Anou fer la paix... - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 13h21
Fan RM

Exclamation Anou fer la paix...

Aujourd'hui c'est la journée internationale de la paix... Quelle ironie quand nous savons ce qui se passe en Irak, dans certains pays africains, Afghanistan, le problème israelo-palestinien...Bé moi mo ti envie demane zot est-ce qui zot encore croire ki ene jour la paix sera possible sur terre? Ou bien c'est ene utopie? Est-ce qui zot penser ki ene zour, être humain pou mettre so désir de pouvoir, so orgueil de côté dans l'intérêt de la paix?
Moi mone perdi mo la foie dans la paix, parski tous les zour tane dir nouveau conflit pe lever... Laisse bane grand la guerre, mais nous même, entre nous, nou pe perdi sens bane vraie valeur. Alors, ce thread, sera un nouveau message de paix, pour notre petite famille à nous. nou pas pou kapav alle change seki pe passer dans le monde entier, mais nou kapav commence par repandre ene ti message de paix et d'amour entre nous.
Merci à vous et nous dire merci, qui, pour le moment, nou pays épargner par ça bane conflit la. Espérons que ça continue...
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h03
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

zoli thread mo tipoum dou!
moi non plus mo nepli coir dan la paix dan le monde.ena tro buku hypocrisie ek egoisme...mais nou capav partaz lapaix,lamour ek lamitier otour de nou,ek fami ek camarad. sa pa pu sanz narien lor ene nivo globale, mais o moin nou pou senti nu mieux ek va res impe plis positif!
dimun tro laguerre dan initil....guet sa thread mirella fine meter la.mari ki p menace pou kit so bolfam acoz line prend poids!
nou coumans par preche lapaix dan nou ti communaute radiomoricien, en esperant ki nu res toultems dacor,nu contigner rouler dan le respect de chacun.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h14
Couper Cannes

Salut Tipima

Mo ti a conten koz ar toi sur sa sujet là.

Selon moi, la paix universelle n'est pas possible tout simplement parce que les humains sont guidés par des émotions. Et des émotions, il y en a des formidables comme des terribles !

Méditez bien sur le fait que nous, humains, tuons aussi parfois à cause d'une chose merveilleuse ... l'amour des nôtres.

C'est un grand sujet ça, et pour moi, l'Homme ne peut pas penser autrement que comme il le fait maintenant.

La haine est un sentiment qui provient de l'amour ... pensez donc à votre famille et demandez-vous quel est votre premier réflèxe si une personne que vous ne connaissez pas tuait vos proches ?? Aimeriez-vous cette personne ? Que voudriez-vous qu'il lui arrive ? Je pense que les sentiments que l'on a à ce moment là sont plus proches de la haine que de l'amour ...

Mais c'est normal, c'est dans la nature de l'Homme d'être comme ça. S'il avait fallu faire la paix, je pense que ça serait déjà fait depuis longtemps.

Prenons l'exemple de terroristes ... certains ont des causes injustes et inacceptables, d'autres ont des causes que l'on peut comprendre. PAr exemple, il y a des pays où les gens sont persécutés mais ça on n'en parle pas ... les gens de ce pays veulent se révolter et leur seul moyen de le faire malheureusement est de commettre à leur tour des crimes pour montrer combien ça fait mal de perdre des proches.
On parle des bombes qui tuent, mais on ne parle pas assez des décisions politiques qui achèvent des peuples !!

La paix ... on y croit tous dans la mesure où on peut faire en sorte qu'il y en ait un peu plus chaque jour. Mais la paix totale ... je pense qu'il ne faudrait plus avoir d'émotions pour y parvenir. Comme ça quelque soit ce qu'il se passe sur Terre, on reste stoïque, on n'aimerait rien mais on ne détesterait rien non plus ...

Enfin c'est un sujet sans fin ... la vie sans émotions vaut-elle la peine d'être vécue ?! ...

La paix à tous !
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h16
Super Fan RM

bonne idée ça tipima, merci de faire passer ce message "d'amour,d'amitié et de paix "
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h17
Supervisor

Pou ena la paix sur terre kan tt ban zom pou fini extermine zot propre race.....j c je suis un peu morbide ms, je pense ke tan ki pou ena zom pou ena la guerre...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h25
Couper Cannes

Dans Moris.

Moi mo zis dir ki si nou ti pense nou voisin so droit de vivre dans la trankiliter et la propreter pas ti pou bizin bann zistoir couma zourné lapaix ....

1 exemple:

Mo kamarade fine gagne enne nouvo voisin dan Baie du Tombeau et dialsa 3 fois par semaine le soir... qui to malade, qui to piti bizin appran, qui to triste to mama in mort ... zot pas konner zot nec dialsa coumadire dikotec.

Sirment dans zot leker zot dir si pas trouve bon be aller.....

Pov mo kamarade la - piti la li ti mari kool aster li pe coummence coz fizi???

Dans lot pays.

Si ban grand pays ti arret nouri ban diktater kan zot pe profiter et touye so pep zis pou tire li apres alors pas ti pou bizin bann zistoir couma zourné lapaix ....

Get Sadam et Ben Laden deux zom USA dans les années 80 sa - be la get PERVEZ MOOSARAF .... aber taler pakistaner pou pay lepo casser. La li pe gagne F16??? koumadire USA pas ena assez avion - satelite - etc pou survaille afganistan...

lire sa livre la:

Bin Laden Behind the Mask of the Terrorist.pdf

zot a komprend kifer bizin kouyonne dimoune avec bann zistoir couma zourné lapaix ....

Si zot le enne copy live la dimane moi mo donne zot.

La PAIX c'est de respecter les droits des autres.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h37
Fan RM

Mari bonnne idée serro Malgré ban problem otour nou libon ki de temps en temps nou areté et songe a partage impé goodfeeling a ban dimoune dan nou lenvironneman.Zordi et mem kan pa journée de la paix.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 14h50
Enflé

Envoyer un message via MSN à oritesec
coucou
pa ti conné si journé de la paix zordi
b....................bonne fête à.......... tou ce ki son en guerre??!!!!
gatoso mo ti a conten ene copy sa ti pou intéresse moi merci d'avance
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 15h01
Fan RM

Je sais pas quoi dire à ce sujet.

Peut etre que je ferai mieux de ne rien dire...

Oui, voila, bonne idée. Un peu de silence pour une fois.

Tous ces conflits dans le monde, ayo mama, ene zaffaire bien triste !!!

Mais C pas nouveau, depuis toujours la guerre existe.

Ti énan bann gladiateurs, bann rois qui alle en croisades, ... de tout temps la guerre ine existé.

Bon allez au moins nous, bane RM, nou forme ene fami et nou pas la guerre entre nous. C'est déja ça de bien.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 15h15
zilion
Guest

moi mo penser ki zamais pa pou ena la paix tan ki ena l'argent en jeu et surtout c panne gran multinationale ki finance banne laguerre dans ban pays ki zot envi controler pour des economiques les pays ki ont des ressource petroliers ,diamant ;or.... etc kot ena larzent ena lageurre. ena pays ossi inplimker pou etre l'instigateur de guerre comme l'example suivant les tutsi et les utou se sont entretuer au rwanndan un des deux soutenu par les usa et l'autre par les francais car la france en temp ke ancien colonisateur veut continuer a maitriser et diriger cette region strategique et les usa voulant avoir les meme influence en afrik commes en amerique latines donc le bras de fer entre les deux grands pays occidentaux ont amenner le genocide entre deux ethnie donc le rwandais se sont entretuer pour k'un gran patron devienne de plus en plus riche .

pour moi la paix c'est un utopie tant ki pour ena grand patron pa pou ena la paix

gatososo: si to camouade ene problem avek so voisin li bizin alle gete garde ki fizi li pé roder to pa trouver li debile tou ti pblm fizi ,sabre ......
Réponse avec citation
Réponse

Tags
anou, fer, paix

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages