![]() |
Que pensez vous des rondeurs?
QUE PENSEZ VOUS DES RONDEURS :?:
KI zot pensez lor n fam ki ena des rondeur :?: Aster la nous éna l'impression ki la société actuelle est ANTI_RONDEURS régimes lor regimes boucoup magazine coz ke ca Es_ki nou bizin prive nous pou gagne n les corps de reve Car d fois li génétik si nou ena n tempérament a etre gros rien ny fera D fois n fam apres n lacouchement li prend poid :!: Es_ ki li mal vu detre Ronde :?: Si tou dimoune ti resemblait la vi ti pou facil :!: La nature nous a faite ainsi Alors ki fer écoute la société la magazine ETC:!: Ronde ,Plate , petit, Bizin guete la botés du coeur Non :?: Alor les Zom zot prefer montre zot avec des botés de catalogue ou avec des femmes Simple :?: :P :lol: A VOUS MERCI KEYSHIA :lol: |
Moi mo prefere ene fam kot mo kapave trapper bien parski ene sac lezos ena risk fractures.Si mo bizin lezos pou fer la soupe mo alle bazar non?Finne ena et pou ena touzours pression de la societe,a travers banne magazine ek zot bannes modeles anorexiks, pou ki banne fame emule ca banne modeles la.To ena raison Keyshia c'est ki ena dan leker ki important. Pas parski ene fam finne donne toi banne zenfants apres kan li finne mette poids ki to bizin rejette li.C'est mo l'opinion personel.
|
L'essentiel, c'est d'être bien dans sa peau, rondeurs ou pas rondeurs !!!
|
Moi mone prend d rondeur parce ki mone gagne zenfants :oops: c vrai kan to lire n magazine aster to trouve ke des top model ou bien to trouve ke des recette pour fer regime moi mone essaiyé fer régime bof ca pas marzé par conte depi mone cone RM 8) mo écoute séga tout les zour mo roule mo matak mone perdi 2 kilo pas mal ki zot dire mo bizin continier roule mo matak kit fois moi vine n top model :P :lol: :lol:
kisssssss MIMI :lol: :lol: |
hahaha! Mo pe rappel ça discussion nou ti gagner lor chat avec certains radiomoriciens!! Caudan ti pe rode met nou lors régime!!! Tant ki to bien dans to la peau et ki to en bonne santé, pena problem!! L'essentiel c'est de bien manger et kuma mirella dir, roule matack, pou fer l'exercise! Vaut mieux ena dé trois kilos en trop et assume li ki tombe dans piège ene tas régime et fini obèse ou anorexique!! Parski ça pas pou zis ene probleme esthétique lerla, obésité et anorexie c'est bane vrai probleme grave,bane maladie!! Alors, bane tifi, montrer zot bane ti rondeur, et souriez!! Personne n'est parfait!!
|
zot la ban radiomoriciennes ... mari topic sa ... hahahah ... mone lire titre au debut mo trouve rondeurs, mone penser zot pe coze football, quand mo ouvert post mo trouver zot pe coze lor RONDEURS ....
bon laisse mo dire mo point de vue alors... rondeurs bon surtout dans les bonne places ... meme point de vue que carizako Mais l'amour est aveugle. si to content kikaine li gros li vilain, who cares... love is beyond physical appearance, my 2 cents worth opinion anyway. cheers |
Encore ene bon sujet qui concerne bcp de femme,quand mo ti zenfant mo ti tellement maigre qui ti appelle moi gaulette case mason :!: :( maintenant mo ena quelques kilos en trop, mo fine essaye tous sort qualité régime plusieur méthode amincissement exp :régime mayo, hyperprotéiné,endermologie etc conclusion ça coute cher et quand to arrété to réprend le double ,to faire l\'effet yoyo, ça fine rane moi malade avec carence en fer,calcium et déreglement hormonale etc....
Maintenant mo fine arrété faire régime mo fine stabilise mo poid, j\'ai encore des rondeurs mais je l\'assume , je ne suis plus complexer,je m\'habille avec des couleurs gaie,to capave ronde et sexy en même temps,ene nouvelle coiffure, un peu de maquillage ça peut changer aussi,faudé pas habiller coma ene sac patate. :lol: :wink: |
moi aussi mo essaye faire regime mais narien pas servi, du coup mo laisse moi couma mo été couma zot dire c le coeur qui conte et mo fiere qui encore ena de mecs qui pas case tete are rondeurs,
|
:moris: :-D ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii montrons nos rondeurs les filleeeeeeeeees....lllooooooool... :wink: :moris:
|
chaque meuf et foutu comme elle é !!!
|
| Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 21h01. |
Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com