La polygamie - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 28/09/2005, 17h22
Fan RM

contre polygamie

Mwa mo contre polygamie ene l'union des 2 époux ena promesse fidélité et les autres pricipes bases ki forme ene couple la polygamie n'a aucun sens c'est d'abord ene marque du repect envers les femmes et puis le mariage est le signe de l'amour couma capave trompe ene sentiment de chaque femmes pour ene lautre et devise so sentiments enfin la polygamie est completement incohérent
heureusement pour nous les femmes tous les hommes ne sont pas polygames

7 femmes wow une lundi le mardi ect ....lol
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 28/09/2005, 18h28
Fan RM

Mo suive commentaire Bomli, pas soffé gatososo hahhaha...

La france li ene pays laïque mais faudé pas bliyé ki li ti considéré couma première fille de l'église avant la révolution, dimoune capav réjette so la religion mais li difficile bliyé cotte li vin et qui li ti étéi. Dansé, roule enbas, rache cévé, krié, ploré, qui la première religion de france? En plus, ène drapeau en berne li signe de respé, et bizin dire ki lépape li pas ti ene n'importe lors ça la terre là, envie pas envie li ti ene chef d'état aussi bien qui ene chef religieux. Zour ki zot pou comprend ki ça terme laicité là suits the situation quand chef de l'état français envie et qui li convenir à la majorité quand bizin zot pour comprend tout- li ene terme vide de sens la plupart du temps...

Mirella, li bizin 6 car 7ème zour li bizin réposé sinon li même appel Superman!!
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 28/09/2005, 23h08
Super Fan RM

Citation:
Posté par bomli
pou répran nou ti dialog, éna 4 millions musulmans en France...l'Islam est la 2ème religion ici, mais est-ce qui zotte tenir compte sa population la??? non sauf kan élection pré ! La France se veut laique mais depuis bane dernière décennies so démographie ine bien sanzé et malheureusement dimounes pankor pré pou fer bane sanzemant mentalités ek la loi ki bizin... kan éna autant dimoune ki dans ene pays mo sippozé ki nou bizin écoute zotte oussi et pa force zotte au changement, fer colonisateur are zotte! Pa pré pran part nan nié la ! Bon dié konné ki mo pa de religion musulmane!
« Si vous craignez d’être injustes pour les orphelins , épousez des femmes qui vous plaisent. Ayez-en deux , trois ou quatre, mais si vous craignez d’être injustes, une seule ou bien des esclaves de peur d’être injustes. » (sourate 4 verset 3)

Bon man
premier zaffaire dans coter la loi islamique si kikaine envie marier li ziste ena pou fer nikah
li pas necessaire fer marriage civile
alors couma mo conne 1 tas cas banne musulman dans la france ki pratique sa zotte ziste fer nikah zotte pas marier civile.

sinon couma ine dire si to marier 2 femme ou plus
to bizin traite zotte tout pareille

Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 00h16
Foreman

polygamie?????
ca me dit rien
je ne sais pas ce que c'est
donc ..
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 07h01
Fan RM

Mo d'accord avec toi Shezad, ene coté si guetté vaut mié éna plusieurs femmes et traite zot bien qui éna ene fam et éne tas maitresses et traite sa bann fams là mal...

Par contre cé qui zot pas causé c'est la fam qui éna plusieurs maris.... eh oui ça aussi existé hahaha et appel ça polyandrie

Alle lire ça
http://www.afrik.com/article7226.html
http://www.zonehimalaya.net/Himalaya/polyandrie.htm
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 08h33
Couper Cannes

C'est un sujet extrêment sensible. Mon avis sur ce thème est qu'il faut tout simplement respecter le choix des gens. Il y a des gens heureux de cette façon, parfois c'est une tradition ... Maintenant comme dans tout domaine, il y a des excès et ça donne une mauvaise image.

Je reprends les propos que j'ai pu lire avant dans d'autres posts ... il vaut mieux respecter et bien traiter plusieurs femmes si tel est la volonté des personnes en question plutôt que de tromper celle qui doit être l'unique femme d'un homme qui ne respecte pas sa femme du tout et qui la trompe !

C'est une question de tolérance et de respect des traditions. Et les hommes sont fidèles à eux mêmes ... ils souvent divisés sur tout ce qui existe sur Terre alors on y verra du bien comme on y verra du mal dans tout débat

Bye
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 10h14
Super Fan RM

Citation:
Posté par Sean
polygamie?????
ca me dit rien
je ne sais pas ce que c'est
donc ..
Polygamie
check la haut
pas ziste guette 1 post lors so overview apres click lors post reply dire pas conner ki eter
lire sa thread la garcon lerla to pou conner ki eter sa
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 10h17
Super Fan RM

Citation:
Posté par zazaluv
Mo d'accord avec toi Shezad, ene coté si guetté vaut mié éna plusieurs femmes et traite zot bien qui éna ene fam et éne tas maitresses et traite sa bann fams là mal...

Par contre cé qui zot pas causé c'est la fam qui éna plusieurs maris.... eh oui ça aussi existé hahaha et appel ça polyandrie

Alle lire ça
http://www.afrik.com/article7226.html
http://www.zonehimalaya.net/Himalaya/polyandrie.htm
pou aina 1 peu zeber la dans fi
mo pas contre polygamie seki envie fer li li cpv fer li
mais seki mo contre c`est banne dimoune ki pratique li ek pas fer li bien
c a d si zotte finne marier ek 4 femme alors mette tout banne femmes la seryer
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 10h33
Couper Cannes

Envoyer un message via MSN à toto
salut, moi j'ai un collegue qui a 3 femme et 22 enfants, alors je lui pose souvent des questions comme :
tu te rappelle de tous les noms de tes enfants?
il me dit non, mais j'ai ecrit leurs noms sur une feuille.
je dois dire que j'ai rigolé
souvent il me raconte que ses femmes sont jalouses entre elles, alors elles lui prepare de bon petit plat chacune de leurs coté pour etre la meilleur femme du moment.
je me demande combien il touche pour les allocation familiale, ca doit faire une belle sommes.
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 29/09/2005, 10h54
Fan RM

la polygamie ou avoir des enfants ne se résume pas qu'aux allocations familiales...Je trouve dommage de penser en ces termes ..; beaucoup de gens s'offusquent parce qu'être polygame et avoir plein d'enfants permet à des familles de toucher les allocs plein pot...et ben qu'ils les touchent si ca leur permet de faire vivre leurs enfants!! Pourquoi jalouser notre prochain ou les envier s'ils ne payent pas d'impôts ou s'ils ont droit aux allocations familiales ?? A chacun sa chance ! Vivons notre vie et arrêtons de voir ce que fait notre voisin pour mieux pleurer sur notre sort !

Un homme sans culture est un homme mort- Nelson MANDELA
Réponse avec citation
Réponse

Tags
polygamie

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages