|
||||
ZIS SEAN KI CAVE FER CA !! Gagne ene thread pou li tou sel ! moi mo bien conten diskite are toi, couma danny fine dire tou létemps to la !! To lor to planète
![]() ![]() mais meme sa pa bizin préssé pou vine lor nou planète man ! reste fidèle à toi-même ! |
|
||||
Citation:
mo ti dire toi avant ki comme quoi kan to poster to pas gagne coupe avec sa... perna championnat narien la... pas p zouer boule pou gagne poing mo ti p check albums photos... ek mone trouve to banne post comme commentaire lors banne photos!!!!! mo pose toi la question zordi!!!!! ki fer la pluspart la dans blanc ou sois ena trop grand dialogue "nice pic" a peu pres 400 post ti coumsa!!!!! nice pic nice pic nice pic couma pou cpv fer toi comprend ki banne gagne cash ni gagne coupe kan to poster tout sa si to envie tire lexemple lors banne post exemplaire... banne post ki ena poid check rocco so banne last post http://www.radiomoris.com/forum/sear...searchid=31288 |
|
||||
Citation:
derniers fois moi kan mo ti delete pou toi pas veut dire tout les zour to send moi link mo pou delete... to bizin prend to prope precau.... kaver donne toi pied tone gagne yard!!!!! |
|
||||
Citation:
to fer report li pas pou bon... li pas pou delete photo la... et mo croire bien la dernier fois mo ti dire toi pense avant to upload 1 photo... li pas logique pou moi pou mo alle delete 25 photos depuis 1 gallery |
![]() |
Tags |
sean |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Party Radio Moris à Montréal. Samedi 3 septembre 2005 à partir de 20 hres | RadioMoris | Soirées et Concerts | 52 | 03/09/2005 11h39 |
Lonisha mo content toi | Sean | Divers. Miscellaneous. | 32 | 30/08/2005 19h04 |
Couma zot finie touvre ça fete creole? | jennifer_girl | Discussions Générales | 41 | 12/07/2005 12h58 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 08h44.