Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   es-ki zot content danser? (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/2091-es-ki-zot-content-danser.html)

keyshia 06/06/2005 07h01

es-ki zot content danser?

:moris: ES-KI ZOT CONTENT DANSER :?: :moris:

Salut a tous :lol:

Si wi dans ki genre d'occation et d'endroit :?: Boite ,Bal , Soirée entre Amis ect.....

Ki type danser zot content danser Techo , Moderne ,En couple ,Rock ;Hip-hop Rap , séga etc...

Moi mo pratik le hiphop et mo content danse séga :lol:

si zot pas danser ou pas content danser , ki fer , pour ki raison :!: :!: :?:

Merci Keyshia :lol: :lol:

Mary@ 06/06/2005 07h12

Ayo Keysia, moricien cotte éna tam-tam li la, mem ki pas conner couma danse tel tel style moricien li la pou met la faya li bouzer couma li gagner, c vrai ki éna moricien pas contan mais mo supozer ki a cose zotte inpé gener.
Moi mo ti touzour bien contan danser nimport ki style et ziska ler mo encore manze are li :wink: :)

mirella 06/06/2005 08h20

Mary c vrai moricien cote ena tam-tam nous la dans Moi mo mari content danser mo danse lor tout la misik cot ena la danse mo pas quitté kan mo ale dans n soiré mo danse jusq'uau bout de la nuit :lol: :lol: mo danse préféré c le salsa et bien sur SEGA :lol: :lol:

sammarjo 06/06/2005 08h27

Moi aussi, j'adore danser sur plein de style différents et quand je suis en soirée ou en boite, je ne quitte presque pas la piste de danse ! :-D

Bisoulili 06/06/2005 12h18

Sammarjo, tu étais à la soirée au Chinagora ???

davidmoris 06/06/2005 12h18

moi mo mari kontan dansé, li parey kouma santé, li fer blyé tou bann traka, ek fer dibien cav bouzé so lékor, roul matak tou ! zamé mo pann aprann dansé, mé mo mari kontan sa mo les mo lékor bouzé kot li lé alé tou :o) mari nisa mo dir! capav exprim enn ta kitsoz ladan, mo dir enn sel zafer moi: viv lamisik santé dansé tamasa ek séga !

sammarjo 06/06/2005 12h44

Wa Bisoulili et mo finn dansé toute la nuit ! Mo finn bouze mo les reins...
:-D :-D

jayssee 06/06/2005 13h45

:moris: Heyyy mo pas conn couma dansé séga mais mo mari kontan danse sa! Mo kontan danse ar tout dimounn... Mo kontan roule mo lérin, mo kontan bouz mo body (un p'tit clin d'oeil à NaThalia), mo kontan cass mo lérin ek roule matak!!! lollllllllllllll :-D :wink: :moris:

malkin 06/06/2005 14h04

casse lé rein cass lé rein, sa meme ki bon, mari bonnnnn saa apres pé plaigné pé gagne doulère mdrrrr

Jaz 06/06/2005 16h04

Wi malkin vrai meme sa///
content danser wi apres kan retourne lacaz plaigner ek douler zenou...tellment ine met talon ..ine roule matak ,,
hihiihihiiiihhh

vanessa.a 06/06/2005 17h03

la dance c dans le sang

Bisoulili 06/06/2005 17h55

Sammarjo moi aussi jétais au Chinagora

SISTA 06/06/2005 18h30

:moris: Mo mari kontan dansé dan n'importe qui soirée kan donne sega :-D mo la dan :-D

:) Ene ti slow mari séryé aussi ! :roll:

:) Ene ti zouk love aussi pa mal mais bon pas tro collé collé :wink:

:moris: M ais mo sega 1st lerla mo roule mo lé rein :wink:

rayon du soleil 06/06/2005 19h46

moi aussi mari content dansé, meme en faisant mo menage mo bizin mettre mo sega nettois toujours danse toujours. et c vrai mauricien cot ena tam tam zote la dans.

SheHzaD555 06/06/2005 19h52

Mo Danse mo ti Sega

Ek Sans oublier

Funky House : Bizin ena dans di sang sa... bientot nous p fer 1 corom mauritien nous p alle ministry of sound... seki interesser fer conner !!!!

p.s Strictly House... Funky House

bisous 08/06/2005 19h05

Keyshia si nous en moricien nous bizin conne danse sega,c juste.Si nous dire nous pas conne danser,parski nous dehors dans nous pays, alors nous declare pas conne danse.Moi mo bien content danse sega,mo cpv roule un nuit,mone sortie dans moris l'age 7ans,aster la mo ena 25ans,premier fois mo alle moris mo ti ena 22ans,jusqua zordi mo encore content pik mo jupe pour danser.... :wink: :wink: :wink:

mtv 09/06/2005 09h06

Ayo keyshia,kel kestion .Demande Mirella nou mm ti fére l'ouverture et fermeture bte are nou korom.Dansé c mo la vie,,sof slow et zouk c pa bon pou moi..Zouk danse mo tou sél <wi> sinon a 2 zéro.Mo préfére c dnombolo,mapuka bref tou danse afrikaine. :lol: :lol: :lol: :o :o :o :o :moris: :moris:

crista 09/06/2005 17h54

ki moricien ki pa konne dansé mo croire difficile pou zoine sa. Meme si pa trop konne kas lé rein kan nou tane sa bane ravane ek sa bane sega pé kas paké kapav reste assizé lor chaise bisin levé. La fumé levé

tipima 09/06/2005 17h56

moi mo croire c zafer mo plis konne fer!!!!! :lol: DANSER!!! gramatin tantot, programme, roule matack!!!! :-D

bisous 09/06/2005 18h01

Citation:

Posté par Tipima
moi mo croire c zafer mo plis konne fer!!!!! DANSER!!! gramatin tantot, programme, roule matack!!!!

Sa meme sa Tipima!!!! :wink: :wink: :wink:

Ti MamZell 09/06/2005 18h25

Alalila do mo mama mo kontan mo sega

:moris: Moi mo mari contan dansse SeGa !!!!!!!!!!! mo timide selma devan dimounes mo pacapav fer comme mo fer ds mo la caze :oops: :lol:

Bisoulili 09/06/2005 18h31

Moi mo content mo séga. C plus que tout pour moi. C'est très important pour moi J'ADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE !!!!

bisous 09/06/2005 19h08

Ti Mamzell et Bisoulili nous pou guette zot roule sega bien pou le 30 juillet,pas blie zot jupe sega!! :wink: :wink:

Caroline Charles 09/06/2005 20h30

Tou Mauriciens (ennes) kontan danser! Mem si parfois ena ki gain honté pou bouz zot lékor devan dimoune dans fet, mo sir ki kot zot, zot ena ene mari cadence!
Mauriciens(ennes) nou tou cone danser, c'est dan nou disang, c'est ene l'héritaz!

*pas blié kot to sorti! Be Proud :moris:

SISTA 10/06/2005 06h59

Citation:

Posté par Caroline Charles
Tou Mauriciens (ennes) kontan danser! Mem si parfois ena ki gain honté pou bouz zot lékor devan dimoune dans fet, mo sir ki kot zot, zot ena ene mari cadence!
Mauriciens(ennes) nou tou cone danser, c'est dan nou disang, c'est ene l'héritaz!

*pas blié kot to sorti! Be Proud :moris:

:moris:
:-D Mo mari kontan dansé ! :roll: des fois entre copines kan nou met nou sega sa waow! :wink:

:moris: Mo mari kontan danse slow ossi ! :moris:

:o Mo dernier slow dan les bras Désiré François :roll: ! TOP

:lol: Dernier zouk ha haha Didier clarel ! :roll:

:o Pou moi, les mauriçiens sont des pros de la danse ! :wink: :o

MarieV 11/06/2005 17h17

:moris: J'adore danser partout!sauf avec ma famille car je suis gênée et je n'arrive pas à me lacher mais je fais un effort.sinon je danse sur tout mais j'ai un faible pour les musiques du soleil comme celles de notre beau pays! :wink:

lonisha Arnachellum 11/06/2005 18h08

Mwa mo mari content danser!!!!!!!!!!!!
sega wi ek aussi lol
dans classe science mwa ek 1 camwad (davinia)
kan classe la imper boring la mwa ek li nou habitier chanter danser ,chanter plis selman....
LOL prof imper seryer li la li pas dire nou narien ,lol
mo bien content danser...................................

mamzelle_crapo 11/06/2005 22h31

Re: Alalila do mo mama mo kontan mo sega

Citation:

Posté par Ti MamZell
mo timide selma devan dimounes mo pacapav fer comme mo fer ds mo la caze :oops: :lol:

Avan mo ti couma twa, selma kan to rest ek n dimoune couma mo mama to bizin sanzé...Aster mo nepli honté, si mo envi dansé, mo pu dansé. N la zourné ena la mizik kot mwa, ek mo conten al diskotek. Mo pa cav rest assizé, bizin dansé ème :-D

Citation:

Posté par lonisha Arnachellum
kan classe la imper boring la mwa ek li nou habitier chanter danser ,chanter plis selman....

Kan to al lékol to sipozé apran sista!!!Arret mont lor latab pu roule matak! :lol:

tipima 12/06/2005 06h37

Continié roule zot matack kot zot gagner!! pena pou timide, ou hésiter!! danser c'est la santé!! :lol: Bé bane garçon pas kontan danser? kisasa? kot zot bane garçons??!! dir nou si zot kontan danser ou pas!! :!:

tipima 12/06/2005 06h38

Shehzu et davidd, wadir tout ça bane mamzelle zis pou zot la!! parski pena lé zot mec dans baz pou danser la!! :lol:

sab 12/06/2005 07h23

Citation:

Posté par tipima
Shehzu et davidd, wadir tout ça bane mamzelle zis pou zot la!! parski pena lé zot mec dans baz pou danser la!! :lol:

Tipimaaaaaaaaa nu va gueter si Shezu pou cav mette pariaz ar sa bane tifi la mo ti trouve li roule so matak lot foi, ki pou p dire ou top des top :lol: :lol: :wink:

tipima 12/06/2005 07h27

:lol: :lol: :lol: eta sab!! tone ressi trouve ça spectacle la hein?!! selman nou bane timamzel RM kan roule matack la, pena personne manze are zot la!!! :lol: :lol: Kuma zazou dire, matack alle promener grand baie après revini!!! telman la faya!! :lol:

lonisha Arnachellum 12/06/2005 08h41

Vivi: Kan to al lékol to sipozé apran sista!!!Arret mont lor latab pu roule matak!
~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~"~" ~"~"~"~"~
Ayo mo pas content fer science vivi .........
sa cours la fouf.........
a coz sa eme mwa ek mo cam nou danser chanter
ek apran en meme temps ,LOL

SheHzaD555 12/06/2005 14h56

Citation:

Posté par sab
Citation:

Posté par tipima

Tipimaaaaaaaaa nu va gueter si Shezu pou cav mette pariaz ar sa bane tifi la mo ti trouve li roule so matak lot foi, ki pou p dire ou top des top :lol: :lol: :wink:

Sab selma dans Rm plis metter nissa ki toi... zamais mone trouver... to pas bizin red bull narien... 8 heure temp affiler to mette sani reste roule matak meme fi... to cpv dire moi cotte to gagne sa banne courage la 1 coup!!! lerla moi osi mo cpv fer banne les autres travaille siloye pendant 8 heure temp

soleil62 12/06/2005 16h32

moi mo croir mo ti danser depi mo dan ventre mo mama....perna place ni l'endroit pou bouzer...et r tou mo la dan ki so sega normal mais aussi trace ene bon ti valse ki mo capave dir ou...vireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......david pas blier nou ena ene ti rendez vous pou tamtam moris la....

laplage18 01/07/2005 13h42

Moi mo mari content danser! mo adore danser moris dans boite de nuit ki appelle MELBOURNE! et la plupart du temps zotte donne zis ragga et mo mari content sa! la bas meme premier fois mone trouve gangsta beach! sinon mo danse tout !! meme hip hop ( a cause mo camarade le ki mo vine are li!!)

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 20h11.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com