Pour ou contre la langage des jeunes - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 02/06/2005, 15h04
Fan RM

Pour ou contre la langage des jeunes

POUR OU CONTRE LA LANGAGE DES JEUNES

Salut a tous

Venere, relou ,kiff ,toff ,chelou ,wesh, darone ,daron ,tebé etc......

Certaines Ados p adopté sa langage la parce ki li p évoluent dans n millieu ki pratik n langage pour immite bane zénesse actuel

Pou zot li n langage horrible ou aggressif

Nous bizin adapter r sa langage la

Li pas dangereux pour l'étude

La venir bizin passe par sa langage la

A Vous

Merci MIMI
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 02/06/2005, 15h32
Enflé

Mo pa kone personne ki koze francais l'epoque Louis XVI. Tou langaze li évoluer. Expression ek mot nuvo tou lé temp integré ene langaze. Ena langaze dans ene lot langaze, ena slang dans tou langaze, sa pa vé dir ki langaze la en peril. Sa vé dir ki dimoune bizin prend konscience ki certaine dimoune pli a l'aize avec verlan etc. Kreol mem ene grand derivé lé zot la langue, eski li rane li pli violent ou agressif pour autant?

Li dommaze ki boucou dimoune rode etouffe tou sé ki zot pa kompren ou pa accepter. Langaze pou mwa sé ene expression dé nu identité. Ene ados ou ene dimoune ki koze verlan pa vé dir toute longue so la vie li pou koze verlan. Facon nu kozé li oci evoluer ar nou evolution personel.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 02/06/2005, 16h52
Fan RM

Bane zene créer bane nouveaux mots, bane nouveaux expressions parski ça permette zot démarque zot de bane adulte!! kuma zot konné bane ados zot pli grand tracas c ça: affirme zot et pas ressembler zot bane parents!!! ça langue la faire partie d'ene processus identitaire indispensable!! Maintenant, parfois mo gagne difikilté lir bane zafer ki bane jeunes français lire parski zot écrire kuma zot kozer et la li inpé dangereux! Mo pensé le plus judicieux, c'est laisse zot exprime zot kuma zot lé avec zot bane camarade, par contre, encourage zot lire livres, koz bien la kaz, get bane emissions télé kot bane journaliste la pe koz bien!! Toute évolution dans ene langue c ene richesse!!! Alors, laisse zot kiffer!!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 02/06/2005, 17h25
Fan RM

Citation:
POUR OU CONTRE LA LANGAGE DES JEUNES
.
Hi Mirella,mo pa konte parski c lévolisyon ki kumsa,langaz zenes ek langaz zenfan tou sa la c levolisyon modern.L.N.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 02/06/2005, 19h18
Fan RM

Pour moi il y a langage des jeunes et langage des jeunes... càd ki si li reste à l'oral tant mieux les jeunes capav démark zot avec zot bann parents autant ki zot envie. Là cotte li dans pince cé quand langage là vine à l'écrit, sms ou abrégé ect... Ene fois ene piti dire moi "ah oui toi tu connais pas le langage abrégé" Mo net réponne li "quand on a un minimum d'éducation, on écrit les choses comme il faut!!!"

Ene langue si li éna ene syntaxe et si au fils du temps bann mots pé ajouté, si li fine codifié éna bien ene raison... Si fine ranne li uniforme c'est pou ki tout dimoune capave lire et comprend li correctement.

Le pire et le plus horrible c'est certainement le verlan.. quand mo tanne dimoune cause ça mo éna l'impression qui zot péna l'éducation et qui zot QI avoisine 2
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 03/06/2005, 18h40
Fan RM

Pour moi pena probleme dans sa langage zenes,nous tous nous exprime nous dans nous manier
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 03/06/2005, 20h48
mtv mtv est déconnecté
Foreman

moi ca pa 2range moi.moi ossi mo faire couma lichien dan la sik
pa blié ouf,reuf ,reme éna coren mo pineco
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 03/06/2005, 21h16
Super Fan RM

je kiff
tu kiff
elle kiff

kellia kiff
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 04/06/2005, 07h04
Foreman

Dilo suivre canal ...

