Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   pour ou contre le look des groupes chanteurs morisiens (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/2704-pour-ou-contre-le-look-des-groupes-chanteurs-morisiens.html)

mtv 08/09/2005 19h57

pour ou contre le look des groupes chanteurs morisiens

Depi kelke temps mo p guette banne pochettes cd séga.A ma grande surprise mone remarké ki tou chantére morisien éna mm look.<LOOK RAPPEUR AMERICAIN>grosse chaines,croix,bandana et otres.Moi mo trouve ke c dommage ki zotte péna n look perso.Mo éna limprésion zotte copie conformes.C dommage ki zotte pa enkor trouve zotte style pou zotte mm.Mo tré branché mé éna des fois zotte ridicule kan zotte lé tro fére.Mo pensé ti pou pli zoli si zotte ti éna zotte look perso.

DIRE MOI KI ZOTTE PENSE LOR CA SUJET LA.

MERCI
A VOUS MAINTENANT:):lol::moris:

shamarella 08/09/2005 20h54

Salut Mtv, en fait je fais pas trop attention au "look" branché ou non des chanteurs, groupes morisiens..., mais je fais davantage attention aux paroles,mélodies de leurs chansons.
Après, c'est vrai que l'image qu'ils donnent importe et influence aussi, perso j'aime bien le style kainri,mais quand ce n'est pas dans l'extrême façon USA.., mais qu'il garde une touche locale.

kinsou 08/09/2005 23h19

Apres style "basketteur" dans les annee 2000 ... mone remarquer ki ine passe par ene periode "surfeur" tt dimoun ti pe met savatte et aster la pe roule ds secteur HIP HOP.

C vrai ki ban chanteur mauriciens aster influence un peu le style mauricien mais faule reste fidele a nou cilture ds nou la mizik.

mirella 09/09/2005 08h06

Aster la ca meme la mode c normal zot copier lor bane les otre chanteur quand mo trouve bane prix marque:mrgreen: Avec zot t-shirt xxxL jean large decendu en plus pas mé bon la mode et couman tou mode ca pou disparaite apres pou ena ene lote :moris:

t'as le look coco coco t'as le look t'as le look ki te colle a la peau:lol:

soleil62 09/09/2005 16h57

moi mo trouver ki zot ti bisin met zot look morisien couma lepoque serge lebrasse ek so simise a fleur ti mari zoli sa...

SheHzaD555 09/09/2005 21h25

--------------------------------------------------

http://www.radiomoris.com/gallery/photos/3067.jpg

SheHzaD555 09/09/2005 21h28

premier dabord c`est pas 1 artiste so l`habillement qui compte...c`est so la musique so banne santer cause nimporte ki dimoune pas pou paye zotte ti cash pou alle guette 1 artiste so vetement ou avant aster 1 cd personne pas pou guette 1 artist couma li habiller

moi mo trouver ki dans moris group ki bien orizinal c`est osb... zotte finne ouvert 2 magasins cotte zottte vanne 1 tas banne linze etc....

sa mo trouve sa 1 bonne initiative la place banne artiste alle imite banne les autres artistes....

tipima 10/09/2005 09h36

bé mo dakor avec zot, foder pa nou blier nou kiltir et nou folklore! si nou tou coumence habille à laméricaine, ki pou arriver! Mais bon, bane santer la zot associé lhabillement à zot style la misik, donc c normal. Mais zour Alain ramanisum, didier clarel ou bien claudio vine met baggy, basket ek gros la chaine ek ene lame dans so likou, lerla mo pou kumence gagne traka. Pour le moment, mo dire : GLACER BANE ZENES et fer bon la misik!!

laplage18 10/09/2005 20h27

comme on le dit ce sont plus les paroles des chansons ki sont importantes ke le style vraiment! mais comme je suis au canada je ne les vois pas vraiment! mais g entendu dire (je crois) ke les negro pou la vie on creé leur nouvelle ligne de vetement! ca s'appelle la mode Kulcha ! comme shehzu la dis ca prouve kil a de l'initiative!

Sean 22/09/2005 22h36

Leurs look par deranze moi

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 02h57.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com