Bane métiers longtemps! - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 15h45
Fan RM

Question Bane métiers longtemps!

Coucou zot tout
kan mone rente maurice, mone rane moi compte ki ena ene tas métier ki pe disparaitre ou pou disparaitre avec létemps. C'est bien triste parski c'est bane partie nou folklore et nou kiltir ki pe disparaitre. Alors, nou rane ene ti hommage bane toton et tantine ki fer bane métier en voie de disparition. Mone pense bane ti l'exemple mais mo sir zot ena ene tas lézot sirtout bane seki inpé pli agé ki moi, aller vine dir nou, ki bane métier ki zot nepli trouver.

Moi mone trouver ki ena de moins en moins coordonnier, du moins dan bane la ville. Dans quatre bornes, mone trouve ene sel.
Ensuite, longtemps, kan mo ti tipti, ti ena ene toton ti pe vine kit dipain lor so motocyclette. Li nepli la, et personne pa prend la relève parski tou dimoun alle aster dipain spar!!!!
Aller à zot aster!!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 20h09
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

wi c vrai sa!ena ene kantiter banes metiers lontan ki o fil des annees p perdi. c surtou banes metiers tres dure ki banes zenn zordi zour na pa ler fer.
lontan ti ena banes marsan ki ti p vine a domicile lor zot bicyclette ou motocyclette!!!macatia cocooooooooooo,kulfi, brede,marsan dilait
cordonier couma to p dir tipima...sa si p disparet..aster dimun aster soulier, couma in casser, fou dan coin rode lot!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 20h17
Fan RM

Marsan makatia coco encore éna, kan mo ti tann sa marsan la criyé, mo fine senti moi inn retourne des trois lannée en arrière, mari plaisir sa
Marsan kolfi pas fine trouver mais éna dire encore éna. Ti a contan re-goutter mais mo croire pa ti so period sa moment mo ti moris la
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 20h30
Foreman

Citation:
Posté par Mary@
Ti a contan re-goutter mais mo croire pa ti so period sa moment mo ti moris la
Oui en decembre ki li mur ca!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 21h18
Fan RM

Dan mo lepok nou marsan dipain crié tou le gramatin "Poueinnnnnngne"La tou voisine levé ale serse zot dipain et en mem tan fer palabe.Li pas gagne drwa en retard kestion limem reveilops:.Puis ti ena marsan merserie,lor so biciclette,so sapo sirdar.Tou kalité la twal li vendé.Koma marsan dipain li osi li ena so ti carnet kot ena la liste tou seki dwa li.Tou ti asté lor credit,péyé kan ena douceman douceman.Mo croire si zordi fer sa,zot pou rire twa.Encore ena ban ti coiffer vou otZot koné sa ban baz kot zis coupé razé apré met lalkol(eau de cologne) pou pas infekté,mo ti mari per sa mwa.ti ena Marsan bouteille osi.Mo koné Tipima to ti envie tan ban metier impé pli artisanal,mé sa ban la ki fine revine dan mo memoir.A oui,ban tayer roche encore ena sa?Mo croire bizin ale rode enbas roche pou trouve ban ki kone fer sa metier la.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 31/08/2005, 21h54
Fan RM

Citation:
Posté par Mary@
Marsan makatia coco encore éna,
Moi j'ai pas vu de marchand de macatia coco dans la cité, banne la ine dire moi li népli passer !!! mais tout dépend de l'endroit !!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 01/09/2005, 06h53
Fan RM

hey merci pour ça bane réponse la, zot ine fer moi revive mo l'enfance! marsan macatia coco enkor ena dan quatre bornes a koz ena ene tas l'école mo croire. Mone pense aussi marsan poutou, pane trouver. zis dan bazar. li nepli fer porte à porte. Après encore ena dimoun "vire go"? mo pa croire paye ene dimoun zis pou fer ça aster. danny, c vrai ki ça bane ti marsan ambulant la, c'était ene ti prétexte pou bane dimoun zoine, fer zot ti palabre, seki extra ladan seki ça lepok la dimoun ti pe gagne letan kozer!! aster la nepli ena letan aster!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 01/09/2005, 07h33
Fan RM

Vraimême marsan bouteille... faire moi rétourne en enfance! Ti éna marsan mercerie aussi! Mo encore rapelle quand mo ti tipti, ma maman ti asté ene tissus jaune et banne ti dessins tout coulère lors là!! Bann ferblantier aussi!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 01/09/2005, 07h56
Fan RM

Cool topic tipima! Ça faire nous retourne un peu en arrière dans nou l'enfance!

Je me souviens aussi que quand j'étais enfant, ti éna marchand macatia coco, marchand kulfi malaï et aster la, nepli trouve zot! Marchand gato poutou aussi nepli trouver, c dommage! Marchand pistache grillé pé vine de plus en plus rare

Nou ine gagne chance conne un peu tout ça. Pas conner aster si les prochaines générations pou gagne l'occasion conne tout ça. C'est dommage par tout ça, ça forme parti folklore nou pays...
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 01/09/2005, 08h12
Fan RM

C vré tou ca bane métier fer moi pense mo l'enfance moi kan mo ti tipti ti kontent ale cote marsan banane mo kontent manze di pain di ber banane es_ki métier Dohbi encore ena????

Merci tipima dou pour ca sujet la
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bane, longtemps, métiers

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages