Le créole transmis aux enfants : votre opinion SVP - Page 7 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #61 (permalink)  
Vieux 08/04/2006, 17h39
Manev

Envoyer un message via MSN à maxouhenrry
mo pense pas ena auken probleme coz creole ek zenfants.mon in e grandi coz creole lacaz , apprane francais anglais lecole comme tous mauriciens et zordi mo coz francais , italien et espagnol aussi bien ki kreol . li ene fausse debat ki si zenfants coz kreol li affecter zot franxcais ou anglais. au contraire li pou donne zot et ouverture vers la culture mauricienne. kreol c lautoroute ki pou permette zot rentre dans kiltir mauricien. ale salaam. max
Réponse avec citation
Google
  #62 (permalink)  
Vieux 02/05/2006, 16h40
Fan RM

Vive le créol !!!!!

Citation:
Posté par Bisoulili
Mo ti a content zot dire moi ki zot pensé lor la !!!

Mo ouvert ça post la paski mone coze cozé are ene dimoune ki mo bien bien content, mo trouve li ena beaucoup l'expérience, et mo capav coze tout bane cozé are li. Astèr mo ti a content gagn différents avis lor ça sujet la !!!

Est-ce qu'il faut apprendre le créole aux enfants ????????

bien sur lor RM nou créolophone !!! nous content coze nou créole lor RM.

Maintenant moi mo dimane zot, eski bizin coze créole are zot ou bien bizin cozé dans la langue du pays cote nous resté ? ou bien bizin coze les 2 langues ????

Eski bane z'enfant la pas risqué de faire des mélanges à l'école ???

Eski pou zot li important ki zot z'enfant cozé, ou si zot comprend li déja bien bon ??? Si li pa envie cozé mais ki li comprend tout, eski zot pou laisse bane z'enfan faire couma zot envie ou zot pou incite li à cozé ça créole la ???

Voila, vaste sujet, alors à vous.

Merci.
Salut Bisoulili et à tous...enfètt monn fék trouve sa poste là...Mo pensé ki c'est important montré langaze créol banne zenfant parceki ça li pou aide zott beaucoup...pou zott pa gagne honté ènn zour si zott pé al Maurice..
Confusion pa ènn zafèr ki existé ça..Parceki si nou Maurice nou inn réssi coz créol, anglé, français et langue oriental ça vé dir ki nèrporte kissana capave faire ça...Et en plus li pli facile pou ènn zenfant enpranne 10, 15, 20 langaze en mém temps ki ènn adulte...So cervo pli facile pou dévelopé c pour ça... Et mo pa accépté zamé banne dimoune ki vinn raconte zistoire menti...soidisant zenfant faire confusion l'école si pa ki zistoire encore...touça là fosse...Moi mo ici en Italie et beaucoup fois éna dimoune inn dir ki zott pou montré zott zenfant créol kan li vinn grand..ou bien éna dir "ayo ki bizin montré créol?!" ... éna dir ki pa nécéssaire..etc..

Franchement banne dimoune ki pense ça vé dir zott pa dévelopé assé pou comprend ki apranne ènn langaze éna so l'importance mém si pa coz ça dans l'europe...Beaucoup croir ki to éna pliss valèr si to conn coz anglais et français mé moi mo pensé ki c ènn grand l'avantaze si to conne coz plis langaze ki to capave..Nou tou coné ki astèr le monde pé sanzé et langaze pé vinne de plus en plus important dans la vie car astèr to éna possibilité al faire banne stage dans banne lézott pays et to éna pliss valèr aussi..
ènn zenfant li pa réfizé enpranne ènn zafèr ...c plutot la façon ki montré ki zoué grand role..Si to fèr zenfant la écoute séga par exemple..li mém li pou rode comprend...et puis beaucoup lézott façon to capave insite ènn zenfant enpranne créol...si to aménn li maurice et li pou trouvé li mém ki li pa pé capave comuniké et là li mém li pou rode enpranne...
Voilà ça c mo opinion
kiss à tous!
Réponse avec citation
  #63 (permalink)  
Vieux 18/04/2008, 10h52
Manev

biensur nou bisin leg sa leritaz la a nou zenfan..langaz kreole sa mem nu identité zilwa morisyen..
Réponse avec citation
  #64 (permalink)  
Vieux 28/04/2008, 11h07
Manev

Envoyer un message via MSN à Shikiita
J'suis métissé mauriCienne mé ma mama ne vOulai pa m'"apprenDr" le kréOl.
mnt G 13ans et j'apprenD ma lanGue.. j'essaye de m'en sOrtiir..
Réponse avec citation
  #65 (permalink)  
Vieux 28/04/2008, 11h09
Manev

Envoyer un message via MSN à Shikiita
sii vOus savez m'aiDer pour apprenDre à parler se serait Cool.
BiizOux à tOus
Réponse avec citation
  #66 (permalink)  
Vieux 30/04/2008, 02h54
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA

Citation:
Posté par Shikiita Voir le message
sii vOus savez m'aiDer pour apprenDre à parler se serait Cool.
Citation:
Posté par Shikiita Voir le message
BiizOux à tOus

Je pense que tu as tapé à la bonne porte Shikita !

souvent nu post en kreol !

to ecoute sega li pou mari aide toi !

Réponse avec citation
Réponse

Tags
aux, créole, enfants, opinion, svp, transmis, votre

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages