Relations frères-soeurs - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 25/08/2005, 07h58
Fan RM

Moi je sais, car je l'ai vu a travers mes propres yeux qu'une soeur-frere relation est extraordinaire. Mais "exception does not make the rule", je ne saurais dire si c'est ainsi pour tous.

Mais pour moi, j'ai un petit frere. On etait proche quand on etait petit. Il me voyait comme son "role-model". Et moi je lui donnais des conseils. Mais apres qu'on est devenu des adultes, il y a eu une distance. On a chacun suivi notre propre direction de vie et on n'est plus proche qu'auparavant

Mais "There is nothing thicker than family blood" - le bonding entre freres / soeurs, il n'y en aura plus fort.

cordialement,
-root
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 25/08/2005, 08h48
Fan RM

frére et soeurs font un ensemble

Je suis issue d'un famille de 9 enfants 4 garçcon se 5 filles moi suis trés proche de mes fréres et soeurs féres et soeurs il y a tant de choses a partager à comencer par les génes puis l'enfance c'est des moment important dans la vie Evidament des fois la vie nous sépare ,mais quand on a plus ses parents on est bien content d'avoir encore son frere et soeur meme si on les voit pas souvent on s'est q'uils sont la

c'est une fois q'on perds les choses q'on se rends compte de leurs valeurs VRAI OU FAUX ??????
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 26/08/2005, 15h03
Super Fan RM

moi mo perna frere soeur...
kan mo ti tipti mo mama tout coup ti p badine ek moi ti p dire moi ki comme quoi mo p gagne 1 ti frere ou 1 ti soeur bientot...

tout coup mo ti p reponne "Mo pou flush li dans toilette"
bof il y a des fois mo 1 peu chagrin et tout

mais 1 tas coup mo trouve banne frere ek soeur la guerre

surtout zotte la guerre a cause l`argent ou business ki zotte parent ine laisser a zotte

ben pour dire zotte franchement

mo bien content mo enfant unique
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 26/08/2005, 18h57
Manev

Salut Mamzelle Crapo, le sujet que tu as lancé est intéressant.
Pour répondre, je dirais que j'ai un frère et une soeur, à qui je tiens énormément... toujours eu une bonne entente avec, même si c'est moins le cas pour eux deux.
Les liens sont de plus en plus forts pour ma part, au fur et à mesure que passent les années et que la famille s'aggrandit.
Mon frère reste parfois trop protecteur lol, mais c'est touchant puis c'est une preuve d'amour ça, donc ça me dérange pas plus.
Pour moi la fratrie, ça représente une force, et un pilier pour l'ensemble de ma famille.
Donc reconnaissant aux parents lol
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 12/09/2005, 20h43
Fan RM

Thumbs up

Moi mo ena deux frere,Romeo(24ans),Franco(22ans).Mo bien attache avec zot,jamias mone gagne la guerre avec zot mais zot deux la oui.Tous zot banne secret zot vini racconte moi,zot demande moi conseil....zot ine fer bcp pou moi et moi aussi mone fer bcp pou zot.Kan soeur et frere pas d'accord li bien triste.Deux felon sa,pena personne ki cpv comprend zot plis ki moi,ni mo mama ni mo papa....mo mari estime zot tous le deux,et mo guette tous le deux pareil.Mo ine bien tiake avec zotub,cinema,discoteque,party...
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 24/09/2005, 13h35
Foreman

moi je n'es aucun frere-soeur

mais si j'en aurait un/e

je ne crois pas que on s'engeulerai beaucoup
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 24/09/2005, 17h54
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

bein moi mone gagne ene ser(tipima) ek ene frere(danny) lor radiomoris!
nou ress bien dacor sof kan ena live!lerla dife la lever....acoz banla prend tou place lor la piste de danse..gagne cout coude brit tousala.ek kan tipima coumans rouler emba emba..apre li frotte frotte r nou,gagne briller tousala!
foder blier bhaiyya root oussi!sannala grand frere de la troupe sa
en tou k ene ti lafamille bien seryer ki mo fine gagner!

big bizouuuuuu mo freroooZ ek serrooo RM!
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 20/12/2005, 10h46
Fan RM

mo alle réveille sa thread la ene coute pou coze mo 2 frères !!
Nou mari complice !!! pa cave expliké ! cave alle dormi tard meme si travay lendimé zis pou cozé, zis pou rakonte ti zistoires ! Sake fois éna ene gros décision pou pran dans nou lavie respectif, avant meme alle dimane best friend etc, c'est entre nou meme ki nou consilté, ki nou dimane conseille...et pareil si bizin dire ene zaffer important bane parents (genre réziltats lékol dan dif terrib !!), nou pa coule nou camarade, nou solidaires extra ! Nou pran nissa are nou camarades, ventre cave cordé are ryé kan nou mete ene ti nissa !
Fami reste fami ! peu importe ki kéké nou fané, fami pou la meme pou nou!! Merci Vi pou sa loccaze la.
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 21/12/2005, 11h04
Pena Titre

Citation:
Posté par bomli
Fami reste fami ! peu importe ki kéké nou fané, fami pou la meme pou nou!!
hier avan al dormi, ti p coz ec mo ti frère. line telma fer mwa riyer ki mo ti pré pu touffé ec so dial.
Citation:
Posté par bomli
Nou mari complice !!! pa cave expliké !

to ena raison bomlios, ena banes zaf ki pa capav expliké, espéciallement banes feelings ki p passer dan n relation fraternel
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 21/12/2005, 20h45
Enflé

moi 1 seule commentaire mo pou ajoute ,

pou conne vriement l'affection entre frere/soeur,faudre quikchose materiel pas affecter relation.

mosafu...
Réponse avec citation
Réponse

Tags
frèressoeurs, relations

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages