Grand-meré& Grand-peré - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 14/10/2005, 19h10
Fan RM

Moi mo éna zis mo grandmère maternelle, li éna 85 ans mais li inpé faye faye astère...Tou coup nou kotte li, mari conten manze cotte li...alla bane grandmères la cuit bien la !!! Tou cé ki li fer bon, mo mama essaye fer pareil mais zamé meme gout ! grandmère pli for en cuisine!! Relation ki nou éna fer ki nou proche, nou cave coze pointère ou bien 35 are li ! li konne pran nissa tou dans so vié laze la ! Li donne nou conseil, apprane nou fer la prière...ene vrai lamour sa grand-mère la !

Mo G-père ine mort fer 5 ans, li ti ene gran mardayeur !! . Li ti konten assizé, manze so banane lor lescalier déhor, guette dimoune passé, après li ryé ! Et dapré mo papa, mo g-père ti éna ene tas 35 !!!
Pou mo g-père mo sagrin ki mo pane tro assizé pou coze are li. Kan line mort, tou fami ine bien ploré et c'est là ki mone compran ki kantité line fer pou so bane zenfants réssi arrivé dans la vie.
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 15/10/2005, 11h38
Baby Girl

Envoyer un message via MSN à vanessa_gater_doux
Moi mo ena mo nani(grand mere mternel) ek mo dada(grand pere paternel)
Zotte ress morice, ek moi perso mo pas tro prend zotte compte paske zotte fou fou, zotte mari mette la guerre or famille, ek so pas corek or nu.
sinn mo mami(aunty) so mama, mo ti per considere li cuma mo prope nani, mo ti mari mari content li, li ti per prend soin tout dimune, li ti mari corek or moi, premier kiksoze ki mo ti per fer kan mo ti per ale morice, mo ti per ale rode mo nani, mo ti tou le tem ress or li, apres line gg malade diabete, line arrete truver, so lecore ti per fer mal, mone fer massge or li, ti per tire liyeux or li, ti per fer li manger, donne li so diT...
kan mone fini rente la france, 5 mois apres mo nani ine mor, famille pas ine dire moi ki li ti mor zotte conner mo ti pu gg chok, apres 1ans avan ale morice mo ti per rode kdo pu acheter pu li, mo mama in dire moi, vaness to nani ine mor longtem, pendan ene bon momen mo ps ti bien, mo conner ki eter sa perdi ene dimune, li pas mo disang, li pas mm nom or moi, mais mone ti considere li plis ki tout...
voila relation ki mo ti ena ek mo nani ...adoptif si cav dire sa.
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 16/10/2005, 08h41
Fan RM

Kan grand dimoune fer la guerre dans famille,c bien triste et catastrofe,parski banne ti zenfant la lierla zot grandi dans sa la guerre,zot pas coser avec zot banne famille ....
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 16/10/2005, 09h36
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
moi mo pane cone mo bane grand parents ni de cote mama ,ni de cote papa....sa meme mo content vie dimoune mo croire..ici en suisse dan mo boulot mo ena contact avec boucou vie dimoune mo estime zot in pe couma mo bane grand pere et grand mere....mais mo bane zenfats ine ena mari sanze zot ine meme cone zot arriere grand mere de cote zot papa...bane ki ena encore zot,dadi,dada,nani,nana,mémé,mamie n'importe ki ti nom zot donne li prend li conte mo pense li capave apporte zot bien des chose par zot grand experience... PS-. bisou mo bien sagrin ki to pa bien ek ene grand mere mais des fois c'est la vie...ena grand dimoune dan moris couma nou dir n'a pa le avance oule vivre couma zot lepoque..ben ca creer des frictions entre generations..
Réponse avec citation
Réponse

Tags
grandmeréand, grandperé

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages