Quand une chanson fait remonter des souvenirs - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 24/06/2005, 18h21
Labourer

Envoyer un message via MSN à vandesiles
Quand une chanson fait remonter des souvenirs

Hello,

Je me sens un peu nostalgique ce soir, j'ai envie de partager avec des mauricien(ne)s qui peut être comme moi ont le blues parfois...de leur petit paradis et de leur famille.
Je suis en train d'écouter des chansons de Bob Marley, et je pense à ma soeur qui est une fan de ce Dieu de la Musique...Je la revois encore bouger et chanter sur ces chansons et j'ai une terrible envie de la voir.
2 ans ont passés depuis la dernière fois où je l'ai vu à Maurice & j'ai pourtant l'impression que ça fait une éternité...
2 ans ça ne représente pas beaucoup dans une vie et pourtant en deux ans, il peut s'en passer des choses, j'ai l'impression de passer à côté de pleins de moments de sa vie, ne pas pouvoir la serrer dans mes bras ou tout simplement me disputer avec elle me manque tellement...
Dur dur d'être séparé des gens qu'on aime et de ne pas pouvoir les voir quand on en a envie...

"Red, red wine... Stay close to me ...Don't let me be alone ...It's tearin' apart ...My blue...blue heart..."
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 24/06/2005, 20h37
Fan RM

Moi ce sont les chansons de kaya et de cassiya qui me rappellent beaucoup maurice, ma famille et ma dernière année passée au pays... surtout "sante l'amour" et "séparation"...Mais quand je suis à maurice, il y a aussi des chansons qui me rapellent la france et les amis ici!! C'est tout le temps kan ene zafer ou ene dimoun nepli la ki nou réaliz so l'importance, non?
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 25/06/2005, 00h20
Enflé

Citation:
Posté par tipima
surtout "sante l'amour" et "séparation"...
Ayo Tipima sa dé santé ena boucou signifikation pou mwa. Kan mo tane "Separation", mo l'enfance ek mo mama parait devan mwa. D'ailleur mo p ekoute li en ekrivan sa messaze la.

Sinon Vandesiles, kouma to dir, souven mwa oci mo ena l'impression ki mo passe a koté ene ta zafair dan la vie mo bane fami parski mo pa la. Kan nu passe 2,3,4,5...ans loin ek nu fami, ene certaine maniere nu vine ene etranzer pou zot dan sens ki nu pa vraimen kone zot ek zot la vi ek zot non pli zot pa kone nou. Nou passe ene moi Moris, nu passe 2-3 semaine pou re-apprivoize nou, apres nu vraimen apprecier nou kamouade pendan ene semaine ki resté, apré fine ler pou retourne dehor.

Parfoi bane ti kout blues la li fer di mal, mé li oci importan parski li rapel nu kot nou sorti, kot nu racine.

Take care
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 25/06/2005, 02h56
Enflé

Kan ene 100t in touche to le coeur, li souvent rappel twa bannes bons souvenirs comme bannes mov souvenirs. Ene 100t li pas juste ene 100t, li beaucoup plus ki sa. Li dur parfwa kan bannes 100t la fer bannes souvenirs refer surface. Kan mo ecoute sega surtout Cassiya so bannes 100t, mo magine mo moris et tout bannes dimouns ki proches avec mwa. Souvent des fois, mo eprouve la nostalgie et mo envie retourne dans mo pays natal. Et kan mo dans Moris, mo pense Knada. Mo envie retourne vite au Knada pou retrouve mo bannes amis. Li ene sentiment vice versa peu importe kot to eter kan to attacher a quelque chose ou a quelqu'un. C ene sentiment ki pou toujours exister kan to loin avec sa ki compte beaucoup a tes yeux et tot ou tard to pou rode combler sa manque la.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 25/06/2005, 07h20
Fan RM

Vortex prend to la guitare: "kisanla vrai mem ki pas ti kontent pou vive ensam dans ene lakaz ek nou mama ek nou papa, zot tou ensam, ene sel famille...."
c vrai seki to dir vortex, c'est pas kan nou rentre pou ene mois la ki nou rattrape le tempe perdu, mais seki bon avec bane parents, seki lien du sang ça, zamé pas pou blier mem si nou pa fer partie zot la vie tous les jours... Meme si ene certaine distance ine crée sirtout bane seki pas ressi rentrer souvent... mais kuma to dir, nou pa gagne droit blier nou racine, blier kot nou sorti...
"Tous lé temps nou rejette seki bon, tous nou la vie ti fini dans la haine, mo pe sante l'amour pou nou gagne liberté..."
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 01/07/2005, 13h18
Foreman

Envoyer un message via MSN à laplage18 Envoyer un message via Yahoo à laplage18
moi aussi g souvent ces moments de blues! moi aussi vandesiles ca faire 2 ans ki mone pane trouve mo bane fami et camarades! zot mari mank moi !!! et c selma l'annee prochaine ki mo pou trouve zot! apres 3 ans !!!! alors pas tracasse toi mo croire ki tou bane ki loin are zot pays natale ek so fami gg blues!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 01/07/2005, 16h49
Super Fan RM

Cassiya - Fami Pove
Cassiya - Reve Nou Ancete
Dj Ken - Souvenir D`été
Blakkayo - Mone Refuse Sa
Blakkayo - La Parance
OSB - Jah Merci
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 01/07/2005, 18h29
Fan RM

Faire à peine 6 mois mo aussi mo pas fine trouve personne et li vraiment dur! Mais ki pou faire, nous fine choisir ça la vie là!

Mo népli capav écoute Cassiya si éna dimoune autour moi parski inévitablement larme pou coulé. Trop beaucoup bon souvenir avec mo bann fami.

Vandesiles, moi aussi mo fine ranne moi compte qui mo pé loupe ene tas zaffaire dans la vie mo banne soeurs. Pourtant quand ti maurice zamais ti aussi proche ki aster. Lundi, mo pas fine regretté passe 30 minutes causé avec mo soeur au téléphone. Li faire en dibien fou!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
chanson, des, fait, quand, remonter, souvenirs, une

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages