démane li si li pou croire toi si to dire li kisana ine dire toi ça? Ensuite to expliques to vision de la chose! Zot dé dans sa la vie là et si ene pas siporte lotte li pas pou marsé.

Allez courage!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 08h39
Enflé

Bonjour Manoue,

je ne sais pas ce que ça fait de vivre loin de sa famille. Ce n'est pas mon cas, donc là-dessus, je ne peux rien dire sauf imaginer que ça doit être très difficile. Il faut s'accrocher...

Par contre pour ta belle-mère, je peux dire quelque chose. La mère de mon ex ami était un peu comme ta belle-mère. Elle disait que je ne méritais pas d'être avec son fils, que je n'étais avec lui que pour de mauvaises raisons. Ca me créait beaucoup de problèmes et je ne voulais pas en parler à mon copain parce que je ne voulais pas qu'il le prenne mal. Et puis un jour, j'ai craqué, je lui ai tout dit : que je ne supportais qu'elle pense ça de moi, etc. Il est allé parlé à sa mère et tout est allé mieux. (on s'est ensuite séparé, mais rien à voir avec ça....)
Et puis de toute façon, dis-toi une chose : c'est avec ton mari que tu vis et non pas avec sa mère !!! C'est sûr que c'est 1000 fois mieux quand ça se passe bien, mais quand tu sens que ça ne peut pas s'arranger, alors il faut faire abstraction de la belle-mère !

Enfin, c'est mon opinion.

En tout cas, mo souhaite toi ene bon courage et mo sir ki to pou trouve banes rm mari sympa en belgique !

marjo.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 09h01
Foreman

Coucou fiii! Pas gagn tristess!! To bisin trouv bann camouades morisyen en Belgik!! Mo pensé ki to bisin coz ar to bolom. To bisin dire tout sa la lor to belle maman! To ti bolom bisin coné... Courage fiiiii... Mo pe avoy twa enn gros gros dosage de joie ... Tout rentrera dans l'ordre si tu parles à ton mari. Bisouuuuuuu et courage (encore une fois)...
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 09h26
Manev

Envoyer un message via Yahoo à Manoue
Bjr tou dimoune,

Mo rémercié tou cé kine répone moi.

Mone pran en considération cé ki zot ine dir moi. Mo pou koz ar mo bolom bien calmement.

Zot pa pou croir kuma sa ine fer moi di bien qd mone lir zot bane mess.

Merci bcp et gros bisous à zot tou.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 09h31
Foreman

Biennnnnnnn

Bravoooo fiii!! To korek!! COURAGE!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 09h42
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Thumbs up

Slt Manoue .Fére lé mieux kom to senti si li bon ou pa.Tone gg boku bon conseil à toi mnt de fére le bon choix.Bon courage et bonne chance.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 07/11/2005, 09h52
Super Fan RM

Citation:
Posté par jayssee
Bravoooo fiii!! To korek!! COURAGE!

Oui, bisin bcp courage pou affronte sa situation la,garde le morale Manoue,nous sommes de tous coeur avec toi.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bon, moral, tou

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages