Procédure d'adoption lors Maurice - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 19/09/2005, 08h56
Foreman

Question Procédure d'adoption lors Maurice

Salut tout ban camarades, sa fer bien longtemps qui mo na pas fine capav manifester mais depi qui mo fine retourné depi Maurice fine aina beaucoup pou fer ici. Ou koné qui kan ou fine absent boulot depi 7 semaines qui lapoz ler ou revini. Aina ceux qui apé attan ou rentré pou zot kapav aller à zot tour, sa li normal. Mais aina aussi sa tas travail qui fine entasser la depi ou l'absence hein bizin alors rattraper hélas!
Aussi kollez fine reprend fine bizin presque tout les jours alle ici ou labas pou matériel scolaire parcequi chaque prof. aina so propre laliste...
Madame fine fer aine faux mouvement ek li fine coince so nerfs sciatique alors lédos bloké ek na pas capav fer trop mouvements parcequi nerfs la enflamé.
Docteur fine donne li repos ek reste allongé autant que possible pendant une bonne semaine enkor!
Alors pour le moment mo mem Mama mo mem Papa, mo mem cuit bouilli rincer met sek ect...
Mo espérer zot tout pou comprend ça.
Mais mo bizin signale zot qui :-
"NOUS fine joindre dans Moris lors nous mama laterre" ban qui ti là ava remember sa deux fois qui nous ti joindre la...
Bien causé bien rigoler bien discuter bien apprécié compagnie de zot tous ...
Nous fine bien content fer zot connaissance ek mo espérer qui zot tous continuer dans zot lavoie et mo donne zot rendez-vous à encore une lotte fois... Mo ti ava bien fier encore rejoindre zotte aine lotte fois...
Ceux et celles qui ti la sa zour la, mo demande zot contacter moi par mail individuellement parcequi mo aina aine ti renseignement pou demand zot.
Mo remercié zot d'avance ...
In your own time hein, pas casse latet ...
__________________________________________________ __-
Bon mo revine lors mo posting :-
Nous fine retourné depi Maurice ek aster la toujours aina aine question qui mo na pas apé capav répond aine de mo proche. Mo soumet zot li ek si quelqu'un aina aine idée ou capav aide nous nous ti ava bien content.

Mo aina aine couple de mo proche qui bien envie adopter aine bébé mauricien.
Quand mo ti dans mo dernier semaine à Maurice li fine averti moi ek mo fine essayé de savoir plus lors ban procédures la mais personne qui mo ti contacter on spot na pas fine capav éclaire moi.
Mo fine entand dire qui procédure la bien long et épuisant et peut durer des années ?
Est-ce qui sa vrai ça mo na pas koné.
Dans Maurice mo fine téléphone à gauche ek à droite mais zot fine toujours avoy moi de N) de téléphone à un autre ek personne na pas fine capav renseigne moi couma bizin.
Aine madame fine dire moi qui bizin fer aine application à l'adoption council ek zot pou démarre aine dossier ?
Zot koné combien létemps ça kapav pran ?
Tout l'idée ou infos qui zot pou capav donné ek qui pou capav aider sera bienvenue bien sure.
Allez mo attan zot nouvelles ...
Bye bye.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 19/09/2005, 14h50
Fan RM

coucou netrunner!!

mo ti pe kumence gagne trakas!! Pa trouve toi dan baz!! Bon courage alors dan to role mama et papa!! Dir madame netrunner, fer attention à li. Dir tipti netrunner, bon courage à l'école!
En revanche, pour ton question sur l'adoption, mo pa kapav aide toi...désolée! Mo espéré ki ene nou bane kamarade kapav tir toi dan difé la.
Bon courage à toi et bisous à ta petite famille!! Moi aussi mo bien fière ki mone zoine zot!! bien bisin refaire ça plan la!!!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 19/09/2005, 16h18
Enflé

Allo Runner

Runner merci pou to mail mais mo repon toi ici kouma mo la.

Moi aussi mo ti pe gagne tracas pas tan toi....

Bien chagrin pou to madam et pareil couma tipima mo esperer qui tou rentre dans lorde rapidement.

Dire Ti-Runner nous pense li nou aussi et so kamarade fine aller et tout korect labas.

Sinon mo souhaite toi bon kouraz parce qui quand enne lamoitié malade lot lamoitié bizin boucou kouraz pou tenir commande du navir tou sel.

Pou adoption la zamais mo fine pense lorla aber mo ava prend enne deux ti renseignements pou toi

A plus
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/09/2005, 05h04
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
bjr net runner !

Effectivement çà ne se fait pas en peu de tps mais apparemment si to suivre la procédure tout se passe bien !
Mo éna ene kamarad a paris ki ale cet été pou adopté une petite fille ct pas simple vu ki li ti pensé ki çà se fait en 1 mois ? Non
Ene banne possibilité c'est ki zot ale guete dan banne couvent (Bonneterre à vacoas par exemple ) souvent ena banne jeune maman célibataire qui disposé pou fer adopté zot zenfan !
Dés ki mo gagne plus de renseignements mo fer toi koné ok
Fodé pa baisse les bras c ene grand benediction çà fer ene ti malhéré connaitre le bonheur d'en foyer

bisou sista
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 21/09/2005, 11h12
Foreman

Thumbs up Merci Sista

Merci pour zot encouragements mo pou dire mo kamarades la na pas baisse lébras aussi ek si zot capav met moi en contact ça ban dimoun qui dans mem démarches la mo croire qui ça pou bon. Donc mo reste à l'écoute car si ça se fait mo ti ava content vine parrain ça bébé là promis juré parole ain vrai Mauricien !!!
Salut à vous tous et à bientôt.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 23/10/2008, 15h57
Manev

bonzour zote tout
mo appele Dylan, mo rest la FRance, mo pé rode un ti z'enfant pou adopté. mo pé vine lor moris ek mo conjoint janvier. Si zote ena contact, pas hésité donne moi . si zote lé plis renseignements lor moi, lors motivation etc, zotte capav mail moi : elane63@hotmail.com.
mo prié tout lé zours pou bon dié ouvert nous simé pou gagne ene zenfant. mo éspéré qui bon dié pou mette ene dimoune qui pou capave aide moi lor mo simé.
merci.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 23/10/2008, 17h46
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
plaisir de te voir netrunner..fer couma moi pas ale vacances coume ca trvail na pas vine ene tas..enfin mo dir ca me ena qd meme ene tas boulot courageeeee
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 23/10/2008, 18h37
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par dylan67 Voir le message
bonzour zote tout
mo appele Dylan, mo rest la FRance, mo pé rode un ti z'enfant pou adopté. mo pé vine lor moris ek mo conjoint janvier. Si zote ena contact, pas hésité donne moi . si zote lé plis renseignements lor moi, lors motivation etc, zotte capav mail moi : elane63@hotmail.com.
mo prié tout lé zours pou bon dié ouvert nous simé pou gagne ene zenfant. mo éspéré qui bon dié pou mette ene dimoune qui pou capave aide moi lor mo simé.
merci.
Que ton souhait accorder Dylan

Rocco
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dadoption, lors, maurice, procédure

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages