quand je serai plus grand,je serai... - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 13h20
Couper Cannes

quand je serai plus grand,je serai...

Bonjour!quand vous étiez petits vous reviez de faire quoi?je voulais devenir astronaute.Mais lorsque j'ai vu un crash à la télévision j'ai vite changé d'avis!en plus je suis déja malade en avion...
A vous!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 13h27
Enflé

Moi de mes 10/11 ans à mes 19 ans, je voulais être médecin légiste...

Alors après le Bac, j'ai fait un an de médecine, mais c'était très difficile comme étude alors je ne me suis pas donné les moyens d'y arriver...

C'est de ma faute et je regrette de temps en temps, mais maintenant, je fais aussi quelque chose qui me plaît.

Et puis, c'est vrai que c'était un rêve bizarre pour une petite fille ! Mes copines voulaient plutôt être danseuse, hotesse de l'air ou infirmière et moi, je voulais analyser les corps et leurs mystères pour comprendre de quoi et comment les gens étaient décédés...
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 14h01
Pena Titre

Je rêvais d'être coiffeuse. Mais finalement g continué mes études, et g décidé de m'orienter vers une section littéraire afin de devenir professeur d écoles. Seulement, je reste indécise. Même si le professorat me plaît, une carrière d'hôtesse de l'air me plairai d'avantage . G encore 3ans pour me décider...j'espère ke je ferai le bon choix
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 14h40
Manev

Envoyer un message via MSN à davidmoris
virginie, pa trakas toi, tou manyer, zamé nou cav sir dan nou lavénir, pou ena touzour inpé mistere ladan, sa mem ki fer nou ena zoli sirprise ! moi mo tia kontan vinn enn misicien ek zoué sega, lamisik afrikaine ek jazz, pou gengn mo pitay, ek pou met lafaya kot mo p alé. ek kosté ek sa, mo tia kontan ousi travay dan lanatir.
...ousoi ek lamisik so lanatir, ousoi ek lanatir so lamisik...
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 14h49
Fan RM

quand mo tipti mo ti envi vine marchand dhaal puri a coze mo ti extra content manze dhal puris. Mo ti pe penser quand mo va vine marchand dhaal puri mo cave nana combien mo envi sans payer!
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 14h50
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Mo rev ti vine check bis , a cose sel boulot capow met cravatte sans fer etude universitaire
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 15h02
Fan RM

zahool, en controler bis!!!! hahaha!!! Phi, ene sans to pa vine marsan dhall puri ta!! kuma to ti pou fer profit si to ti manze tou dhall puri???
Moi mo ti envie vine danseuse séga!!! dans l'école maternelle ti fer nou met ti jupe séga et ti top pou danser, depi ça jour la mo dir mo pou vine danseuse séga!!! Bé aster RM pe fer moi réaliz mo reve!! mo danser tous lé zour dans mo la kaz!!! Mais parfois mo sagrin mo pane fer ene zeffort faire ça maurice, à côté de mes études!!!! Ti kapav alle danse séga dans l'hotel!!!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 15h53
Manev

Envoyer un message via MSN à davidmoris
lol moi kan mo ti tipti mo ti kontan bann diaman tou, lerla mo ti lé vinn bizoutié, pou capav gengn tou bann bijou ki mo lé ! lol
(mé si lavi ti koumsa, mo ti pou.... chorégraphe pou bann danseuse sega )
hahahaha
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 16h05
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Mo ti envie vine doctére,parski mo ti sove ti baba mo lisien,Mo lisien ti p télman graté ,li vine mette bas en plas.So piti tombé ,li sové li lése so piti coume sa mm.Mo frére dire moi zette li,éta mone chagrin <mo dire li ,pa bon ,mo pou sove li moi.>Mo prend cizo mone coupe so tisac avek so lombri.Mo ti bien fiére parski line vivre ,apré ti bizin donne dimoune mo pa tilé.Mo mama ine oblize moi pou donne mo ti lisien.Mo lé ker ti fére mal ,mone donne li kan mm,c pkoi ine donne moi l'idée pou vine doctére.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 16h13
Sirdar

kan mo ti ptit mo ti mari content danser
ti envie vine 1 danseuse!!!!!!!!!!!
ek ti mari content santer
Réponse avec citation
Réponse

Tags
grand, quand, serai

Outils de la discussion