|
||||
|
Moi mo prefere ene fam kot mo kapave trapper bien parski ene sac lezos ena risk fractures.Si mo bizin lezos pou fer la soupe mo alle bazar non?Finne ena et pou ena touzours pression de la societe,a travers banne magazine ek zot bannes modeles anorexiks, pou ki banne fame emule ca banne modeles la.To ena raison Keyshia c'est ki ena dan leker ki important. Pas parski ene fam finne donne toi banne zenfants apres kan li finne mette poids ki to bizin rejette li.C'est mo l'opinion personel.
|
|
||||
|
Moi mone prend d rondeur parce ki mone gagne zenfants
kisssssss MIMI |
|
||||
|
hahaha! Mo pe rappel ça discussion nou ti gagner lor chat avec certains radiomoriciens!! Caudan ti pe rode met nou lors régime!!! Tant ki to bien dans to la peau et ki to en bonne santé, pena problem!! L'essentiel c'est de bien manger et kuma mirella dir, roule matack, pou fer l'exercise! Vaut mieux ena dé trois kilos en trop et assume li ki tombe dans piège ene tas régime et fini obèse ou anorexique!! Parski ça pas pou zis ene probleme esthétique lerla, obésité et anorexie c'est bane vrai probleme grave,bane maladie!! Alors, bane tifi, montrer zot bane ti rondeur, et souriez!! Personne n'est parfait!!
|
|
||||
|
zot la ban radiomoriciennes ... mari topic sa ... hahahah ... mone lire titre au debut mo trouve rondeurs, mone penser zot pe coze football, quand mo ouvert post mo trouver zot pe coze lor RONDEURS ....
bon laisse mo dire mo point de vue alors... rondeurs bon surtout dans les bonne places ... meme point de vue que carizako Mais l'amour est aveugle. si to content kikaine li gros li vilain, who cares... love is beyond physical appearance, my 2 cents worth opinion anyway. cheers |
|
||||
|
Encore ene bon sujet qui concerne bcp de femme,quand mo ti zenfant mo ti tellement maigre qui ti appelle moi gaulette case mason
Maintenant mo fine arrété faire régime mo fine stabilise mo poid, j'ai encore des rondeurs mais je l'assume , je ne suis plus complexer,je m'habille avec des couleurs gaie,to capave ronde et sexy en même temps,ene nouvelle coiffure, un peu de maquillage ça peut changer aussi,faudé pas habiller coma ene sac patate. |
![]() |
| Tags |
| des, pensez, rondeurs, vous |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| un message inquietant lu dans sevihoo | sevysh | Divers. Miscellaneous. | 88 | 21/03/2011 10h32 |
| QUE PENSEZ VOUS A LE TOURISME A L'ILE MAURICE??? | Rocco | Discussions Générales | 17 | 26/01/2008 12h43 |
| Visite Maurice => Bof, qu'en pensez vous de cet avis? | timan | Discussions Générales | 32 | 07/09/2005 19h14 |
| Que pensez vous sur L'information Technologie a Maurice??? | Rocco | Discussions Générales | 6 | 10/06/2005 10h10 |
| Objectif 3000 membres au 31 décembre 2004 | RadioMoris | Discussions Générales | 9 | 23/12/2004 08h27 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 18h56.

Mode linéaire