Le langage des jeunes, li aina plusieurs façon de voir ces choses...
Moi mo aina aine garçon de 12ans1/2, et des fois comme tout les ados li essaye copier soit aine dialogue li fine entand lots télé ou bien reprend aine replique qui li fine tandé à l'école.
Des fois mo pas dire narnien ek mo laisse couler, mais si mo considéré qui ça l'expression ou bien réplique la li grossier ou trop agressif, lerla mo mette parenthese ek mo explique li qui ça veut dire ek si li trouve normal ki aine dimoun poli ek de bonne éducation kapav utilise de tels propos. Croire moi zaffaire la vite régler du moins encore maintenant.
Nous parents nous responsable de l'éducation nous zenfants ek c'est à nous d'imposer les limites, creuse canal pou qui dilo alle dans bonne direction ...
Des fois aina des morceaux de chansons rap ou autres qui si ou bien écouter ou entend des mots comme Niq... ou bien fuc.. ou bien divers expressions ou mots assez grossiers, mo trouve ça na pas korek du tout. Ici nous dans aine pays francophone ek quand zenfant écoute tel ou tel chanteur Américain de rap plus particulièrement zot essaye répète ban paroles chanter la sans des fois mem comprend ban mots qui zot apé répéter. Souvent zot repete aine tas de mots grossiers en chantant zis parcequi chanté la aina aine bon tempo ek classé parmi les top 10 ect...
C'est vrai qui aina liberté d'expression mais nous devoir moral vis à vis de nos enfants c'est de les protéger et de les informer de ce qui est bien ou pas.
Dans travail akot mo été, souvent mo recevoir des étudiants stagiaires qui vine présenter pou aine job. Directement kan mo guette zot battaz, ek écoute zot parler mo fini coumans trier zot. C'est comme ça, si mo présente moi au boulot ce matin avec mo crane razé mo zano neznez, mo jeans embas la taille laissant apparaitre mo slip ek mo lébras bien tatouer ect. mo na pas pou étonner si la direction appel moi pou dire moi retourne lacaz. Akot cravate, akot chemise bien pressé ek souliers bien briller, rasé de près cheveux bien taillé bein net hein.
Même ban zenes filles qui ou pou essaye approcher pou sauvé à toutes jambes, zot pou gagne peur...
Nous bizin d'accord qui aina des règles dans la vie et ces règles la li applicable partout.
Si ou croise moi dans la rue ek ou tpé tendé qui dans chaque phrase qui mo apé dire aina les mots, bez.. fout... mer... et autres, mo sire qui ou na pas pou arrêter ek ou na pas pou adresse moi paroles.
Ou pou penser qui mo aine personnage grossier ek pas fréquentable...
Mo penser qui nous briller par nous bonnes manières, nous politesse, nous look nette et impécable, nous bon parler en disant merci, s'il vous plaît, est-ce que je ect. ek causer couma ban jeunes de la rue n'a rien d'enrichissant du tout.
Le langage de la rue est fait pour les gens de la rue les marginaux, savoir se mesurer entre eux, s'afronter, se prouver être le plus fort, le plus coriace, le meneur le chef, déstabilisant les autres par son langage agressif qui est supposé démontrer sa force et sa supériorité vis à vis des plus faibles.
Mais notre éducation et nos croyances est supposé nous enseigner, la douceur, le politesse, les bonnes manières envers les autres, l'entre aide, tendre la main aux personnes agées, savoir aider ceux qui souffrent ect.
Comment y arriver en utilisant ce langage agressif, grossier, guerrier, extrème ...
Ou pou capav convaincre aine petite vieille de porter son sac de courses pou aide li, si ou arrivé avec ou battaz bien vulgaire inpé sale ou tatouaz, ou zanos partout partout ek ou langage la rue...
Eclairez moi s'il vous plaît, si je me trompe...
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 04/06/2005, 08h00
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par zazaluv
Pour moi il y a langage des jeunes et langage des jeunes... càd ki si li reste à l'oral tant mieux les jeunes capav démark zot avec zot bann parents autant ki zot envie. Là cotte li dans pince cé quand langage là vine à l'écrit, sms ou abrégé ect... Ene fois ene piti dire moi "ah oui toi tu connais pas le langage abrégé" Mo net réponne li "quand on a un minimum d'éducation, on écrit les choses comme il faut!!!"

Ene langue si li éna ene syntaxe et si au fils du temps bann mots pé ajouté, si li fine codifié éna bien ene raison... Si fine ranne li uniforme c'est pou ki tout dimoune capave lire et comprend li correctement.

Le pire et le plus horrible c'est certainement le verlan.. quand mo tanne dimoune cause ça mo éna l'impression qui zot péna l'éducation et qui zot QI avoisine 2
la je ne suis pas daccord avec toi car lsimplement au niveau reflexe c'est un sacre exercice essaye de le faire sur une phrase entiere...mem nou a moris on a eu different langage...madame serre par exemple et le creole de la cote pas tout a fait la mem qu'en ville la preuve des fois il y en a quelque d'entre vous qui ne me comprenne pas pourtant ce n'est qu'une langue parlee
Réponse avec citation
Réponse

Tags
contre, des, jeunes, langage, pour

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages