Grand-meré& Grand-peré - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 13h01
Fan RM

Grand-meré& Grand-peré

Salut a tous le monde,
mo ti a content conne si zotte ena grand-meré et grand peré,
ki rapport zotte ena.....

Moi mo ena deux grand meré et en grand peré,avec ene grand meré mo pas bien,nous rapport ine fini depuis longtemps,c triste mais c la vie,avec les autre la mo bien estime zotte,mo bien content zotte.Seki mo pense ki ene grand dimoune bizin montre nous et donne nous conseil couma bizin vivre bien,dans nous courage pou alle de l'avant dans la vie.Sa grand meré ki mo ena la li met bcp la guerre dans nous famille a cause sa meme mo pas bien avec li,jusq'ua so banne zenfant meme pas bien avec li,mais couma zotte appelle sa dimoune la???
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 13h15
Supervisor

Mwa mo mari konten mo gran mere, mai malheureuzement depuis kelke elle est atteinte de la maladie Izaymeur(sorry pa koner kouma ekrir sa)!
mem sa mo mari konten li, parski n mari Gran mere sa, li bien fer pou so bane ti zenfant!
et mo gran osi korek , mai bon san plus!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 13h25
Super Fan RM

moi j'ai pas trop connu mes grand-parents maternels 9j t petite quand ils sont morts)... mais j'ai assez connu mes grand-parents paternels (mais ils sont decedes maintenant)... la maman a mon papa, j'ai les larmes quand je pense a elle... on s'aimait tellement, keskelle ne faisait pas pour venir me voir malgre l'age!!.. Ma mami elle m'a fait comprendre la valeur d'une mere.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 13h49
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Thumbs down

Je n'ai pas eue la chance de connaitre mes grand-parents.Ni maternels ni paternels.SNIFFFFFFFFF
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 14h04
Super Fan RM

Mwa je n'ai pas eue la chance de connaître mes grands parents paternel mon pére était orphelin, j'ai eue la change de connaitre mes grand-parents maternelle je me r'appelle trés bien du décé de mon grand -pére j'avais 10 ans quand il est tomber malade et un aprés midi quand je suis rentré de l'école j'ai vue ma mére en train de pleuré dans les bras de mon pére j'ai compris que mon grand pére était décédé,ma grand-mére ne s'en ai pas remise,ils étaient trés amoureux et depuis elle a bcp changer !!! mais j'ai des bons souvenir des heureux moment passer avec mes grand parents.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 14h25
Fan RM

Et ben moi il me reste mes 2 grands mères.

Mon grand père maternel est décédé il y a 9 ans et mon grand père paternel est décédé quand j'étais toute petite...

Mes grands mères je les adore.

Ma grand mère maternelle est à 500 km de moi, et malheureusement elle a la maladie d'Alzheimer depuis de longues années, elle ne reconnait plus personne de son entourage, elle ne sait plus marcher, ni parler. Elle ne sait plus rien faire seule. C'est horrible cette maladie.

Ma grand mère paternelle a 84 ans.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 14h50
Fan RM

Mes grands-parents sont une partie de ma vie que je garde au plus profond de mon coeur...

Mo granpère maternel ine décédé dépi longtemps et zamais mo fine conne li mais ça ene grand régret pou moi. Mo grand-mère ti rémarié et nous fine considère so deuxième mari couma nous grand-père mais li aussi li fine allé bien bon ère.

Mais mo pli grand régret c'est zamais mo rappel mo gandmère paternel, enfin si mais li fine mort quand mo ti éna 1 an. Mo seul ti zanfant li fine conné. Chaque fois mo pense li mo triste paski mo dir si li ti là, capav la vie ti pou autrement. Li ti pou montré moi ene ta zaffaire, raconte moi ene ta zistoire. So l'amour ti pou sécurise moi. Mo pas conne so la voix, mo conne so visage zisse en photo, mo toujours ressenti l'amour li ti éna pou moi mais mo pas rappel quand li tipran moi ti bébé. Mo touzour éna ene l'impression de vide ou une impresion de chose non finie quand je pense à elle.

Mo grandpère paternel manque moi beaucoup aussi, mais mo régretté ki zamais li ti vine proche are nous so bann ti zenfant. Quand li fine allé mo fine ranne moi compte combien mo l'histoire mo fine perdi parski mo pas fine osé approche li et pose libanne question et montré li ki li ti important dans mo la vie.

L'année dernière mo fine perdi mo grand-mère maternelle et là aussi souffrance mari grand. Nous ti tellement proche are li, li ti tellement gentille... J'ai vécu tellement de moments heureux avec elle et chez elle. Je me dis que j'aurai pu la gater encore plus... pourquoi ce n'est que sur sa tombe que je lui ai donné des fleurs et pourquoi je ne l'ai pas fait quand elle était vivante??....

Je les aime encore plus maintenant. Tout ce petit monde me manque et il y a plein de souffrance quand je pense à eux... c'est pourquoi quand on plaisante avec la mort ça me met hors de moi, parski cé ki resté ki souffert encore plis...
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 15h40
Fan RM

Thumbs up

C bien ki zotte partage zotte idee,opinion ensamble avec nous.
Merci bcp pou sa banne ti reponse la
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 18h27
Manev

Moi, mo pas fine cone mo mama so papa, quand li fine mort mo mama ti ena 4ans et mo g-mère jamais pas fine remarié.Parcontre mo bien content mo g-mère au contraire de temps en temps mo ecrire li ene ti mot pou mo montré li ki mo pense toujours à elle.LI pou gagne 80ans en janvier, li encore ena so courage, malgré tout so banne ti probleme de santé.

Mo g-père, ine mort ena 5ans de cela, mo bien triste quand mo pense li parceki li ti bien content moi, quand li fine prend so retraite au moins deux trois fois li ti pédale so bicyclette pou vine guette nou, et li ti ena toujours ene ti gateau dans so poche pou nou,mo dire nou parceki mo ena ene grand soeur.Mo g-mère aussi mo ena bonne relation meme si c un peut plus distant,je l'adore, li fine bien plorer quand mo fine retourne en france en septembre.

Mo surtout encore pli triste pou mo ti fille car li pas pou cone so g-père parceki mo fine perdi mo papa ena 3ans de cela.Malheureusement la mort fait parti de la vie,et quand nou perdi un etre cher c pas facile mais la vie continue.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 18h45
Fan RM

Mwa mone cone zis mo grand- mere du coté mo papa li ti apelle Antoinette li ti mari zentil mo grand-mére sa ki ti cone kuit manzé ca kan li ti p fer risole hummmmm mo ti p passe tou mo vacances scolaire cote li ene zour mo rapelle mo ti p bien manze ene bon ti carry poule cote grand-mere Antoinette li fine kuit so poulet chanteclaire r so plastik tou kan mo p manzé mo p manze plastik li pas ti p trouve claire mais apres mone vine en france kan li ti dcd mo ti pléré bocoup li ti ena 85 ans mo garde des bon souvenir de grand-mere Antoinette li marke moi bocoup

MIMI
Réponse avec citation
Réponse

Tags
grandmeréand, grandperé

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages