Bonne à marier - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 12/10/2005, 10h54
Fan RM

Cool Bonne à marier

Bonne a marier

Zamais zot tane bane vié dimone dire ca ti fie ine lair pou li marié mwa kan mo ti morice mone deza tendé sa bane grand-mére ti p dire r yo guette ca tifie conne kuit manzé conne repassé fer ménage coude linge cone occupe baba lol zordi bane tifie aster na pas cone fer tou ca la et apres morice lontemps kan ti ena ene certaine lage ene tifie ti bizin marié li sinon li rest vié fie

ki fer ke les fille bonne a marié zom a marié pour koi pas

Pou zot c bane géneration grandmere ca ou c ene exprésion vieux jeu ou ca exsiste encore

Et vous les files être vous bonne a marier

Fer nou conné si zot bonne a marié filles et garcon lol

Merci pou zot reponse MIMI
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 12/10/2005, 10h58
Foreman

-mo conne cuit manzé(ITALIENS ,mexicain,mauricien,canadien,espagnole,ect..)
-et mo content l'ORDRE dans lakaz ,debrouillard aussi,galant
-mo fer construction,travaillant,gentil,romantique,doux, a ce que mes exs m'ont dit

Citation:
Posté par mirella
Pou zot c bane géneration grandmere ca ou c ene exprésion vieux jeu ou ca existe encore
a mon avis c'est banne generation
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 12/10/2005, 12h05
Super Fan RM

mo croire népli exister ça, ou si li exister c rare qui bane tifi la pou laisse zote faire, bane vieille matante longtemps c vraie ti come ça
mo fine cone ça bane genre entrementeuse la aussi,des l'age 14 _15 ans zote rode caze toi.ti ena trois matante ti fine comploté entre zote pou caze mo ti soeur et moi mais seulement zote pas fine cone choisir garçon, il se trouve qui celui qui zote ti choisir pou mo soeur ti amoureux de moi, mo ti encore collége sa l'époque la, li fine avouer moi tou sa la vieille so départ pour l'angleterre et depuis j'ai plus de nouvelle de lui. mo croire qui bane vieille matante aster ena l'autre l'occupation enfin mo espéré
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 12/10/2005, 12h22
Fan RM

HumHum... Moi mo dire zott ke ca existe toujours...
Mo conne enn piti kinn né en France de parents mauriciens mé so famille pas lé li marié ek enn ti francaise, zott lé enn mauricienne meme pou li et ki plus é enn mauricienne de sa propre communauté svp! O derniers news, zott inn trouve enn ki conne cuit, faire le ménage et veille tibaba et ki mesure plus d'1m65 (so famille p gg tendance rapetiC, bizin rode enn géante pou tire ca bann mové gènes la! lol! )....
Mais bien sur piti la pas lé tende parlé de Miss Asperge! Li o beau milieu d'un dilemme!

Comme koi les choses n'évoluent pas vraiment.........
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 12/10/2005, 16h50
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
pour mwa ça existe encore!
ja vé 15ans kan on a voulu me cassé (même si je sa vé pa encore cui etc etc...)ça lépok là mo ti moris é mo ti sorti avec éne li......so....m.....!!!!é bon chose ki devé se passé se passé!
é donc mé parent son venu à moris ils on voulu me marié alor ke c t fini avec moi é le ga(parcekune fille étai enciente de lui) mé le ga accepté parceke mé paren lui donné la maison etc etc.......
finalemen ça c arrangé parceke je fesé des dépression blablablal finalement ils mon ramené en france.é voilà
é pour ce ke di ticia ça ma fé pensé à ma belmère ki avé du mal a accepté ke je soi avec son fils parceki mo pa couman zot, ki mo noire mo pa assez clér couma zot,mo pa assez grand mo tro maigre enfin bref éne ta palabre .ti pé rode tifi tou pou marié li bref astére line calmé li (kan même apré 4 ans!!!!!!!)
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 13/10/2005, 02h25
Foreman

Envoyer un message via MSN à laplage18 Envoyer un message via Yahoo à laplage18
moi on me le dit souvent, surtout les vieux, kan ils voyent que je sais faire le menage, a manger et que je travaille bien a l'ecole et ke j'ai un avenir devant moi! franchement je n'ai ke 17 ans!!!! heureusement ke je suis une tete dure et ke mes parents ne sont pas commme cela!!! mais sinon g deja entendu kun garcon etait bon a marier aussi!!! c mon oncle!!lol, bizarre nn? un homme a marier!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bonne, marier

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages