|
||||
|
wi c vrai sa!ena ene kantiter banes metiers lontan ki o fil des annees p perdi. c surtou banes metiers tres dure ki banes zenn zordi zour na pa ler fer.
lontan ti ena banes marsan ki ti p vine a domicile lor zot bicyclette ou motocyclette!!!macatia cocooooooooooo,kulfi, brede,marsan dilait cordonier couma to p dir tipima...sa si p disparet..aster dimun aster soulier, couma in casser, fou dan coin rode lot! |
|
|||
|
Marsan makatia coco encore éna, kan mo ti tann sa marsan la criyé, mo fine senti moi inn retourne des trois lannée en arrière, mari plaisir sa
Marsan kolfi pas fine trouver mais éna dire encore éna. Ti a contan re-goutter mais mo croire pa ti so period sa moment mo ti moris la |
|
|||
|
Dan mo lepok nou marsan dipain crié tou le gramatin "Poueinnnnnngne"
|
|
||||
|
hey merci pour ça bane réponse la, zot ine fer moi revive mo l'enfance! marsan macatia coco enkor ena dan quatre bornes a koz ena ene tas l'école mo croire. Mone pense aussi marsan poutou, pane trouver. zis dan bazar. li nepli fer porte à porte. Après encore ena dimoun "vire go"? mo pa croire paye ene dimoun zis pou fer ça aster. danny, c vrai ki ça bane ti marsan ambulant la, c'était ene ti prétexte pou bane dimoun zoine, fer zot ti palabre, seki extra ladan seki ça lepok la dimoun ti pe gagne letan kozer!! aster la nepli ena letan aster!!
|
|
||||
|
Cool topic tipima! Ça faire nous retourne un peu en arrière dans nou l'enfance!
Je me souviens aussi que quand j'étais enfant, ti éna marchand macatia coco, marchand kulfi malaï et aster la, nepli trouve zot! Marchand gato poutou aussi nepli trouver, c dommage! Marchand pistache grillé pé vine de plus en plus rare Nou ine gagne chance conne un peu tout ça. Pas conner aster si les prochaines générations pou gagne l'occasion conne tout ça. C'est dommage par tout ça, ça forme parti folklore nou pays... |
![]() |
|
| Tags |
| bane, longtemps, métiers |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| sitiasyon dimunn mizer dan nu ti lil moris | cocasse | Discussions Générales | 59 | 21/01/2008 17h02 |
| Bane zoué longtemps | keyshia | Discussions Générales | 42 | 19/12/2006 12h56 |
| la discrimination en France:un constat, une réalité. | Gatomoutay | Discussions Générales | 33 | 13/02/2006 17h05 |
| Bane ti baz frékenter dans maurice! | tipima | Discussions Générales | 59 | 23/01/2006 04h00 |
| Etre Morisien | Mary@ | Discussions Générales | 37 | 15/06/2005 17h33 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 17h03.

Mode linéaire