La coupe fine commencer a moris zordi. - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 07/06/2005, 21h14
Super Fan RM

Re: La coupe fine commencer zordi.

Citation:
Posté par Rocco
SheHzaDMatinee , kand to ti ena 18 ans avant second geure mondial , les choses ti different a cet épok man, mo pa enn psychologue mais dapré moi mo sipposé ki sa feeling ki to ti ena la ena kitechose pou faire avec léconomie tizil car nou ti depanne bocoup lor disik.
Après to ti pé look forward pou mange enn boute cane, to rappel kand to ti alle chaké coma ca banne caro cane la ti joli kand zote en fleure? Ca movement ki ti ena avec ca banne vier camion Bedford ki ti transport cane lor tabissment la, ca lodere sirop ki tabissment largué la.

Mouvement la coupe donne toi enn feeling de countryside et la nature oui ou non? Li faire toi blier stress, pollution, traffic jam ek banne problem associé ek la ville. Bon mo kite toi cose mo besoin alle pliss enn boute cane pou mo manger.

Rocco.
Rocco Deplaisant meme toi la

lol mo croire bien to ena raison feeling la nature.mo mari content casse mo pose au millieu la foret ek ecouter.... fer sa lexperience la 1 zour... alle au millieu 1 la foret apres lerla to ziste ecouter

selma mo ena 1 mari ti movais maniere mo mari content senti de lhuile synthese... kan ti p alle rally dans maurice mo ti p respire fort sa banne de lhuile ki senti fraise la.
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 07/06/2005, 22h30
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
La coupe fine commencer a moris

SheHzaD555, moi ossi mo enn zom de la nature coma toi et mo ti rentre scout simplement pou so banne laveture la. Ceki pas fine experience ca trankilité la, zote na penkor cone la vie. La to assisé to faire tou sorte kalité reflexion, to ecoute to sorte kalité bruits des oiseaux, zanimo, pier bougeé et enn mari lenvironement pou ecrire ou peindre.

Ki to trouve pli correct, alle toilette lacaze ou dans bois? Ma réponce est exactement comment to conne Rocco!!!!!

Rocco
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 08/06/2005, 20h21
Super Fan RM

Rocco

Lecon Numero uno : appele moi ShEhZu plis facile

sinon pou to reponse toilette lacaze ou sois dans bois la...

HmmmmmZ mo conne 1 zaffaire ki appele MouZaune

Kan alle dans bois cpv gagne piker ek li sa ou sois plis pire encore mouche zako

Tanne dire kan li piker coumsa... to rentre en trance...

To ena 1 foto mouche zako rocco?
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 08/06/2005, 21h11
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
La coupe fine commencer a moris zordi.

ShehZu, Mo pa fine gagne lestemps tire photo, mouche zako la ine pike moi avant et juska zordi mo posterieur encore enflé.
Facile to pou reconnaite loi lor chemin, kand mo casse contour mo derriere suivre moi après 2 minutes!!!!

Rocco
Réponse avec citation
Réponse

Tags
commencer, coupe, fine, moris, zordi

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages